Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DFA View Post
    Zilele astea s-a început campania de notificare (deocamdată telefonică) a clienților pentru remediere (ameliorare) a zornăitului tijei EWG de la turbină - fostul Buletin Tehnic 71538.​
    Am intrebat ieri la dealer si au zis ca nu au primit nici un fel de informatie sau notificare de la Dacia referitoare la zgomotul tijei de la wastegate. Iar mi-au spus ca zgomotul respectiv nu afecteaza functionarea motorului si ca pina acum nu au fost probleme cu turbina. Evident ca nu au facut constatare la msina mea pe acest motiv.

    Comment


    • Pai cred ca te-ai “obisnuit” cu asta si raspunsul “asa face toate domne’ , nu e o problema”, dar cred ca cei din reprezentanta(e) NU au vreo vina, “pisica” este la cei de la “Centru” si mare dreptate ai avut cand ai scris ca :
      Originally posted by mircionesb View Post
      In septembrie 2021 am facut o intrebare referitor la zgomotul tijei si am primit raspuns ca se lucreaza la o rezolvare ca se va implementa in mai 2022. In aprilie 2022 mi-au spus ca va fi implementata in septembrie 2022 iar in noiembrie 2022 mi-au spus ca va fi implementata in mai 2023. In februarie 2023 la revizia de 2 ani dealerul a spus ca de fapt nu e nici o problema si ca nu afecteaza functionarea motorului. Probabil ca o sa rezolve la cei la care le zboara tija altfel nu prea vad curand o solutie. Am povestit cu cineva de la dealerul Renault si am intrebat de existenta acestei probleme la modelele Renault cu aceeasi motorizare. Si la ei sunt probleme si la fel inca nu s-a facut nimic.

      sau asa cum a scris si un alt coleg
      Originally posted by Octavian View Post

      Concret treaba asta spune ca nu se recunoaste oficial problema si nu au niciun fel de rezolvare, nici totala nici partiala (ce o mai fi si asta "ameliorare" )

      Chiar daca prin noiembrie 2022 distinsul coleg care se lauda ca are peste 20 de ani de Dacia ne informa cu “surle si trambite” pe aici ca:
      Originally posted by punktnet View Post
      Pentru zgomotul de tija turbo a fost pusa in aplicare o solutie tehnica la motorul H5H (1.3 TCE) ce consta intr-un arculet care mentine tija impinsa in fixare, precum si o noua siguranta dintr-un material mai dur pentru a preintampina deformarile la temperaturi ridicate.
      In scurt timp speram sa fie validata solutia si pentru H4D (1.0 TCE)

      Dar apoi a intors-o “ca la Pitesti” ca nu a sunat nimeni la VC-ul lor cu problema asta, ca nimeni de la Dacia NU stie nimic de spre asta, etc. chiar daca doar pe acest topic sunt destui colegi care au facut asta, la fel si pe celelalte forumuri (inclusiv straine), chiar si in scris, doar ca ex:
      Originally posted by catelullego View Post
      Dupa un forward la email (tradus si in Franceza) catre toți din lista de mai jos, în care întreb de ce nu mi s-a răspuns la solicitare în 30 de zile, m-a sunat în 2-3 ore o tanti foarte amabilă de la V-C și mi-a comunicat ce se cunoaste deja, și anume ca se lucrează la o soluție de AMELIORARE a problemei, si ca solutia va fi finalizata pe la sfarsitul lunii Mai.

      A tot pus accentul (de 3-4 ori) pe faptul ca solutia va AMELIORA problema și nu o va rezolva 100%.
      M-a mai invitat sa mai duc masina odata la orice reprezentanta Dacia pentru o alta constatare, daca doresc, insa raspunsul si solutia vor fi aceleasi.
      ...

      Si cred ca este destul de clar ca cei de la Dacia stiu si de problema asta tehnica dar joaca la fel ca in cazul senzorilor GPL tot o “alba-neagra” cu recunoscutul si rezolvarea, iar din pacate pentru cei de la Dacia se pare ca NU mai conteaza clientul (mai important este ca tatucu’ Luca de Meo sa isi faca marginea de profit de 15%) si destul de probabil ca toate problemele tehnice cunoscute chiar inainte de lansarea acestui model nu vor fi rezolvate nici cand va fi retras din productie tinand cont de “mentalitatea” aceasta paguboasa asa cum a scris de nenumarate ori si distinsu’ coleg ca ”la noi la se lucreaza” si “la noi e bine bine” iar noi ceilalti “suntem o natie de prosti” sau “nu mai maraiti atat”, etc…

      Comment


      • Corect spus.

        Ce ma ingrijoreaza pe mine, este faptul ca nici prin ANPC, amenzi, dat in judecata, etc.. nu ii afecteaza pe cei de la Dacia pentru a "misca" lucrurile spre bine din moment ce masina se vinde "singura". Poate daca nu ar fi fost in TOP vanzari si s-ar fi pozitionat undeva pe locul 8-9 s-ar mai fi schimbat ceva... dar acum, ramanem fara speranta ca vor "AMELIORA", cel putin, acea problema.

        Comment


        • Se vinde "singura" din cauza pretului si din cauza situatiei actuale , cu toate preturile astea care au luat-o razna. Asta inseamna un singur lucru si anume ca bugetele cumparatorilor au scazut in ceea ce priveste achizitia unui autovehicul, ma indoiesc ca nu i-ar place cuiva dotari mai bogate , materiale mai bune si multe altele dar care din pacate nu si le pot permite. Cind cumperi o masina second-hand iti asumi eventualele "surprize" dar cand cumperi un lucru nou te astepti sa se comporte ca un lucru nou si fara probleme. Sunt multi care spun ca de ce te miri de problemele aparute la masina asta ca sunt alte marci mult mai scumpe care au o gramada de probleme. Pe mine nu ma intereseaza capra vecinului, ma intereseaza capra mea si ma deranjeaza multele probleme pe care le are masina mea si ma mai deranjeaza ca sunt tratat in felul asta nesimtit de un vanzator caruia i-am cumparat produsul. Nimanui nu-i place sa faca carare pina la dealer si inapoi. In cazul meu VC nu are absolut nici o utilitate iar dealer-ul Dacia in afara ca nu isi face treaba cum trebuie si te taxeaza de te rupe se mai poarta si nesimtit cu tine. Asta e , e o chestie generala nu tine numai de Dacia.

          Comment


          • Salut. Ce marime au sigurantele, sau cum se numesc? Vreau sa cumpar un splitter pentru sigurante sa alimentez camera video dar vad ca sunt mai mici decat la loganul vechi. Iar pe net am gasit mini, micro, etc. Nu stiu de care sa cumpar. Mulțumesc.
            Toate cu un scop ..

            Comment


            • Cred ca aici este putin offtopic, mai degraba se posta in topicul de accesorii sau imbunatatiri (iar daca tin bine minte pe acolo sunt cateva discutii legate de montajul unei camere video), aici se discuta despre probleme tehnice.
              Totusi atasez trei capturi (putin “prelucrate”) despre cutia sigurante habitaclu (pozitia sigurantelor si releelor, amperajul, descrierea acestora si ce “deservesc” ele) pentru LS3, poate sunt de folos in rezolvarea unor probleme legate de acestea, toate multumirile de rigoare pentru aceste informatii merg catre colegul DFA
              Attached Files

              Comment


              • Nu pozitia sigurantelor ma intereseaza si in care sa montez ci denumirea soclului de sigurante. Am cautat si inainte dar nu mentioneaza nimeni ce soclu are. Am gasit pe net ca se numersc micro 2. Adevărat?
                Toate cu un scop ..

                Comment


                • Cred ca am scris destul de clar " ... poate sunt de folos in rezolvarea unor probleme legate de acestea" , iar capturile \informatiile nu sunt (doar) pentru tine.

                  Comment


                  • Iar pentru soclul \marimea sigurantelor puteai sa dai un simplu search pe acest forum, s-a mai discutat, sau pe altele, citez ce au scris si alti colegi si vezi si atasat (inclusiv dimensiunile):

                    Unde găsesc siguranțe compatibile cu noul Logan 2021?
                    Nu prea o să găsești, nici dealerii nu prea au. Sunt de tip MICRO2 și se găsesc în puține locuri, pentru că sunt apărute recent în industria auto.
                    ….
                    Dacă mă uit la locația specificată, apar toate siguranțele care au format aprox. 9,1 mm x 15,3 mm x 3,8 mm în descriere. Iată ce introduceți: Micro2 siguranțe auto Siguranțe plate, 9 mm este corect.
                    ...
                    Attached Files

                    Comment


                    • Revizia la 2 ani, 60.000km ,1358 ron fara inlocuit placute frana fata (uzate doar 25%) ulei bujii si filtre.Tija de la turbina se considera zgomot normal (parerea unui specialist).Senzorul de gaz se va inlocui la o noua programare (aveau doar unul pe stoc si daca al meu a fost inlocuit in Ianuarie si inca functioneaza nu este o urgenta).General Autocom Focsani.

                      Comment


                      • Vineri am fost și eu la revizia de 2 ani doar ca eu am doar 34.200 de km. Nu ai sesizat un miros de gaz sub capota după schimbul de filtre de gaz? La mine se simte dar nu foarte tare,dar nu îmi dau seama dacă miroase a gaz ars sau nu mi-a strâns cum trebuie colierele de la filtru în stare gazoasa deși parca mirosul vine de jos de la cel de stare lichida.

                        Comment


                        • Originally posted by giugiuc View Post
                          Revizia la 2 ani, 60.000km ,1358 ron fara inlocuit placute frana fata (uzate doar 25%) ulei bujii si filtre.Tija de la turbina se considera zgomot normal (parerea unui specialist).Senzorul de gaz se va inlocui la o noua programare (aveau doar unul pe stoc si daca al meu a fost inlocuit in Ianuarie si inca functioneaza nu este o urgenta).General Autocom Focsani.
                          Ti-au schimbat si filtrul de gaz? Vorbesc de General Autocom Focsani. Am fost la revizia de an acum o luna si mi-au zis ca nu au pe stoc si ca ma vor suna ei cand o sa aiba. Nici in ziua de azi nu m-au sunat... )

                          Comment


                          • Da,si cel de gaz.Am fost plecat in minivacanta si radarul anticoliziune si-a facut de cap,parca prea sensibil ,nu gasasc explicatie.Te face sa fii mai prudent sa tii distanta mai mare fata de auto din fata.

                            Comment


                            • Ai reclamat problema în garanție?

                              Ți-a fost aplicat OTS 0DR9 până acum? - e valabil din Martie 2022

                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Buna ziua, Sandero Stepway Comfort ECO - G 100 \din Iulie 2022 cu Benzina si GPL. De o luna - dupa un drum pe autostrada de 500 Km - sare de pe gaz pe benzina la accelerare mai energica, apoi revine cand vrea el. Cateodata nu revine si merge doar pe benzina. La service Verbita din Arad dupa control mi-au zis ca voi fi chemat la schimbarea senzorului GPL fara indicarea unei date. Cat ati asteptat voi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google