Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu prea am cunostinte cu referire la compozitia ferodourilor. Din observatiile mele ferodourile ar trebui sa aiba o compozitie cu un coeficient de frecare ceva mai redus , adica mai alunecoase , permitand astfel o alunecare mai lina , continua , fara "hopuri" . In acelasi timp ar trebui sa aiba incorporat si un material care sa disipe caldura mai mare rezultata din frecarile prelungite ale discului , ceva tip cupru.
    Poate vom avea raspunsuri de la colegii mai curiosi care vor "sapa" mai adanc.
    Cat priveste patinarea in vederea autocuraririi discului de ambreiaj sugerez sa se faca cu piciorul pe frana pentru a bloca toate cele 4 roti , evitand astfel sa intindem cablurile franei de mana . Turatia motorului este bine sa o tinem pana in 2000 de ture fiindca deja se simt forte mari in actiune ( ca si cum ai ataca un deal la 45 de grade inclinare). Nu este bine sa abuzam de metoda .

    Comment


    • Pe vremuri stiu de la aia batrinii nostri se faceau din material ce continea azbest cu adaos de span de alama. si erau foarte bune
      De cind in europa s-a interzis azbestul acum nu mai stiu din ce *at se fac dar sint foarte proaste, si placutele de frina tot din aia se face si stim toti cit de proaste si usor se uzeaza. Dar e macar material ecologic

      Comment


      • De pe wiki: "Inhalarea fibrelor de azbest poate cauza boli grave și incurabile, precum cancer pulmonar, mezoteliomă pleurală, și azbestozită (un tip de pneumoconioză). Primele cercetări referitoare la bolile cauzate de azbest au început în jurul anilor 1900 și au răbufnit în anii 1920 și 1930. În anii ‘80 și mai apoi ‘90 comerțul și utilizarea azbestosului au fost treptat fie interzise, restrânse sau reglementate în majoritatea țărilor. La începutul anilor 1900, cercetătorii au început să observe o incidență foarte mare a deceselor la vârste relativ tinere, precum și un număr neobișnuit de mare al bolilor de plămâni în localitățile miniere în care se exploata azbestul."

        Comment


        • Tot ce e bun ori e imoral ori e ilegal ori ingrasa

          asa si azbestul asta.

          Comment


          • e ca si cu gripa sezoniera: "a murit din cauza unei insuficiente declansate de infectia cu AH1N1 si suferea de afectiuni cronice..."
            pneumoultramicroscopicovolcaniconioza te omoara, mai devreme sau mai tirziu,oricine-ai fi.
            Last edited by devreg; 27 October 2018, 20:48.

            Comment


            • Cred ca ar trebui sa exploram piata producatorilor de ambreiaje . In afara de Luk , Sachs , Valeo mai cunoastteti si altele ? Cu Valeo ne-am lamurit , este experimentat cu rezultate bune pe cutia manuala. Pe cutia automata datorita patinarii reduse se modifica coeficientul de frecare al suprafetei de contact , in sensul cresterii, iar drept rezultat... ambreierea cu "hopuri". Pe noi ne-ar interesa un disc cu ferodouri care sa permita o ambreiere lina , mai alunecos . Cele cu kevlar stiu ca ambreiaza brusc .

              Comment


              • Exedy am mai auzit si Kupp,dar nu stiu pe nimeni sa fi avut.

                Comment


                • Problema se pune daca alti producatori sunt dispusi sa inceapa faca un disc compatibil cu cutia actuala.
                  Probabil pentru matrita, trebuie un numar minim de X comenzi.

                  Comment


                  • Kitul de ambreiaj din ce stiu este acelasi ca pe manuale,eu am gasit pe net
                    Kupp-320 lei
                    Sachs-550
                    Luk-650
                    Exedy-750

                    Comment


                    • Daca ar exista o directa proportionalitate intre pret si calitate ar trebui sa ne orientam spre Luk si Exedy .
                      Poate ar fi bine sa ne interesam de calitatea si comportamentul acestora , nu se stie cand von avea nevoie . Decat sa ne tot prezentam la service din 10 000 in 10 000 km,mai bine ne orientam spre un asemenea model , chiar pe speze proprii .

                      Comment


                      • cred ca mai bine te sui pe ei pina fac treaba asa cum trebuie decit sa repari pe banii tai.

                        Comment


                        • Eu pe manuala am Exedy, merge impecabil. Dar am vreo 40k km, asa ca nu ma pot pronunta mai mult. Stiu ca sunt echipare de uzina la Toyota si daca nu ma-nsel, Honda.
                          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                          Comment


                          • Nu prea are legatura piesa montata original pe masina cu piesele aftermatket.

                            Comment


                            • Sunt piese net superioare calitativ aftermarket, in detrimentul celor de origine.
                              KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                              Comment


                              • Doar exceptii, regula e ca cele de origine sunt mai ok. Am zeci de exemple.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google