Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe hybrid este derivat din motorul H4M, are turbo si este adaptat pentru o cutie automat CVT(are cuplul motor redus la 148Nm)

    Comment


    • din k4m vine aceasta combinatie pentru hibrid, acum am revazut clipul cu detaliile. La minutul 28 e descrierea detaliata.
       

      Comment


      • Offtopic .M-am pacalit doar la turbo.

        Comment


        • Da (asta am scris), “provine” din K4M iar transmisia este “ … an electric automatic gearbox (with 4 engine ratios and 2 motor ratios).” , direct de la "sursa:: https://media.dacia.com/dacia-jogger...2724/?lang=eng si https://media.dacia.com/more-duster-...ster/?lang=eng
          plus atasat:

          Dar sa revenim la acest model si probleme tehnice Logan &Sandero III, cele existente (si raman de vazut \citit cele de la hybrid, cand \daca vor urma).
          Attached Files

          Comment


          • Buna ziua. Vineri pe 09.02.2024 am programare pentru revizia de 1 an. Am 11550 km efectuati cu Logan Eco-G 100, nu am nici un fel de probleme, nu zornaie turbina sa mai bine zis tija, asa ca cer un sfat sa cer aplicarea BT71538​ pentru ca am inteles ca doar la cerere se aplica sau este un alt BT mai nou. Multumesc anticipat tuturor pentru sfaturi.

            Comment


            • ktgcristi nu zornăie, încă.
              Speranța moare ultima, îți urăm succes in loteria asta

              In legătură cu postarea mea despre puntea spate.
              S-a rezolvat cu o întorsătură neașteptată.
              M-am programat pentru un schimb de ulei la sfârșit de an unde mi-au schimbat ansamblul butucului pe garanție din cauză că avea zgomot și un pic joc, ceea ce nu ar fi trebuit să se întâmple. Nu reclamasem problema in nici un fel. Valoarea piesei ~200-250e
              După asta m-am adresat tiptil in departamentul piese(separat de service in cazul reprezentanței) unde am comandat puntea mi-au făcut o reducere - doar puntea spate 800e. Înlocuirea 60e
              Problema era in suportul punții pentru arc care era îndoit un pic, se vedea vopseaua sărită și începuse a rugini.
              Deci am avut mare noroc in situația asta.
              Acum rulează perfect cum rula de nouă
              Shhhhh.... Nu spuneți nimănui ​​​​​​​
              Să ne țină turbinele!

              Comment


              • Originally posted by ktgcristi View Post
                Buna ziua. Vineri pe 09.02.2024 am programare pentru revizia de 1 an. Am 11550 km efectuati cu Logan Eco-G 100, nu am nici un fel de probleme, nu zornaie turbina sa mai bine zis tija, asa ca cer un sfat sa cer aplicarea BT71538​ pentru ca am inteles ca doar la cerere se aplica sau este un alt BT mai nou. Multumesc anticipat tuturor pentru sfaturi.
                Bănuiesc că e fabricată în Ian-Feb 2023 - posibil să aibă deja prima versiune de BT71538.
                Cel mult la tine se poate aplica ultima versiune cunoscută (din Dec 2023).
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Originally posted by catelullego View Post
                  Pai urmeaza sa ma programeze la service, inca nu le-au schimbat. Scriu aici dupa daca dispare sau nu zgomotul, dar sunt convins ca o sa dispara.

                  Tot atat are si a mea, ridicata in Dec. 2021, putin peste 29k in prezent. Mergi si sesizeaza acuma, nu e prea tarziu.
                  Update: le-au schimbat astazi si zgomotul a disparut.

                  Comment


                  • Originally posted by DFA View Post

                    Bănuiesc că e fabricată în Ian-Feb 2023 - posibil să aibă deja prima versiune de BT71538.
                    Cel mult la tine se poate aplica ultima versiune cunoscută (din Dec 2023).
                    Fabrica pe 07.02.2023 si livrata pe 13.02.2023. Am fost la revizie astazi, au schimbat uleiul, filtru ulei,
                    garnitura buson si filtru GPL, manopera 205 lei si valuarea pieselor 415 lei.
                    Tija mea de la turbina are putin joc dar nu se aude niciun zornait, am solicitat preventiv sa fie aplicat BT71538
                    dar au spus ca doar cu acordul celor de la Dacia pot sa il aplice. Nu stiu ce ar trebui sa fac in continuare.

                    Comment


                    • catelullego am facut alta programare la alt service, sper sa obtin un verdict favorabil , adica ceva scris de la service .

                      Comment


                      • Originally posted by ktgcristi View Post
                        Tija mea de la turbina are putin joc dar nu se aude niciun zornait, am solicitat preventiv sa fie aplicat BT71538
                        dar au spus ca doar cu acordul celor de la Dacia pot sa il aplice. Nu stiu ce ar trebui sa fac in continuare.
                        1. Fie te liniștești și nu mai aplici nimic - pentru că nu ai simptome cauzate de turbină (mers în șuturi/valuri/accelerație neliniară, zornăit, erori în cascadă, LIMP MODE).

                        2. Fie cauți o altă reprezentanță Dacia, care măcar să-ți verifice ce versiune de calibrare ECM ai, dacă nu să aplice BT71538.
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment




                        • 3. Fie suna la Vocea Clientului Dacia si ar putea sa fie interesant ce raspuns primeste (daca primeste) referitor la cei din reprezentanta care "... au spus ca doar cu acordul celor de la Dacia pot sa il aplice ...", daca masina sa face "obiectul" acestui BT, daca cei de ls Dacia dau sau nu acordul pentru aplicarea ultimei "versiuni" pe masina sa, etc...
                          Last edited by Gil26; 10 February 2024, 18:14.

                          Comment


                          • a venit bonusu` si la mine, linia de 7 7 7 7 , erori in cascada, insa nu alea cu injectia, ca a mea e mai speciala )))



                            https://www.youtube.com/watch?v=XwwssxZX2sc iubesc masina asta. usor usor cred ca se egaleaza perioada de folosinta cu perioada se service )))))))))))))))))

                            Comment


                            • PS: face doar pe gpl din cate am observat. si cand pornesti la drum, apar dispar si tot asa. o placere!

                              Comment


                              • Sensorii de parcare - am ajuns la ei sa văd cum stau și ce e posibil de făcut. Am luat mănuși de nitril și le-am înfășurat în jurul conectorului după care am dat deasupra cu bandă izolanta. Voi urmări ce vor face. Au in jurul lor un inel de cauciuc moale dar nu are nici un sens de hidroizolare când vine apă de la roata din spate pe la interior. Cred că are rol doar de susținere mecanică.
                                In aceeași poziție se afla și senzorii de parcare de margini extreme.
                                Dacă aveți voi idei cu ce i-aș putea acoperi spuneți.

                                Despre cloncănitul din dreapta spate - m-am băgat iarăși pe sub mașină.
                                Am găsit un loc de prindere al scutului plastic dreapta tip clipsa, am pus puțină bandă anti-scârț, a încetat a se lovi de metal când trăgeam de scut dar nu asta era cauza.
                                Am găsit un tub, care cred că este de la evacuarea gazelor din rezervor care joacă în prinderea sa deasupra rezervorului sub mașină și care poate lovi rezervorul in mers fiindcă trece deasupra lui diagonal la ieșirea din această prindere. Nu am fixat acest tub încă să testez.
                                De asemenea am cumpărat o bucșă pentru amortizorul spate KYB SM9914 (nu știu dacă vine, doar am citit pe forum sau fb) pentru partea de sus. Voi scotoci pe pe sub ea și prin portbagaj încă o dată, dacă nu găsesc cauza voi înlocui bucșa amortizorului și vedem dacă ajută cu ceva.

                                Attached Files
                                Să ne țină turbinele!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google