Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu tot ramas cu o nedumerire in ceea ce consta diferenta la noile consumuri pentru 0,9 TCe manuala comparat cu 0,9 TCe Easy-R.

    Pentru cutie manuala:
    Urban: 6,7 l/100km
    Extraurban: 5 l/100km
    Mixt: 5,6 l/100 Km

    Pentru Easy-R:
    Urban: 6,1 l/100km
    Extraurban: 5,5 l/100km
    Mixt: 5,7 l/100 Km

    De ce Easy-R consuma mai putin in oras inteleg, pentru ca schimba mai bine si face acele retrogradari la oprire 5->4->3->2->1. De aici apare acea economine de 0,6 l/100km.
    Dar de ce Easy-R consuma mai mult in afara orasului, nu inteleg. Se presupune ca extraurban mergi cel mult in treapta a 5-a. De ce ar consuma mai mult Easy-R mergand in treapta a 5-a fata de cutia manuala nu inteleg. Ori poate masuratorile sunt gresite (desi ar trebui sa fie mai aproape de adevar conform noilor norme), ori poate imi explica cineva.

    Comment


    • Consumul declarat e atat de aberant incat nu merita sa iti bati capul. La un moment dat producatorii de masini au inceput sa declare niste consumuri care nu au nici o legatura cu realitatea. Pe Logan motorul de 0.9 consuma in Bucuresti intre 9 si 11 litri. Am mai spus anterior, am sute de masini la serviciu si la toate se calculeaza consumul exact.

      Comment


      • "AUTOMÁT, -Ă, automați, -te, adj., s. n. 1. Adj. (Despre aparate, mașini etc.). Care este acționat printr-un dispozitiv mecanic; (despre anumite operații; adesea adverbial) care se efectuează prin acțiunea unui dispozitiv mecanic "

        Sa nu mai umblam la semantica . Spre ciuda detractorilor, easy-R este automata .
        De ce consuma easy-r mai mult in extraurban ? Daca in modul manual tinem masina in tr-V-a pana "tremura " motorul (desi si asa creste consumul injectand mai multa benzina) easy -r tine turatia mult mai ridicata , undeva aproape de cuplu maxim . Ce inseamna asta ? Inseamna ca in orice moment putem depasi rapid si fluent iar la deal urcam "ca din pusca" observand ca cei care rulau in "trena " noastra raman mult in urma .. Pentru orice obtinem in viata platim un pret Eu as spune ca merita .

        PS. Masina mea nu mai vibreaza deloc urmare a obiceiului ca din cand in cand plec de pe loc in tr. II-a manual. La voi ceilalti detinatori , cum se mai manifesta ?

        Comment


        • De ce nu se cheama Easy-A? De la Easy-Automatic? Dacia singura a numit-o "Robotizata". Deci sunt sinceri cu clientii. Acum daca unii clienti cred ca au cumparat Easy-A in loc de Easy-R este problema lor.

          Comment


          • Hai s-o lasam "balta". Pe unii , nici realitatea si nici DEX-ul nu-i conving. Vad probleme si acolo unde nu sunt.
            Last edited by 77sky; 20 January 2019, 11:37.

            Comment


            • Originally posted by georgstelsib View Post
              "
              PS. Masina mea nu mai vibreaza deloc urmare a obiceiului ca din cand in cand plec de pe loc in tr. II-a manual. La voi ceilalti detinatori , cum se mai manifesta ?
              La mine au reapărut trepidațiille cam la 5000 km după ce am schimbat al doilea kit de ambreiaj+volanta.Ce pot sa spun cu certitudine este că există o corelație directă între apariția trepidațiillor și activarea S@S. Atunci când uit sa dezactivez S@S din buton este jale la plecarea de pe loc.Prima data cand am sesizat asta, înainte de schimbarea ambreiajului am crezut că sunt eu paranoic și văd în orice o cauza a aparitiei trepidațiillor, dar acum pot sa confirm cu siguranță acest lucru. Acum am 8000 de km de când am schimbat ultimul kit de ambreiaj ,trepidatiile nu se manifesta violent, dar sunt convins că se vor agrava in timp daca nu fac ceva. Probabil voi merge in service pt.o recalibrare(resoftare) a cutiei și o să-i întreb de acea procedura de dezactivare a $@S, de care vorbea Silviu la un moment dat.

              Comment


              • Regret. Eu am inceput sa fiu optimist de cand "curat" discul prin patinarea putin mai prelungita in tr. II-a manual .
                Am uitat sa mentionez ca asta vara am decuplat S&S simuland "capota deschisa" prin suntarea celor doi pini din mufa situata imediat sub calandru langa inchizatoare . Incearca si tu . Nu vad o legatura logica, dar, "ascunse sunt caile masinii moderne".
                Pleaca cateva zile(poate chiar o saptamana sau doua) la rand cu tr. II-a manual si vezi ce se intampla. Apoi dezactiveaza S&S-ul de sub capota , sa vedem daca sunt cumulative.

                NU mai cita postul anterior! Foloseste Post Reply!
                Last edited by 77sky; 20 January 2019, 15:10.

                Comment


                • Legatura cu S&S am sugerat-o si eu in urma cu 3-4 luni din pacate nu imi merge search-ul pe mobil ca as fi cautat postul exact.

                  Comment


                  • Am plecat și eu cu treapta 2-a dimineață la primele porniri de pe loc și într-adevăr nu sunt trepidații o perioada din timpul zilei. Dar la mine trepidațiile apar indeosebi la cald, după ce forjez mașină cand se presupune ca discul ar trebui sa fie "curățat".Oricum mi se pare aiurea sa te concentrezi sa pleci cu a doua in traficul infernal din Cluj, daca nu imposibil. Nu știu care este legătura între S@S și trepidații dar din moment ce au sesizat și alții aceasta problema(vezi Silviu) înseamnă că există una.In ceea ce privește dezactivarea S@S as prefera dezactivarea permanenta făcută în service și nu o improvizație cu capota.
                    Eu in continuare cred că nu este vorba doar de calitatea ambreiajului ci și de o problema de soft.

                    Comment


                    • Originally posted by gecmc94 View Post
                      De ce nu se cheama Easy-A? De la Easy-Automatic? Dacia singura a numit-o "Robotizata". Deci sunt sinceri cu clientii. Acum daca unii clienti cred ca au cumparat Easy-A in loc de Easy-R este problema lor.
                      Dacia a numit-o Robotizata pentru că într-adevăr este o cutie manuala cu niste roboti. Dar nu asta contează. Ideea e că schimba automat, fără actionarea ta directa asupra ei. La fel cum vw a alea sa îi spună la cutia cu dublu ambreiaj DSG, iar Renault EDC. Care de fapt și de drept sunt tot cutii manuale acționate robotizat. Daca nu mă crezi intreaba-l pe Sfântul Google

                      Comment


                      • Ce idee buna ai. Sa mai citim pe Internet. Acolo unde se face o clara distinctie intre variantele robotizate (numite mai jos semi-automate si care au disc de ambreiaj care este controlat mecanic) si cele traditionale sau cele cvt. Si se mai spune, ce am subliniat, ca similaritatea dintre cele robotizate si cele traditionale este superficiala (adica, la ambele lipseste pedala de ambreiaj), insa modul de functionare intern si ce simte soferul difera semnificativ.

                        The most popular form found in automobiles is the hydraulic automatic transmission. Similar but larger devices are also used for heavy-duty commercial and industrial vehicles and equipment. This system uses a fluid coupling in place of a friction clutch, and accomplishes gear changes by hydraulically locking and unlocking a system of planetary gears. These systems have a defined set of gear ranges, often with a parking pawl that locks the output shaft of the transmission to keep the vehicle from rolling either forward or backward. Some machines with limited speed ranges or fixed engine speeds, such as some forklifts and lawn mowers, only use a torque converter to provide a variable gearing of the engine to the wheels.

                        Besides the traditional hydraulic automatic transmissions, there are also other types of automated transmissions, such as a continuously variable transmission (CVT) and semi-automatic transmissions, that free the driver from having to shift gears manually, by using the transmission's computer to change gear, if for example the driver were redlining the engine. Despite superficial similarity to other transmissions, traditional automatic transmissions differ significantly in internal operation and driver's feel from semi-automatics and CVTs. In contrast to conventional automatic transmissions, a CVT uses a belt or other torque transmission scheme to allow an "infinite" number of gear ratios instead of a fixed number of gear ratios. A semi-automatic retains a clutch like a manual transmission, but controls the clutch through electrohydraulic means.
                        Last edited by gecmc94; 20 January 2019, 17:08.

                        Comment




                        • NU mai cita postul anterior! Foloseste Post Reply![/QUOTE]

                          Nu am fost foarte atent . Te rog sa ma scuzi . Este lipsit de logica sa citezi postul anterior . Dar totusi... nu cade guvernul dintr-o asemenea greseala . Cu
                          oarea rosie " de amenintare " poate a fost nitel exagerata. Sigur tu o sa spui ca a fost de atentionare , dar eu am receptat-o astfel.

                          Comment


                          • Originally posted by aurbrz View Post
                            Am plecat și eu cu treapta 2-a dimineață la primele porniri de pe loc și într-adevăr nu sunt trepidații o perioada din timpul zilei. Dar la mine trepidațiile apar indeosebi la cald, după ce forjez mașină cand se presupune ca discul ar trebui sa fie "curățat".Oricum mi se pare aiurea sa te concentrezi sa pleci cu a doua in traficul infernal din Cluj, daca nu imposibil. Nu știu care este legătura între S@S și trepidații dar din moment ce au sesizat și alții aceasta problema(vezi Silviu) înseamnă că există una.In ceea ce privește dezactivarea S@S as prefera dezactivarea permanenta făcută în service și nu o improvizație cu capota.
                            Eu in continuare cred că nu este vorba doar de calitatea ambreiajului ci și de o problema de soft.
                            Esti sigur ca dupa schimbarea kitului de ambreiaj ti-au facut si recalibrarea ? La mine au facut-o in fata mea , a durat ceva timp fiindca au parcurs cativa pasi in timp ce auzeam cum cutia ambreiaza/debreiaza , schimba vitezele , etc.
                            Si eu cred ca dezactivarea S&S din soft ar fi mai sigura , dar nu sunt sigur ca vor fi de acord sa ti-o faca intr-o forma oficiala . La mine este facuta empiric si sunt tare curios sa vad ca exista vreo legatura .

                            Comment


                            • Când m-am dus sa ridic masina după schimbarea kitului de ambreiaj, masina era deja in curtea reprezentanței si mi-au spus ca obligatoriu se face recalibrarea cutiei iar eu înclin sa-i cred, nu cred ca se joacă cu asa ceva, masina a mers perfect după ce-am luat-o de acolo. In ceea ce priveste dezactivarea S&S, trag speranta ca daca la Timisoara a aparut o procedură de dezactivare a S&S in cazul cutiei easy-r, poate o fi aparut si la alte reprezentanțe din tara.

                              Last edited by aurbrz; 20 January 2019, 18:40.

                              Comment


                              • Eu as mai incerca o noua recalibrare cutie la solicitare , eventual contra cost (dar cu tine pe scaunul din dreapta).pentru a elimina total suspiciunile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google