Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gata, schimbat ambreiajul + volanta. Din cate am vorbit cu cel de la reprezentanta kit-ul impreuna cu volanta ies undeva la 3400 de lei (1400 kit + 2000 volanta). Masina bineinteles ca acum merge ca noua, n-am nimic de reprosat. Vedem dupa cati km vor reveni trepidatiile. Cu ambreiajul schimbat prima oara am reusit sa merg vreo 18.000km pana nu am mai suportat trepidatiile si a trecut printr-o resoftare la 14-15.000km care a ameliorat putin simptomele dar la un moment dat au revenit la fel de tare. Masina acum are 24120km.

    Comment


    • Pretul ala e cel putin dublu, daca nu chiar triplu, fata de pretul din magazin al pieselor.

      Comment


      • Da dar mentine garantia

        du-te tu cu piesele in traista si data viitoare te da afara, ca masina aia strica din nou abreiajul si volanta la anul te duci din nou la ei si iti arata usa !

        Comment


        • Eu ma refeream dupa perioada de garantie.
          In perioada de garantie de ce ai plati tu piesele?

          Comment


          • Mai ti-i dupa garantie asa o "masina" ? Dupa ce a halit 2 chituri de abmreiaj ?

            Comment


            • Deocamdata am reusit sa fac disparute trepidatiile cu piesele originale ale masinii.
              Daca reapar, o sa schimb pe garantie ce trebuie si o vand.
              Am banuiala ca accelerand la fiecare plecare de pe loc, discul si volanta o sa ma tina mult si bine.

              Comment


              • Originally posted by george.sce View Post
                Mai ti-i dupa garantie asa o "masina" ? Dupa ce a halit 2 chituri de abmreiaj ?
                BMW a halit lanturi de distributie pe motoarele 2.0 diesel la greu. Si erau montate pe partea cu cutia de viteze - stiu, au fost idioti. Numai manopera era 1500 de euro in Germania.
                Dar treaba e sa iti asumi si sa ajuti clientul sa rezolve.
                Daca Dacia nu face asta poate sa dea faliment din punctul meu de vedere, sunt in afara regulilor pietei.

                Comment


                • Salut. Am descoperit de curand toata discutia asta. Am un Sandero Stepway Easy-R, cu vreo 12000 km (un an vechime).

                  Dupa cateva mii de km am inceput sa simt si eu vibratiile (prin vara), la pornirea la rece, mai ales cand trebuie sa ies din locul de parcare, schimband directia la 90 de grade. La service au pus pe seama ambreiajului umed dimineata. Daca ies usor, jumatate de masina, doar din frana dar fara sa ridic complet, iar la schimbarea directiei accelerez usor, vibratiile nu mai apar. In trafic, la pornirea in timpul zilei, nu am parte de aceste vibratii.

                  Problema mea a devenit alta. Ieri dimineata motorul s-a oprit dupa cateva secunde de la pornire, la ralanti. La -2 grade. Dupa 2-3 incercar nereusite am incercat altceva. Dupa ce pornesc motorul sa turez un pic (pe la 2000) si sa o tin asa cateva secund. Nu s-a mai oprit. In restul zilei, nu am avut probleme la pornire.
                  Dimineata a recidivat. La service m-am putut programa doar peste o saptamana. Ce ar putea fi? Ati patit asta?

                  Comment


                  • vezi ultimele posturi de la Probleme tehnice, se apre ca e ceva "normal".

                    Comment


                    • Carburant prea puțin

                      Comment


                      • Eu aveam 30 de litri aproximativ in rezervor, nicidecum nu e de pus pe seama carburantului prea putin

                        Comment


                        • Originally posted by oBED View Post
                          vezi ultimele posturi de la Probleme tehnice, se apre ca e ceva "normal".
                          Am pornit-o acum, dupa 6 ore de stationare. A dat sa se duca iar turometrul spre zero, pe la 500 a "zvacnit" si si-a revenit la 800/1000 unde sta in mod normal pana se stabilizeaza ralantiul.

                          Comment


                          • Accelereaza foarte putin ( cca,1200 ture) imediat dupa ce porneste . Asta este tot . Nu se stie exact de ce sincopeaza la rece . Doar banuim .

                            Comment


                            • Does anyone know how to initialize JS3 after clutch replacement?

                              Comment


                              • Hey 1337, usually the service where you replace the clutch needs to have the equipment necessary to reinitialize the clutch. If it's a Dacia or Renault service, they should have the software, if it's a third-party service, they don't have. I suggest going to the Dacia/Renault dealer and talking with them

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google