Multumesc!
Problema Aer Conditionat ...
Collapse
X
-
Iar începem cu soluții de la X90, evident de la "posesori" de X52, NU, nu e mufa de la GMV (care, pentru profani, e albastră la X52)
cum am mai scris și pe alt forum:
1. Verificare cantități instalație de aer condiționat
2. Verificare sondă antiîngheț vaporizator (aia veche ce rezistență avea?)
3. Verificare via CLiP pe injecție
-actionare ambreiaj compresor - ok
4. Verificare via CLiP pe injecție cu cerere de AC
5. Totul(1+2+3+4) ok = schimbare comandă climă (teoretic se poate, până la un punct, repara aia veche)
sonda evaporator
277230128R (Valeo pentru X52)
74,92e+tvaPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Multumesc pt raspunsuri! Nu am facut nimic la masina, ca nu ma pricep, tb sa ajung cu ea in service. Dar, tot ieri, cand am facut postarea aici, mai pe seara, tot cald era afara, vreo 30 grade, am plecat iar cu masina. Am mers iar cu AC pornit si cu mana pe duza stanga de langa volan. A mers perfect aerul conditionat, la treapta 2 a ventilatorului. Aerul era rece. Nu a mai avut fluctuatii de aer rece (10 s) - cald (30-45 s). A mers perfect. Nu vreau sa ajung in service si sa ma pacaleasca cineva sau sa faca experimente cu masina degeaba.Last edited by aaddii; 21 July 2017, 12:04.
Comment
-
Originally posted by aaddii View PostMultumesc pt raspunsuri! Nu am facut nimic la masina, ca nu ma pricep, tb sa ajung cu ea in service. Dar, tot ieri, cand am facut postarea aici, mai pe seara, tot cald era afara, vreo 30 grade, am plecat iar cu masina. Am mers iar cu AC pornit si cu mana pe duza stanga de langa volan. A mers perfect aerul conditionat, la treapta 2 a ventilatorului. Aerul era rece. Nu a mai avut fluctuatii de aer rece (10 s) - cald (30-45 s). A mers perfect. Nu vreau sa ajung in service si sa ma pacaleasca cineva sau sa faca experimente cu masina degeaba.
Cu aceeași problema m-am dus și eu în luna mai. Au umblat pe la senzor și îngheț acu în mașină
Comment
-
@danielbostan logan-ul vechi avea compresor cu geometrie variabila. Asta-i cu geometrie fixa. Stai linistit...sunt multe masini ce au cu geometrie fixa (este mult mai ieftin compresorul). Stai linistit...ai ramane uimit cat de comun este cel cu geometrie fixa...si la masini mai rasarite. Mai ales la climatronic unde fluxul de aer rece este reglat altfel.
Comment
-
Sunt gandite pentru solicitari de genul asta. Nu au fost puse acolo chiar aiurea. Da, cele cu geometrie variabila stiu ca erau mai sensibile la opriri si porniri repetate...dar alea nu aveau nevoie sa se opreasca. Nu cred ca are nimic. Sunt persoane pe aici care au facut 200.00 km si n-au avut probleme...si la turatii mari.
Comment
Comment