Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Originally posted by ionbumbu View Post
    nu mai alimenta de la lukoil :d, tot combustibilul lor e prost, de slaba calitate.
    Probabil ca puteti si sa demostrati\probati aceasta afirmatie cu date fapte sau cifre actuale (cele din trecut sunt cunoscute)

    Leave a comment:


  • daymaker
    replied
    Eu am alimentat de cateva ori de la Petrom cand am drum pe la Buzau, in rest Rompetrol (statie noua franciza Flagas SRL) si Sigma Gaz (cine e Buzoian stie firma)...

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Pe ce te bazezi cand afirmi asta? Lucrez in control de calitate (firma privata) si analizam lunar combustibili de la toti de pe piata. Produsele lor sunt la fel de conforme ca si ale altora. ;)
    Nu mai crede legendele urbane.

    Leave a comment:


  • ionbumbu
    replied
    nu mai alimenta de la lukoil :d, tot combustibilul lor e prost, de slaba calitate.
    Recomand Mol sau Petrom domnule.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Trece si benzina de 7 lei... iar daca trece GPL-ul de 4 lei, benzina o va lua si ea la deal garantat. Rusii sa traiasca pentru destabilizarea asta. Eu n-o sa mai alimentez de la Lukoil.

    Leave a comment:


  • Red_Alin
    replied
    Salutare. Când postam aici acum vreo 6 luni că 1 litru de GPL s-ar putea să coste 4 ron de Sărbători, alții mă luau la mișto. Azi în Arad la Lukoil 3.78 și mai avem mai mult de o lună până la Sărbători, iar în ritmul ăsta poate ajunge la 5 RON. Propun mobilizare generală și un protest măcar câteva zile stabilite să nu mai alimentam cu gpl. Mi se pare unul dintre cele mai mari jafuri pe Gpl de când a apărut în România.

    Leave a comment:


  • rumble06
    replied
    Ok, multumesc. Am intrebat si agentul de vanzari si nu stie care e diferenta intre ele, doar ca probabil unul e mai mare decat celalalt si probabil sunt selectabile sau se pun pe masini in functie de ce au pe stoc la momentul producerii. I-am transmis ulterior ca as vrea pe cel cu 4.2'', acum ramane de vazut in cate jumatati de an o sa vina si masina.
    Multumesc pentru ajutor!

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Nu știu ce aduce cel de 4.2" în plus. Pe Clio V cel de 4.2" este color. Ăsta de 4.2" de pe Logan III nu știu dacă e color.
    Îl vor monta pe cel pe care îl alegi TU pentru echiparea dată.
    Implicit este cel de 3.5".
    Deci fă alegerea corespunzător dacă îl dorești pe cel de 4.2".

    Leave a comment:


  • rumble06
    replied
    Originally posted by DFA View Post

    În trecut nici o variantă de echipare a Logan/Sandero III nu avea calculator de bord cu afișaj mai mare de 3,5" - în fapt, ecranul de 4.2" este prezent pe versiunea cea ma ieftină de Clio V..., de la care s-a împrumutat platforma pentru Logan/Sandero III.

    Diferențe exista nu în diagonală - ci în tipul de display - de regulă ACCESS primește ecran LCD, cu segmente, simboluri și fără mesaje scrise - iar ESSENTIAL și COMFORT (doar dacă adaugi geamuri electrice spate) primesc ecranul TFT matrix, cu o rezoluție mult mai bună, nivele de gri mai multe și cu mesaje scrise (mașina e foarte vorbăreață cu TFT dar tace cu încăpățânare cu LCD).

    De asemenea, primești ecran LCD pe COMFORT și dacă alegi CVT fără geamuri electrice spate.

    Calculatorul de bord cu ecranul de 4.2" de pe Clio V apare ca opțiune doar pe Logan III COMFORT TCe90 MT6 și TCe 90 CVT - pe Logan III COMFORT ECO-G 100 nu e disponibil - probabil a apărut pe Logan III din cauza crizei de semiconductori - pentru că de exemplu au fost livrate echipări COMFORT cu ecran TFT care NU aveau geamuri electrice spate...

    Sandero III sau Stepway nu beneficiază de ecranul de 4.2", nici măcar cu CVT.

    Multumesc de raspuns. Logan-ul configurat in poza, este un Logan comfort cu CVT (si full pachete/dotari, mai putin jante). Preselectat era ecranul TFT normal, nu cel de 4.2'', l-am selectat eu pe cel de 4.2'' in poza. Pana la urma care e mai "bun", cel normal sau cel de 4.2'' (sau are vreo relevanta ce aleg? ma gandesc ca daca ambele sunt gratis, oricum o sa-l puna pe cel mai bun)?

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by zmihaiionut View Post
    Salut,
    Aveti trecut in CIV ET-ul ?
    Nu, ET-ul lipsește din CIV.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by rumble06 View Post
    Am si eu o intrebare, pe configuratorul online, exista 2 tipuri de ecran TFT (care presupun ca este cel de pe bordul soferului), ambele gratis (cel putin la versiunea comfort), care este diferenta intre ele (sau este acelasi lucru)? Unul este "Afisaj de bord TFT", altul "Afisaj de bord TFT 4.2" (am atasat si screenshot-uri).
    În trecut nici o variantă de echipare a Logan/Sandero III nu avea calculator de bord cu afișaj mai mare de 3,5" - în fapt, ecranul de 4.2" este prezent pe versiunea cea ma ieftină de Clio V..., de la care s-a împrumutat platforma pentru Logan/Sandero III.

    Diferențe exista nu în diagonală - ci în tipul de display - de regulă ACCESS primește ecran LCD, cu segmente, simboluri și fără mesaje scrise - iar ESSENTIAL și COMFORT (doar dacă adaugi geamuri electrice spate) primesc ecranul TFT matrix, cu o rezoluție mult mai bună, nivele de gri mai multe și cu mesaje scrise (mașina e foarte vorbăreață cu TFT dar tace cu încăpățânare cu LCD).

    De asemenea, primești ecran LCD pe COMFORT și dacă alegi CVT fără geamuri electrice spate.

    Calculatorul de bord cu ecranul de 4.2" de pe Clio V apare ca opțiune doar pe Logan III COMFORT TCe90 MT6 și TCe 90 CVT - pe Logan III COMFORT ECO-G 100 nu e disponibil - probabil a apărut pe Logan III din cauza crizei de semiconductori - pentru că de exemplu au fost livrate echipări COMFORT cu ecran TFT care NU aveau geamuri electrice spate...

    Sandero III sau Stepway nu beneficiază de ecranul de 4.2", nici măcar cu CVT.

    Leave a comment:


  • zmihaiionut
    replied
    Salut,
    Uite aici un site destul de bunicel unde va puteti face o idee de jante si ET

    Wheel size, PCD, offset, and other specifications such as bolt pattern, thread size (THD), center bore (CB), trim levels for 2022 Dacia Logan. Wheel and tire fitment data. Original equipment and alternative options.


    Acolo zice ca la Logan 3 este ET 40, iar pe configurator Logan sunt 2 modele de jante pe 16 si una pe 15, e posibil sa difere in functie de modelul jantei.
    Aveti trecut in CIV ET-ul ?

    Leave a comment:


  • rumble06
    replied
    Am si eu o intrebare, pe configuratorul online, exista 2 tipuri de ecran TFT (care presupun ca este cel de pe bordul soferului), ambele gratis (cel putin la versiunea comfort), care este diferenta intre ele (sau este acelasi lucru)? Unul este "Afisaj de bord TFT", altul "Afisaj de bord TFT 4.2" (am atasat si screenshot-uri).

    tft.pngtft42.png

    Leave a comment:


  • Doctorutm
    replied
    De potrivit se potrivesc, și eu am jentile de pe Logan 2 cu tot cu cauciucuri. Dimensiunea cauciucurilor 195/65/16 e acceasi, in schimb diferă jantele, cu toate că sunt pe tabla 16, pe Logan 3 au ET45 și pe Logan 2 aveau ET37. In cazul unui incident în trafic pot apărea unele probleme, pentru că nu sunt omologate pentru Logan 3

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Un exemplu, de ce "scula" buna e: https://www.kaufland.ro/oferte/ofert...=00101104.html
    Ca idee, cu 100 NM declarati (real cum se comporta...e alt subiect), nu poti desface suruburile de logan, cred ca si pentru cele noi iti trebuie 105 NM cuplu strangere, OARE ce suruburi de roti poti demonta? Jucarii pentru copii naivi...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google