Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LE: iar ca sa fie mai clar cu acel “biggrin” la asta m-am referit:

    Insa din pacate restul este cat se poate de serios, vorba aia “teoria ca teoria, dar practica ne omoara”, iar asta uneori ne cam “ocupa” (tot) timpul, inclusiv prin unele (dar nu toate) reprezentante tangential si la numeroasele probleme tehnice prezente (inca) la acest model

    Attached Files

    Comment


    • Originally posted by madi View Post
      [USER="68061"].............banuiesc ca troncaneala telescop nu intra in uzura normala. Sa vad ce pot sa fac in urmatoarea perioada.
      Sunt destui care au schimbat amortizoarele spate pentru zgomote anormale - dar doar cei care au avut mai mult tupeu ca să nu cedeze la explicațiile aberante oferite de personalul de service...
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • cei care au avut probleme cu zgomot aeroterma(la mine vibreaza si nu mai coboara complet pe picioare) a fost rezolvat pe garantie sau au inventat (cum incearca la mine) sa imi bage pe gat ca a intrat mizerie, ca eu sunt vinovat ca o sa coste inteventia + reparatia (cu toate ca am guler din prima zi la vasul pentru lichid geam)






        Am sunat si la VC.... stiu ca degeaba dar poate poate...

        Comment


        • Păi e simplu se demontează GMV habitaclu și ai 2 variante:

          1 - corpuri străine în elice = CID =bun de plată
          2 - fără corpuri străine în elice, elice dezechilibrată = garanție
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • pai si eu daca nu sunt acolo, crezi ca am incredere in ce zic ei?! acum sincer sa fim, care reprezentanta opteeaza pentru varianta 2? nu trebuie sa incaseze, doar nu sunt prosti...



            pare varianta 2, pentru ca face doar la o anumita turatie, spre viteza 3,4 incepe sa se simta in volan cum vibreaza. dupa dispare mai sus sau mai jos...






            intrebarea e, pe unde dracu mai intra ?! tinand cont ca parchez in camp deschis si am acea "fustita" in jurul butelcii cu lichid de parbriz?! plus ca nu mai coboara complet, pe zona picioarelor... aici imi da cu virgula, ca este ceva acolo (atat de mare incat sa blocheze miscarea)

            Comment


            • Ușurel că ai deja 3 probleme:

              A: gulerul la busonul lichidul de parbriz e egal cu zero, dacă înainte de montaj nu s-a demontat tot pe acolo și s-a făcut lună. În plus pe acel plastic(nu gulerul) nu e ermetic mai are zone în care nu etanșează corect

              B. GMV-ul vibrează

              C. Dirijarea aerului e deficitară... dar circuitul aerului e exterior--volet recirculare--GMV--filtru habitaclu--vaporizator AC--volet rece/cald-- calorifer--voleti dirijare sus/jos/etc.

              Corpurile străine frunze/sâmburi trebuie să treacă de GMV, filtu de habitaclu, vaporizator = imposibil

              Acum dacă nu ai 2 mâini stângi, dai jos torpedoul, și inspectezi GMV-ul (grup motoventilator /aerotermă/whatever) - teoretic nu e prins în 3 șuruburi, ci are o clemă o apeși, rotești 90 de grade și l-ai dat afară - inspectezi elicea după corpuri strine și tăblițe de echilibrare apoi remontezi la loc și te poți duce cu lecția făcută la garanție
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • e deja la ei masina... dar tinand cont ca, fara sa verifice imi spuneau ca o sa am de plata manopera plus reparatii ca stiu ei sigur ca e asa, ca nu e primma masina... chiar daca e de garantie, sigur vor ceree bani, eu neavand cum sa verific... = Romania

                Comment


                • CID = Customer Induced Damage = Daune induse de client - inseamna produs care a fost supus daunelor din cauza utilizarii gresite sau neglijentei cauzate de client si nu este cauzat ca urmare a utilizarii normale sau care nu este rezultatul direct al unui defect sau defecțiune de fabricatie.

                  Iar in (ne)cazul colegului Mihai2k4 cred ca normal si corect este ca cei din reprezentanta la care a apelat este sa ii si explice \demonstreze ca aceasta problema tehnica
                  Originally posted by Mihai2k4 View Post
                  cei care au avut probleme cu zgomot aeroterma(la mine vibreaza si nu mai coboara complet pe picioare) a fost rezolvat pe garantie sau au inventat (cum incearca la mine) sa imi bage pe gat ca a intrat mizerie, ca eu sunt vinovat ca o sa coste inteventia + reparatia ...
                  nu este un defect (defectiune) de fabricatie, a fost generat de coleg prin utilzarea gresita ori neglijenta si nu este cauzat ca urmare a utilizarii normale (lucru valabil si pentru orice alta problema tehnica), mai ales cum a indus el aceasta dauna \defectiune si care este vina sa.
                  Last edited by Gil26; 30 January 2024, 20:16.

                  Comment


                  • I s-a mai matuit sau patat cuiva unul/ambele din bandourile acelea de plastic ce strabate intreaga cupola a masinii?

                    Comment


                    • Probabil de la spuma folosita la spalatorie. Nu ramane cateodata si oe geamuri?

                      Eu am o mizerie de spalatorie in zona care fix asta face. Pateaza. Dupa spuma tre sa dai de 3 4x fise pt clatire sa se duca, si nici atunci in totalitate. Si pe g maps are review-uri de la alti useri fix cu problema asta.

                      De 2x am patit si am schimbat locul

                      Comment


                      • Multumesc de sugestie. Este posibil, insa acum, constatand cam prea tarziu, o posibila solutie de reconditionare exista? Sau trebuie schimbat?

                        Comment


                        • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                          cei care au avut probleme cu zgomot aeroterma(la mine vibreaza si nu mai coboara complet pe picioare) a fost rezolvat pe garantie sau au inventat (cum incearca la mine) sa imi bage pe gat ca a intrat mizerie, ca eu sunt vinovat ca o sa coste inteventia + reparatia (cu toate ca am guler din prima zi la vasul pentru lichid geam)






                          Am sunat si la VC.... stiu ca degeaba dar poate poate...
                          Am și eu problema cu vibrații în volan de la aeroterma, treapta 2,3. Se manifesta cu intensitate diferita in funcfie de aer cald sau rece.Ciudat. Am dus masina în service și au zis ca au pus-o pe tester electronic și nu apare nimic anormal și cu asta gata, în 20 minute au terminat.

                          Comment


                          • Maine-poimaine vor face diagnoza cu tester si pentru bucsi obosite

                            Comment


                            • Bizone​ asta e fix la ca zgomotul turbinei... aia se dezmembreaza si ei o rezolva din soft )))))) abia astept sa scap de cazanul asta anul viitor

                              Comment


                              • Originally posted by Bizone View Post

                                Am și eu problema cu vibrații în volan de la aeroterma, treapta 2,3. Se manifesta cu intensitate diferita in funcfie de aer cald sau rece.Ciudat. Am dus masina în service și au zis ca au pus-o pe tester electronic și nu apare nimic anormal și cu asta gata, în 20 minute au terminat.
                                Pai in cazul tau cred ca s-a “aplicat” punctul 1A (primul): “Asa face toate domne’, mai faceti o tura si vedeti, NU este vreo problema”…asa ca am urmat sfatul primit (de la unul care parca si el lucreaza intr-o reprezentanta \service) si am cautat in DEX miserupist, sictirisit, habarnist, … plus alte cateva “sinonime” ale unora (nu toti) care lucreaza in unele (repet, nu toate) reprezentante, dar la fel de adevarat este ca nici unii dintre ei care sunt profesionisti si doresc sa isi faca bine treaba nici nu primesc “suport” clar si corect de la “Centru” pentru rezolvarea numeroaselor probleme tehnice prezente la acest model.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google