Dacia Logan 3
Collapse
X
-
Originally posted by Red_Alin View PostSalutare!
Am verificat ieri nivelul la ulei si la antigel,iar la antigel e putin cam jos,adica sub jumatatea vasului.Am mai citit pe alte forumuri ca unii au completat de la ei cu antigel sau doar cu apa distilata.
Nu stiu cum sa fac ca saptamana viitoare plec in concediu si sa nu am surprize neplacute.
Leave a comment:
-
Originally posted by Red_Alin View Post....normal ar fi sa completeze ei gratis,...
Valabil pentru orice fel de lichid, inclusiv de parbriz, dacă dai peste un service mai scrupulos...
De asta e bine să-ți arunci un ochi pe sub capotă ÎNAINTE de o revizie și să completezi TU toate nivelurile de lichide care se merită completate*, să verifici și să înlocuiești becurile arse, ștergătoarele uzate, să verifici cât de încărcat e filtrul de habitaclu**, etc., astfel încât factura să nu conțină piese și manopere aiurea...
*cu excepția celor care chiar se înlocuiesc la revizia programată (logic)...
**pe care îl poți înlocui și singur..., dacă e nevoie...
Tocmai am adăugat și eu 0,5 litri de antigel, era la nivel MINIM (încă de când am ridicat-o cu 8km în bord).
- Likes 1
Leave a comment:
-
Dar nu e vorba de nici o ambitie, iti dai seama ca mai mult de 20 de lei nu dau.Desi repet normal ar fi sa completeze ei gratis,afara asa se intampla, dar na asta-i Romanica noastra.O sa imi cumpar sa am si antigel si lichid de frana.Lichid de frana stie careva de care?
Leave a comment:
-
E 14-16 lei un litru de antigel Dacia (Glaceol RX tip D) la magazinele online. E o ambitie fara sens sa iei de la reprezentanta "de fabrica". Nu e de ajuns ca platesti garantia cu varf si indesat prin schimburi de ulei la de 5 ori pretul?
Cred ca cel putin 40 de lei o sa dai pe litrul "de fabrica".
- Likes 2
Leave a comment:
-
^ Red_Alin La fel a fost si in cazul meu acum 3 ani, am sunat la dealer iar ei mi-au spus ca a scazut nivelul din cauza ca s-a aerisit sistemul si ca pot sa pun eu singur Antigel in bidon(vasul de expansiune) deoarece ei vor face aceeasi operatiune. Antigel gasesti si in magazine de profil, nu e nevoie sa cumperi de la dealer, doar daca vrei sa le dai niste bani in plus sa manance si gura lor ceva.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Frumos ar fi sa completeze ei la dealer,oricum o sa trec pe la ei cu ocazia asta cumpar si un litru de antigel de fabrica.
Leave a comment:
-
Păi ce să faci..., iei un litru de Glaceol RX type D de la un magazin auto și completezi tu nivelul - nu e nevoie să diluezi cu nimic dacă completezi antigelul cu cantități mici. Ce-ți rămâne păstrezi în portbagaj.
Faci diluare conform rețetei când trebuie să înlocuiești mult antigel sau îl înlocuiești pe tot.
Leave a comment:
-
Salutare!
Am verificat ieri nivelul la ulei si la antigel,iar la antigel e putin cam jos,adica sub jumatatea vasului.Am mai citit pe alte forumuri ca unii au completat de la ei cu antigel sau doar cu apa distilata.
Nu stiu cum sa fac ca saptamana viitoare plec in concediu si sa nu am surprize neplacute.
Leave a comment:
-
Originally posted by ursamajor View PostIndicatorul de schimbare viteza la mine sugereaza sa schimb incepand cu ~2000-2200 rpm. Nu e prea devreme?
- la 2.100-2.200rpm vrea să treci la o treaptă superioară;
- la 1.400-1.500rpm vrea să treci la o treaptă inferioară;
Ținând motorul în această plajă de turații consumul e foarte decent - cu condiția să nu accelerezi puternic de la o turație foarte joasă în timp ce ești într-o treaptă superioară (3-4-5-6).
Originally posted by ursamajor View PostCare e plaja de turatii in care motorul de 1.0l cu GPL nu este nici subturat, dar nici supraturat?
Subturarea e o combinație de efort cerut (accelerație) versus ce poate oferi motorul la turația și treapta curent selectată.
Nu ai o plajă în care să NU apară subturare pentru că contează mai multe:
- turația curentă;
- poziție accelerație,
- treapta curentă;
Poți subtura foarte ușor în treptele 3-4-5-6 dacă accelerezi puternic la turații joase (sub 2.000rpm pe GPL și sub 2.100rpm pe Benzină).
Subturare apare și în treapta a 2-a dacă ai accelerat prea puțin când erai în treapta a 1-a și turația curentă a scăzut prea mult raportat la cât de tare apeși pe accelerație.
Despre supraturare nu știu ce să zic, în jur de 6.000rpm cu CV manuală ești atenționat acustic de mașină că ai atins turația maximă și oricum ea e limitată electronic, deci nu vei trece peste ea fără să modifici prin calculatorul de injecție...
La CVT turația maximă e setată mai jos (5.000-5.500rpm) și am observat că e aproape imposibil să fii avertizat că ai atins-o - bănuiesc că asta se întâmplă pentru a proteja CVT-ul, care nu suportă mai mult de 150N.m
Leave a comment:
-
Intre timp am gasit si articolul asta: https://www.*******.ro/ghidul-soferu...ina-34346.html
Leave a comment:
-
Originally posted by ursamajor View PostMa framanta niste ganduri.
Indicatorul de schimbare viteza la mine sugereaza sa schimb incepand cu ~2000-2200 rpm. Nu e prea devreme? Care e plaja de turatii in care motorul de 1.0l cu GPL nu este nici subturat, dar nici supraturat?
Leave a comment:
-
Am lasat-o si eu, de curiozitate, sa se termine gazul.
Am facut ~70 km majoritatea in oras dupa ce a aparut mesajul "nivel scazut gpl"
Am alimentat 30 litri si la prima pornire dupa aceea nu mi-a disparut "nivel scazut gpl", abia la a doua pornire a revenit la normal, mesaj disparut si afisat nivelul de GPL.
Leave a comment:
Leave a comment: