Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la mine inca de pe la 45.000 cred ca a aparut un scartait cand luam piciorul de pe frana. de asta i-am desprafuit.
    Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

    Comment


    • Eu ii fac cam din 20 in 20 de mii, dureaza nici o ora si iti trebuie doar o tubulara de 30 parca.
      cand tragi 3-4 dinti la frana de mana si totusi nu se imobilizeaza masina e clar ca ai un joc foarte mare la saboti.
      Regleaza sabotii aproape de tambur astfel incat sa tina frana de mana de la primul dinte si apoi sa ne zici cum se schimba franarea.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • masina are 75 de mii si nu i-am desprafuit niciodata. masina franeaza foarte bine.

        Comment


        • Ca franeaza foarte bine asa crezi tu, dar daca te vei urca in alta masina vei constata cu stupoare ca masina ta parca nu mai franeaza asa bine in comparatie.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • se poate, dar nu vreau nici sa ma dea de parbriz. ma impac foarte bine cu frana asa. si am avut si cateva frane mai de urgenta.

            Comment


            • oricum la tine pedala de frana nu e asa de responsiva pentru ca ai abs, la mine e foarte sus pedala si prinde indiferent cat de putin ai apasa-o, discuri si placute noi, sabotii reglati sa tina la primul dinte
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • eu credeam ca franeaza mai bland din cauza placutelor oem. imi convine asa, fiindca m-am invatat sa cam bruschez pedala de frana si cea de ambreiaj. fiind diesel imi permite sa dau drumul mai brusc la ambreiaj.

                Comment


                • eu am facut operatia asta in service putin inainte de 60.000 km. acum la 120.000km o voi face iar. cu franele si directia nu ma joc.
                  sigpic

                  Comment


                  • Praful de la uzura placutelor inegreste jantele, dar praful de la uzura sabotilor (atat cat e, oricum exista) ramane in tambur. Cand franezi imi inchipui ca initial sabotul patineaza un pic pe tambur. Eu pe la 80k am gasit pulbere fina in tambur, nu multa, dar exista.

                    Comment


                    • Exista destula mizerie si in tamburi,,trebuie doar desfacuti si vezi ce este acolo.
                      Eu cand i-am desprafuit, ca scartaiau, aveam destula pulbere neagra acolo.

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian View Post
                        Sunt curios cati si-au deprafuit sabotii dupa 60000 km.
                        M-a batut gandu o perioada, apoi mi-a trecut (127000 km).
                        Cred ca putini...Eu unul, la 77300km, personal. Am tras ceva injuraturi, pana am desfacut tamburii. Greuuu!

                        La masina de servici, dupa ce am preluat-o eu, am verificat ce operatiuni au fost efectuate si am stabilit ce urma sa se efectueze. Evident ca si desprafuirea nu se facuse. Mecanicul injura si el la reprezentanta (ce trebuia desprafuire...), desi scula respectiva l-a ajutat f mult. E mult mai usor asa, decat cu ciocanul (capac, ce se fixeaxa de tambur, tija si greutate percutoare, dar e mai bine sa o cautati cu ochii, prin reprezentanta, daca ajungeti acolo)
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • pai, el tocmai zicea ca n-a facut deloc desprafuirea pana la 127 de mii km, asa ca mi se pare mai mult decat 77 de mii....

                          Comment


                          • Am facut asta la 83000 cu inlocuire de lichid de frana, frana se dozeaza si rapsunde mai bine. Nu numai compusul placutelor fata ajuta la asta!
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Praful de la uzura placutelor inegreste jantele, dar praful de la uzura sabotilor (atat cat e, oricum exista) ramane in tambur. Cand franezi imi inchipui ca initial sabotul patineaza un pic pe tambur. Eu pe la 80k am gasit pulbere fina in tambur, nu multa, dar exista.
                              Cam aşa ceva am găsit şi eu!
                              Attached Files

                              Comment


                              • Eu ma limitez la forja sistematica.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google