Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Kojak
    sigur ca vrea. masina n-a vazut niciodata piese noi, doar din dezmembrari.
    o data, de ziua lui, i-am luat noi caseta de directie mecanica care era noua. atat la cum merg acum taximetristii nu mai au nevoie de frane. ai observat ? ma scot din minti. avea dreptate un coleg care zicea ca ei nu merg la turatiile la care mergem noi. sincer, daca erau ale mele, le mai tineam pe masina.

    Originally posted by Kojak View Post
    Tavi, asa am procedat si io cu franarea, dupa schimbu' placuteleor. Cateva zeci de frane, niciuna pana la zero sa rup frana. Mers pe autobanda si franat din cand in cand cu distante de 2-3-4km intre franari. De la frana la frana tineau tot mai bine, inca cred ca mai incape loc.
    eu le-am facut rodajul doar prin oras.
    Last edited by B997NDL; 12 May 2014, 20:19. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • nu intelegi bre ca scartaiau la demaraju' dupa loc ca la ultimu' cotetz.
      placutele au fost doar un pretext, initial am zis ca le las pana in toamna, da' de curatat si grsat culisele tot trebuia s-o fac.

      L.E. io aveam A3 relativ aproape, era si pacat sa nu profit, liber cat vezi cu ochii, MCV-u' pe contrasens.
      Last edited by Kojak; 12 May 2014, 20:24.

      Comment


      • Originally posted by L3on_rgby View Post
        Eu am facut de 2 ori asa(sa ma opresc dupa ce fumegau). Nu e bine? Cel postat de dr.mke e tot rodajul? Pana acum nu am auzit de assa ceva. Puneam placutele si drumul.
        Radiatorul ce zici, se raceste mai bine in mers, sau pe loc? Asa si cu discurile.

        Comment


        • Doar ca in unul din cazuri aveam de coborat de la munte, pe serpentine. Si in celalalt, a fost prima data cand am ramas fara frane, dupa ce am tot condus sportiv cu 5 oameni de peste 100kg fiecare in masina si mi-au iesit vreo 3 in fata pe rand de a trebuit sa bag picioru in frana. Pe ultimul era sa-l pup. M-am oprit sa fumeze baietii cate o tigara, apoi si-au revenit. Rodajul cum se face corect?

          Comment


          • cum a scris @dr_mke, citiat de @Octavian.

            Comment


            • Azi am mai invatat ceva. Bun forumul asta

              Comment


              • ...si tu esti la rand sa dai "o grasa"

                Comment


                • Dau o supraponderala, numa sa ajung in capitala. Mici sanse.

                  Comment


                  • Originally posted by Kojak View Post
                    L.E. io aveam A3 relativ aproape, era si pacat sa nu profit, liber cat vezi cu ochii, MCV-u' pe contrasens.
                    si A1 e departe a dracu' de mine... dar de ce sa ard motorina degeaba ?! pana trec de cotroceni la ora 18 e facut rodajul.

                    Comment


                    • A1 e nasoala duminEca seara, full de masini si valurita pa deasupra

                      Comment


                      • ca pe dedesubt e buna... ti-am zis, pana la cotroceni daca nu pun 100 de frane, nu mai pun niciuna.

                        Comment


                        • Astazi, mai mult ca o intamplare am ajuns sa schimb si eu placutele de frana
                          In poze sunt fdb845 rulate 10.000 pe discuri pline si inca 15.000 pe brembo max
                          Am pus trw 1634 pe care le aveam prin debara stiindu-le ca fiind gdb400, adica niste pocnitori pe care nu aveam de gand sa le pun pe bmax, dar am zis sa le incerc dat fiind faptul ca sunt o gama superioara de la trw
                          Tot astazi, inainte de a descoperi ca stifturile mele erau defapt gdb1634 am cumparat un set de fdb845 la un pret de nerefuzat, multumesc alessandro
                          Doua dintre placute nu calcau corect pe disc, mai exact cele de pe partea dreapta, la franare sanatoasa masina tragea stanga
                          Attached Files
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Întâmplător sau nu bine că le-ai schimbat, întrucât crăpăturile acelea din masa materialului (prezente la trei plăcuţe din patru) nu arătau deloc bine.

                            Comment


                            • Le-as mai fi tinut 3-4 mii de km daca nu gaseam ca nu calca drept pe disc, crapaturile sunt acolo de foarte mult timp din cauza temperaturilor inalte, nu mi-am facut griji de ele niciodata, unii au zis ca exista crapaturi din cauza franarilor proaste din partea utilizatorului ...
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Originally posted by 827sam View Post
                                unii au zis ca exista crapaturi din cauza franarilor proaste din partea utilizatorului ...
                                Nu exista asa ceva!
                                Ce ai tu in pozele alea sunt placute proaste facute din materiale indoielnice sau...fake.
                                Noroc cu mine ca ti-am zis ca trage otara stanga, altfel le mai tineai.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google