Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian View Post
    ....
    .....
    In legatura cu blocatu in viteze asa aleator de care am mentionat mai in spate, nu s-a facut nimic, a dat o tura cu masina, schimbat in forje (eu in dreapta) dar nu s-a putut reproduce. Drept e ca nici la mine n-a mai facut figuri..Dzeu cu mila
    In cele din urma s-a rezolvat, interventie la cutia de viteze.
    Am facut o reprogramare si am avut "norocul" sa ii faca figura si la inginerul care a dat niste ture, i-a ramas blocata in tr 2.
    Deocamdata nu am nimic de reprosat, merge mai bine decat cand era noua.
    Au lucrat curat, fara mizerie, unsoare, mi-a placut sa vad ca pusera folie si pe volan.
    A durat ceva reparatia, pesemne si amorteala de inceput de an, dar am primit masina la schimb, un Logan 1.0 eco-g.
    Merge racheta Loganu pe gaz ) se simt anvelopele mai mici (3cm dif la diametru) si consuma mai putin ca Stepway-ul


    Attached Files

    Comment


    • Am fost la service pentru zgomot amortizor, la receptie dupa ce au introdus vinul masinii in calculator -"stiti, amortizoarele dumneavoastra nu mai sunt acoperite de garantie". Aviz celor care au aceste manifestari, duceti-va atunci cand se manifesta (pana in doi ani si 50000km, eu am acum doi ani si doua luni-39300km). Am ramas cu buza umflata , am fost programat si cand afara erau -11 grade si al naibii era mult mai tacut. Este bine de dus in service sau programat in conditiile de manifestare maxima.Unde apare pe situl dacia conditiile de garantie la masina? La ce se refera 3 ani sau 100000km?Sunt oarecum dezamagit, ma asteptam sa pice pe soft , senzori sau electronica nu pe piese clasice si care trebuie sa fie ok.
      Last edited by madi; 23 January 2024, 11:47.

      Comment


      • Salve, mi-a venit randul sa scriu si eu in topicul de probleme. Pana acum nu am avut nimic serios dar azi s-a aprins pomul in bord. Putin dupa sarbatori, a ratat momentul. Pe obd imi da eroarea P2260. Am incercat sa o resetez cu Torque, acum am lasat borna scoasa ca nu a mers. Pe program imi arata eroarea ca fiind memorata, nu permanenta. A aparut dimineata, cand am plecat din parcare. E un Sandero 2021, gpl, 25k km. Benzina e pe rosu de vreo 3-4 zile, parca auzisem ca si aia creaza erori. Colac peste pupaza, dupa ce am scos borna vreo 2 minute nu mai merge alarma instalata de reprezentanta, un Viper dedicat. Siguranta e ok, au pus-o ca dorel langa mufa obd. Ce ziceti, mai scapa?
        Attached Files

        Comment


        • sapte62

          Vezi unde ai butonul de valet.

          Deschizi masina, lasi portiera deschisa si pui contactul ( fara sa pornesti masina ). Imediat dupa ce ai pus contactul, apasa butonul de valet. Ar trebui sa reactivezi astfel alarma.

          Comment


          • Originally posted by madi View Post
            Am fost la service pentru zgomot amortizor, la receptie dupa ce au introdus vinul masinii in calculator -"stiti, amortizoarele dumneavoastra nu mai sunt acoperite de garantie". Aviz celor care au aceste manifestari, duceti-va atunci cand se manifesta (pana in doi ani si 50000km, eu am acum doi ani si doua luni-39300km). Am ramas cu buza umflata , am fost programat si cand afara erau -11 grade si al naibii era mult mai tacut. Este bine de dus in service sau programat in conditiile de manifestare maxima.Unde apare pe situl dacia conditiile de garantie la masina? La ce se refera 3 ani sau 100000km?Sunt oarecum dezamagit, ma asteptam sa pice pe soft , senzori sau electronica nu pe piese clasice si care trebuie sa fie ok.
            Apar ca exceptie in carnetul de garantie (vezi atasament).

            Dar este interpretabil deoarece scrie ca sunt excluse piesele care sunt supuse uzurii normale. 39k km de uzura normala n-ar duce la stricarea unui amortizor, cu asta poti cere la VC sa ti le schimbe pe garantie, cel putin asa am argumentat eu.

            Daca refuza, le ceri sa-ti dea in scris faptul ca Dacia considera ca un amortizor este normal sa troncane dupa 39k km.

            Test de eficienta ai facut? Vezi sa nu fie si celalalt uzat de tot (chiar daca nu scoate zgomote) cum este la mine...
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by sapte62 View Post
              .... Pana acum nu am avut nimic serios dar azi s-a aprins pomul in bord. Putin dupa sarbatori, a ratat momentul. Pe obd imi da eroarea P2260. Am incercat sa o resetez cu Torque, acum am lasat borna scoasa ca nu a mers. Pe program imi arata eroarea ca fiind memorata, nu permanenta. A aparut dimineata, cand am plecat din parcare.....
              Eroarea P2260 este una generica, o descriere sumara a ei este: Definition of check engine code P2260: Generic (Common for all car manufacturers): Secondary Air Injection System Control "B" Circuit High.
              Iar Martor luminos de alertă (portocaliu) si Martor luminos de control al sistemului antipoluare pot aparea din multe potentiale cauze.
              Torque este un “programel” multimarca si nu este prea bun pentru citire (eventual stergere) erori la Dacia \Renault, nici PID-urile nu sunt prea OK pentru Logan&Sandero III (se pot modifica si\sau crea dar nu cred ca are rost).
              Daca tot ai interfata aceea si daca este una buna \conforma (pentru Torque merge cam orice clona) iti sugerez sa instalezi un program dedicat Dacia \Renault derivat (ex PyRen, PyClip, etc.) care este mult mai OK pentru masina ta, acestea se gasesc usor pe net, trebuie doar o baza de date corespunzatoare pentru L&S3, iar erorile citite sub forma DFxxxx sau DTCxxxxxx sunt mult mai precise \exacte si se poate identifica mai usor cauza lor plus ca au proceduri de diagnosticare specifice (iar daca oferi erorile sub aceasta forma poti sa primesti informatii si ajutor mai bine \concret si pe forum).

              Desigur ca pentru aceasta eroare implicit si cei doi martori poti apela si la reprezentanta, service, persoane care pot diagnostica in mod conform si rezolva eventuala problema (sau probleme).

              Comment


              • Multumesc, am 2 programe dedicate bmw si doar asta generic. Inevitabil ajunge la reprezentanta, doar ca nu am timp in viitorul apropiat. Cat despre alarma, nu a functionat metoda cu valetul. E complet moarta, parca vad ca repr. se spala pe maini

                Comment


                • Originally posted by madi View Post
                  Am fost la service pentru zgomot amortizor, la receptie dupa ce au introdus vinul masinii in calculator -"stiti, amortizoarele dumneavoastra nu mai sunt acoperite de garantie". Aviz celor care au aceste manifestari, duceti-va atunci cand se manifesta (pana in doi ani si 50000km, .
                  Nu există nicăieri specificat în Carnetul de Garanție STANDARD care însoțește mașina că vreo piesă a mașinii are garanție doar 2 ani sau 50k...

                  Doar contractul Dacia Extenso elimina de la garanție amortizoarele dacă vehiculul a rulat mai mult de 50.000km - nu am mai citit unul nou să pot verifica dacă mai e valabilă acea clauză.

                  Așa cum s-a precizat de catelullego mai sus, amortizoarele au perioadă de garanție egală cu cea pentru restul mașinii - deci 3 ani sau 100.000km - cu condiția ca defectul lor să fie recunoscut de fabrică/constructor.

                  În esență - cu acei 2 ani/50k s-au eschivat de la a recunoaște defectul în 3ani/100k...

                  Trebuia să le ceri să-ți arate UNDE SCRIE ÎN CARNETUL DE GARANȚIE ce au zis ei - că dacă e doar o chestie internă pot să se șteargă la c*r cu ea, nu are nici o relevanță în fața legii din RO. Tu, ca client ai primit odată cu mașina condițiile de garanție - nu le pot schimba din zbor cum vor ei.

                  Pe această speță poți face reclamație ÎN SCRIS - DOAR ÎN SCRIS - în 3 locuri - SIMULTAN:
                  1. la șeful unității de service
                  2. la OPC
                  3. la Vocea Clientului

                  După care te duci cu mașina LA ALT service Dacia unde ceri rezolvarea defectului dar NEAPĂRAT precizezi (și arăți o copie) faptul că ai făcut acele 3 reclamații - apoi observi dacă povestea se schimbă la celălalt service - sau îl țin în continuare în brațe pe "2ani/50k"...
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Mi-au schimbat chederele aplatizate si cauciucul exterior la usa spate dreapta care era crapata putin in unele locuri după ce am reclamat acest lucru. Cauciucul din stanga spate tot are o crăpătură mică.
                    Chestia care m-a amuzat cel mai mult e ca cauciucul nou venit da aceleasi semne de sudura proasta in locurile de conexiune. Interesant cat oare va tine.
                    Dupa ca au schimbat chederele se inchide pu mai strans usa, nu mai rasuna asa tare.
                    Attached Files
                    Last edited by asitaka; 24 January 2024, 18:34.
                    Să ne țină turbinele!

                    Comment


                    • DFA , catelullego , multumesc pentru precizari. Intrebarea mea era pentru acel interval , 2 ani sau 50000km. Altfel citisem in carnetul de garantie si banuiesc ca troncaneala telescop nu intra in uzura normala. Sa vad ce pot sa fac in urmatoarea perioada.

                      Comment


                      • Am rezolvat cu eroarea. Am instalat pyclip, resetat vreo 14 erori stranse cine stie de cand, nu a mai reaparut. Nu stiu ce eroare era de vina, nu aveam timp sa stau sa le caut pe toate. Merge si alarma, pentru cine e interesat: se scoate siguranta, se porneste motorul, se reintroduce siguranta cu motorul pornit. Ledul valet clipeste des de cateva ori si se stinge, apoi totul e normal. Alarma e un Viper pe canbus, montata la reprezentanta.

                        Comment


                        • Am dat "Like" dar tin sa si multumesc pentru acest feed-back , poate sa fie util si altor colegi de forum, inca o dovada ca programele de diagnoza pot sa fie de un real ajutor.
                          Bine ca ai rezolvat, totusi era bine daca faceai macar un printscreen cu erorile inainte sa le stergi, unele puteau sa fie "interesante" (si prin prisma martorilor aprinsi) si iti sugerez sa urmaresti in continuare mai ales injectia, acum ai si un program (PyClip) mai bun pentru acest lucru.

                          Comment


                          • Originally posted by sapte62 View Post
                            Cat despre alarma, nu a functionat metoda cu valetul. E complet moarta, parca vad ca repr. se spala pe maini
                            Nu reprezentanta ti-a montat alarma Viper, ci teoretic un tehnician de la Viper. Indiferent de cine ti-a montat-o, ai garantie pe viata la ea.

                            Comment


                            • La cat de prost e montata, nu prea am incredere in tehnicienii lor (Viper sau altii). Langa OBD, la vedere, cu siguranta langa ea. Nu au montat releul imobilizator. Au reusit sa bifeze toate categoriile din manual la rubrica "asa nu". Dorei...

                              Comment


                              • Originally posted by Midnighte View Post

                                Nu reprezentanta ti-a montat alarma Viper, ci teoretic un tehnician de la Viper. Indiferent de cine ti-a montat-o, ai garantie pe viata la ea.
                                Si practic? A cui (care) viata: a technicianului, a alarmei \masinii, a proprietarului,…?

                                Oricum postul cred ca este inutil, colegul a scris destul de clar anterior ca a rezolvat problema:
                                Originally posted by sapte62 View Post
                                ... Merge si alarma, pentru cine e interesat: se scoate siguranta, se porneste motorul, se reintroduce siguranta cu motorul pornit. Ledul valet clipeste des de cateva ori si se stinge, apoi totul e normal. Alarma e un Viper pe canbus, montata la reprezentanta.

                                si nu asa cum s-a scris in postul #3079, metoda care nu a “functionat” (“Cat despre alarma, nu a functionat metoda cu valetul”), a descris si cum, si mai ales fara sa apeleze la “tehnicienii” \Doreii din reprezentanta (sau Viper) (ex si “montajul”) si\sau la vreo “garantie pe viata la ea”.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google