Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adrmih
    replied
    Bună seara, am o curiozitate, din 6 iulie văd că va intra în vigoare un nou regulament UE care prevede instalarea unor noi sisteme obligatorii de siguranță pe autoturismele noi:

    Ce nu înțeleg este dacă se aplică pentru mașinile comercializate începând cu 6 iulie sau pentru mașinile produse începând cu 6 iulie ( dacă dai comandă acum pentru o dacie, puțin probabil să o primești înainte de iulie), caz în care este posibil să fii nevoit să plătești și noile sisteme de siguranță.

    Leave a comment:


  • broniaski
    replied
    Sau poti sa iei S3 simplu cum am luat eu. Bag de seama ca alegerea ta nu se bazeaza neaparat pe marimea portbagajului.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Sandero III Stepway este un pic mai zgomotos decât Logan III din cauza gărzii la sol mai mari și a barelor de plafon - dar diferența nu e așa de mare. Dacă îți place Stepway zgomotul în plus nu ar trebui să te oprească.

    Leave a comment:


  • paul_damian
    replied
    Nu cred ca e cineva care a apucat sa faca drive-test pe autostrada.
    Ce pot sa-ti spun - eu am Stepway - e ca la 120-130 zgomotul e acceptabil. Si nu stiu cate autostrazi avem noi ca sa te enerveze zgomotul :-)

    Leave a comment:


  • DaciaLogan21
    replied
    Salut, sunt in cautarea unei noi masini si m-am oprit la Dacia, dar sunt in dubii intre Logan si Stepway. In principiu as merge pe Stepway, dar din ce am vazut prin review-uri, zgomotul in interior la viteza de autostrada este foarte mare, in Logan nefiind atat de deranjant. Cum nu pot face test drive pe autostrada, voiam sa va intreb daca intamplator a condus cineva ambele modele si daca este mare diferenta intre cele doua, sau daca este foarte deranjant zgomotul in Stepway incat sa fie un mare minus, am vazut ca mai sunt colegi aici care au Stepway.
    ​​​​​​
    ​​​

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    De la Craciun la munte, din pacate zapada a venit la plecare.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • paul_damian
    replied
    Originally posted by paul_damian View Post
    Am sa ma uit maine dimineata.
    Existaaaaa!

    Leave a comment:


  • AdrianHH
    replied
    Originally posted by DaciaLogan21 View Post
    Cum toate s-au scumpit in ultima vreme, incepand de astazi s-au majorat preturile si la Logan, 350 de euro in plus la Tce90 si 500 de euro cred la EcoG 100, in versiunea comfort. Acum practic un EcoG 100, cu majoritatea optionalelor, trece peste pragul de 15k Euro.
    In dec 2020 am fost la un dealer, comfortul cu GPL incepea la 12.150 E(fara rabla, versiunea de baza). Tichetul rabla era 7500 ron.
    In aprilie 2021 am mers la alt dealer, aceeasi masina era 12.350E. Am dat comanda, platit avans, etc.
    In iulie2021 am ridicat masina, se facuse 12.450E.
    Acum-dec 2021 >> 13.100 Euro ! WOW !
    Optionalele mele au fost (340E culoarea, 100E geamuri el. spate, 250 upgrade-ul la jante+anv.16, 200E(parca) climatronic)=890E. Masina in 12 luni s-a scumpit mai mult decat am dat pe optionale.
    Singurul " avantaj" a fost ca a urcat tichetul rabla la 9000 ron.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Da, s-au scumpit bine..., deci echiparea mea, care în Aprilie 2021 costa 14.238 € (fără Rabla), acum dacă aș vrea să o cumpăr din nou la fel m-ar costa 15.090 € (+852 €).

    Leave a comment:


  • DaciaLogan21
    replied
    Cum toate s-au scumpit in ultima vreme, incepand de astazi s-au majorat preturile si la Logan, 350 de euro in plus la Tce90 si 500 de euro cred la EcoG 100, in versiunea comfort. Acum practic un EcoG 100, cu majoritatea optionalelor, trece peste pragul de 15k Euro.

    Leave a comment:


  • paul_damian
    replied
    Aha, multumesc. Am sa ma uit maine dimineata.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Pe partea cu șoferul, între senzorul AEB și proiectorul de ceață de la șofer (deci nu la nivelul calandrului, ci sub linia numărului de înmatriculare).
    Voleții sunt pe jumătatea inferioară a radiatorului, deci nu te uita la grila superioară (cu emblema/calandru) ci la grila inferioară - de aia e mai greu de văzut....
    Pe partea pasagerului e radiatorul de la intercooler, care nu are voleți.

    Leave a comment:


  • paul_damian
    replied
    Azi dimineata, ca tot erau minus grade, m-am uitat sa vad si eu minunea de voleti, dar n-am reusit sa-i descopar.
    Poate se indura cineva sa puna o sageata pe unde sunt, sa-i vad si eu, va rog.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Da, avem asa ceva in partea inferioara a radiatorului de antigel, sper sa tina mai mult decat renumitul termostat pe admisie(golf IV,V , Dacia Nova)

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Nu este o glumă, Logan/Sandero III au voleți cu care reglează cantitatea de aer care ajunge la radiator, în funcție de temperatura exterioară, de temperatura motorului + cerințele de încălzire ale habitaclului.

    Lamele se numesc voleți și se închid cand motorul este rece, pentru a facilita încălzirea motorului mai repede. După o anumită temperatura ele se deschid.
    Unghiul de rotație al lamelelor este variat în funcție de temperatura antigelului și a mediului exterior.
    De regulă sub 50 grade sunt închise - pentru a grăbi încălzirea motorului, astfel se reduc emisiile (pentru că se încălzește mai repede catalizatorul + GPF-ul), se reduce consumul de combustibil, se încălzește mai repede și habitaclul/aeroterma.
    Peste 50 de grade se deschid progresiv.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google