Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oare Dacia nu citeste pe aici???? Sau degeaba ar citi?
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Nu mai dati mesaje la VC sau intrebati in service, ca nu o sa va confirme daca exista sau nu o actualizare. Doar dupa conectarea laptopului o sa va poata raspunde.

      Eu cand le-am trimis un email elaborat cu referinte de pe toate forumurile, mi-au spus de la VC ca ei nu au voie sa intre pe forumuri.

      Comment


      • ​​​​​Intrebare pentru cei care aveți probleme cu trepidatiile, aveți cumva eco mod activat?

        Comment


        • Nu tine de ECO mode activat sau nu. Din cate am observat dupa lungi teste, in ECO mode diferenta e ca ambreiaza cumva mai repede, fara aceeasi patinare, si trece mai repede prin trepte cu tendinte mari de subturare a motorului. Eu de cateva luni merg exclusiv fara ECO si trepidatiile se reproduc in anumite situatii

          Comment


          • ECO activat favorizeaza trepidatiile tocmai prin ce spunea Onixer . Patinarea insuficienta nu prea curata "ferodourile" . Eu am renuntat total la acest mod dupa schimbarea kitului , am anulat S&S-ul , si pornesc de pe loc din cand in cand in tr. II-a manual . Nu mai am (deocamdata dupa 7000 km de la schimb) vibratii .
            Last edited by georgstelsib; 10 April 2019, 09:21.

            Comment


            • Crezi ca S&S are vreo legatura cu inducerea trepidatiilor?
              ​​​​​​La modul Eco am renuntat si eu de mult timp.

              Comment


              • Eu cred ca S&S incurca dimineata, cand discul de ambreiaj e inca rece si prelungeste astfel timpul in care acesta ajunge la temperatura optima de functionare, dar ajuta vara cand e foarte cald si traficul e infernal, prin faptul ca mai racoreste discul cat timp e motorul oprit.

                Comment


                • Am întrebat deoarece pe Youtube am văzut clipuri unde eco este activ.
                  Și eu am încercat eco, dar nu știu dacă am mers mai mult de 10 km per total.
                  Subtureaza mult motorul, iar la consum nu am observat vreo diferența .
                  Legat de s&s parca la mine este mai lunga pornirea decât atunci când o pornesc prima data la rece, tot timpul dezactivez și asta, doar ca alta data mai uit.
                  Apropo, nu merge dezactivata din micom?

                  Comment


                  • Originally posted by nelu_242000 View Post
                    Apropo, nu merge dezactivata din micom?
                    Nu se poate dezactiva din Micom manager. Micom e doar pentru MediaNav.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Originally posted by mumus View Post
                      Oare Dacia nu citeste pe aici???? Sau degeaba ar citi?
                      Dacia stie foarte bine ce se discuta...
                      Mai mult, plateste ca sa-i fie raportat tot ce face referire la "ea" in media, inclusiv internet.
                      Atitudine Dacia este de toata jena, stiau de problema dinainte de a lansa masina, au lansat-o, acum isi bat joc de clienti aburindu-i si amânându-i pana ies din garantie, apoi iti ia banu'.
                      Ultima data am fost in service, au constatat si au spus ca vor si niste bani (da, bani...) le-am zis sa latre la alta poarta ca bani nu vad. Apoi ca asteapta raspunsul de la fabrica. Dupa 4 luni m-au chemat (intre timp i-am reclamat la anpc). Probabil in nici 2 luni voi merge din nou sa reclam comportamentul masinii, fac iar reclamatie la anpc, or sa schimbe iar ambreiaj si volant.
                      Daca ei sunt mizerabili si-si bat joc de mine, de timpul si banii mei, vor schimba in garantie ambreiaje pana vor iesi in paguba cu masina asta.
                      Nu va bazati pe faptul ca Dacia e preocupata in a rezolva problema, nu conteaza decat profitul si se pare ca per total e rentabil, oamenii se lasa pagubasi, etc.
                      Eu sunt chitră si am sa ma tin de ei.
                      Cine asteapta solutia minune nefacand nimic va fi dezamagit. Cu cat vor reclama mai multi problema cu atat vor fi sanse mai mari in a se face ceva concret.
                      IMG_20190403_113857.jpg IMG_20190403_123429.jpg IMG_20190403_113043.jpg

                      Comment


                      • Nu ma pricep, nu sunt mecanic, dar din pozele tale ambreiajul si volanta par ca noi. La fel mi-a zis si ultimul inginer care a facut actualizarea la calculatorul cutiei, ca cele schimbate de el nu prezentau uzura.
                        Poate ar trebui masurata grosimea discului cu un subler si comparata cu cea a discului nou.

                        Atat timp cat refuza sa modice softul cutiei astfel incat motorul sa accelereze mai mult la plecarea de pe loc (minim 1250 rpm in loc de 1100 rpm in present) nu cred ca se va rezolva problema.

                        Comment


                        • Exact asta vroiam sa spun si eu, piesele par a fi in stare foarte buna.



                          Comment


                          • Ce arcuri lungi are discul... N-am mai vazut asa discuri. Nu cumva alea contribuie la trepidatii? Mai aveau putin si puneau numai arc pe toata circumferinta. O mica neuniformitate antreneaza miscarea prea ampla a arcurilor si de aici un cuplaj prea elastic.
                            Eu cred ca schimbarea discului cu alt model, rezolva problema.
                            Last edited by c0ntele; 10 April 2019, 15:18.

                            Comment


                            • Originally posted by nickey1982 View Post
                              Atat timp cat refuza sa modice softul cutiei astfel incat motorul sa accelereze mai mult la plecarea de pe loc (minim 1250 rpm in loc de 1100 rpm in present) nu cred ca se va rezolva problema.
                              Ma intreb si va intreb daca nu cumva schimbarea softului in sensul cresterii turatiei nu ar avea ca efect cresterea emisiilor suficient de mult incat sa nu se incadreze in norma de poluare?

                              Comment


                              • Asta ramane singura teorie plauzibila. Daca discul s-ar ovaliza sau ar fi prea tocit ar trepida tot timpul, nu doar in anumite situatii.
                                Eu am tot stat si m-am gandit ce are un disc nou si ce nu mai are dupa 3-5000 de km. Singura explicatie e ca dupa ce acele arcuri trec prin mai multe cicluri de incalzire-racire si isi pierd din elasticiate (nu se mai opun atat de mult la apasare) si de asta apar trepidatiile. Sau, poate sunt mai elastice sau mai rigide in functie de temperatura lor si isi pierd din calire dupa o folosire indelungata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google