distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Până la Perpetuum mobile mai este doar un pas!
    Baftă!

    Comment


    • Stii ce ? Mai degraba o sa ma uit sa vad cum se poate imbunatati sistemul de protectie astfel incat asa ceva sa fie 100% imposibil sa se intample . Bafta !
      Bineinteles ca poti face cercetari.
      Am si eu un sfat totusi: pe viitor schimba uleiul mai repede de 5 ani, ca s-ar putea sa nu mai ai nevoie doar de vreo curea noua, ci si de alt motor.

      Comment


      • @mr.K
        Bineinteles , am recunoscut si eu ca am sarit calul

        Pai v-am luminat cu curea de distributie si accesorii de 8 ani - ca sa vedeti si voi ca nu toate imbatranesc la fel .In privinta vulnerabilitatii CD la ruperea CA - asta e din categoria computeristica a schimbarii preventive a monitorului ca daca se duce iti ia si placa de baza . Asa ceva nu pot tolera , np , unii sunt mai toleranti ca altii . Iar in privinta dificultatii realizarii unei protectii pt un asemenea incident - meh - sunt pe lumea asta lucruri infinit mai complicate , cred ca o bucatica de tabla indoita prinsa in doua suruburi de restul ansamblului de protectie poate fi solutia - e vorba de o gaura care trebuie acoperita mai bine doh!

        Comment


        • Mergi si surubaieste la masina, inoveaza, imbunatateste etc., nu pe mine trebuie sa ma convingi.
          Eu nu ma calicesc de cateva sute de lei, altfel nu-mi luam masina.

          Cat despre faptul ca ne-ai luminat, eu spun ca incepi sa bati campii grav.

          Comment


          • De iluminat ne-a iluminat intunecatu', care a avut o SuperNova, ca masina de serviciu, cu 180k la bord si fara niciun fel de interventie la distributia de fabrica + accesorii. Tu esti mic copil cu 40k in 8 ani.

            Intunecatu' = Darksid3. Dar mi-a placut jocul de cuvinte.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Hehe tu nu intelegi faptul ca din punctul meu de vedere dau 500lei (350kit +manopera ) si nu obtin nici o garantie - o eroare de montaj , o piesa noua cu defect (shit happens) si ma aflu de unde am plecat . Pun doar curea - se ocupa rolele vechi de ea . Poate se duce fulia ? Motor kaput . Se duce rulmentul de la alternator ? Motor kaput .Pompa servo ? Motor kaput .Naspa.Poate preventiv trebuie alta masina .

              @vitriol - si cati ani ? Profilul cazanului meu este unul care sta nu care merge .
              Last edited by Ahernar; 11 February 2015, 16:36.

              Comment


              • Statistica spune ca asta se intampla extrem de rar.
                Dar tie iti trebuie o masina de unica folosinta, o arunci la final. Ti-as recomanda o Tata Nano, dar nu cred ca are omologare pe Europa.

                Comment


                • Originally posted by Ahernar View Post
                  @vitriol - si cati ani ? Profilul cazanului meu este unul care sta nu care merge .
                  Vreo 10-12 ani.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • va salut,
                    logan 1,4 mpi, 2005, 80000 km, fara servo, fara AC
                    a 3-a distributie (cea originala 40000/ 4 ani, a 2-a 40000/6 ani)
                    am pus kit cu curea, rola si pompa apa marca SKF, curea alternator Dayco, s-a mai facut si o revizie la frane si directie, s-au pus bieleta directie si capat bara dreapta, antigel si lichid nou de frana.
                    piesele au fost cumparate de la un magazin din reteaua Bardi, total piese si manopera la atelier de cartier 850 ron
                    o zi buna va doresc

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Spre deosebire de tine, el schimbase totusi cureaua de accesorii, de la role i s-a tras.

                      In cazul nefericit ca o sa patesti la fel, te rugam sa documentezi tu mai bine materialul. Sa fie invatatura de minte pentru toti Toma necredinciosu'.
                      Asta e frectie.

                      Cazuri similare sunt si vor fi si la masini straineze, cu tot cu role schimbate, se pot gripa.

                      Cate cazuri ai vazut la Logan? Inevitabil sa poate(!) intampla, sunt cazuri rare, NU MAI GENERALIZATI.

                      Originally posted by Costi-bc View Post
                      e numai buna de schimbat , dar problema sunt rolele. daca au "sant" de 2 mm eu as zice sa le schimbi.
                      La mine dupa 135000 km rolele au uzura minima (daca spun 0,5 mm e mult...sunt doar lucioase) la 2 mm uzura inseamna ca acolo si-a bagat mana un Dorel si a tensionat cureaua total inafara valorilor prescrise...de unde apar uzuri premature, rulmenti gripati prematur...
                      Si tara asta e plina de Dorei

                      Nici cand trebuie schimbate nu au voie sa aibe asemenea uzura!
                      Last edited by Octavian; 15 February 2015, 12:30. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Nu generalizez bre, ma doare-n bascheti de masinile altora, faca ce vor cu ele. Ii aratam omului ca ceva e posibil, chiar daca probabilitatea e mica.
                        Au carnet de intretiere, sa puna mana sa citeasca.
                        Daca nu vor sa respecte ce scrie in carnet la distributie, sa-si ia inca o masina si sa nu mai intretina Loganul, apa, paie si bataie .
                        Tu asa faci cu Golful, sau acolo urmezi ce scrie in carnetul de intretinere? Sau aplici doar pe Logan, ca oricum, cat o mai tine, aia e.
                        Last edited by mr.K; 15 February 2015, 22:51.

                        Comment


                        • Nu stiu altii cum sunt, dar eu schimb preventiv toate consumabilele cu putin mai devreme decat este indicat. Nu cu mult, dar mai devreme. Cum la noi benzina e proasta, aerul plin de praf mai ceva ca la arabi, asfaltul cam lipseste de pe drumuri si multi mecanici sunt in fapt niste Dorei, prefer sa fac in asa fel incat sa nu ajunga sa sufere de probleme grave. In 7 ani si 56200 Km nu am schimbat decat consumabile, un cap de bara si un termostat, in rest talpa si benzina.
                          Distributia am facut-o la 4 ani si 29000 si apoi la 7 ani si 55000 (role si curele, fara pompa de apa momentan, ca nu pierde pic de antigel). Daca nu vreti sa sara cureaua nu o lasati o vesnicie! La fel, nu puneti pe masina orice porcarie din Vitan!
                          MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Nu generalizez bre, ma doare-n bascheti de masinile altora, faca ce vor cu ele. Ii aratam omului ca ceva e posibil, chiar daca probabilitatea e mica.
                            Au carnet de intretiere, sa puna mana sa citeasca.
                            Daca nu vor sa respecte ce scrie in carnet la distributie, sa-si ia inca o masina si sa nu mai intretina Loganul, apa, paie si bataie .
                            Tu asa faci cu Golful, sau acolo urmezi ce scrie in carnetul de intretinere? Sau aplici doar pe Logan, ca oricum, cat o mai tine, aia e.
                            Dupa carte imi spune sa schimb distributia la 60000 km, ti se pare ok...?
                            Tot dupa carte sa schimb bujiile la 30000 km (asta nu e chiar rau, dar la altele e mai mare rulajul).
                            Dar lasa ca sunt alti colegi mai harnici, uite colegul MARIVS., schimba in avans ca traim in Romania.
                            La 70000 km mi s-a spus in service ca obligatoriu trebuie sa schimbe bucsele de la bara stabilizatoare, le-am spus sa le dea pace, am 135000 km si nu troncane, arata ca acum 5 ani...

                            Nu sunt adeptul "las-o ca merge si asa" utilajul merge "ceas" , nu troncane, nu nimic, fata de altele cu acelasi rulaj unde mai auzi ca nici motorul nu merge rotund in ralanti.

                            ...sau lichidu de frana...ca trebuie schimbat la 3 ani...uite ca la mine are aproape 8 ani si nu e schimbat, nu e blocat nimic (imediat vin meseriasii sa zica ca e apa curata), frana prinde foarte bine.
                            Sau uleiu hidraulic...ca trebuie schimbat, nici ala nu l-am schimbat pt ca nu vad pt ce...e lacrima.

                            Daca am avut o mica troncaneala, spre ex capu de bara la aprx 100000 km, am schimbat imediat st si dr, invlusiv bieletele (desi erau ca noi).

                            Adica nu te scarpina daca nu e cazul.

                            PS: la tractor nu ma pronunt (toate fluidele au fost schimbate de fostu - nasu).

                            Loganu nu pot/nu vreau sa-l dau, il tin ca masina de rezerva in caz ca se intampla ceva cu specimenu german (si poate se hotaraste nevasta-mea sa ma scape de drumuri gen cumparaturi etc..).
                            Plus ca as lua bani de nimic pe el (pt o masina buna).

                            Comment


                            • Cu lichidul de frana au avut dreptate.Din cauza diferentelor de temperatura apare condens(apa)in lichidul de frana(exista tester pentru asta),apa care degradeaza componentele sistemului de franare.Ca sa nu mai spun ca daca vei avea vreodata probleme cu sistemul de franare e posibil sa nu poti desface aerisitoarele de la etrieri sau cilindrii de frana.Si sa stii ca sistemul de franare are aceeasi eficienta si cu apa pura...dar nu pentru mult timp.

                              Comment


                              • Dilema Schimbare Pompa Apa

                                Salutare,
                                Am trimis pe email acum cateva zile,la Dacoserv Salaj si la Meridian Sud, cerere de oferte pt.schimb kit distributie,curea accesorii si pompa de apa.Nesimtitii nici nu s-au sinchisit sa raspunda...sunt chiar asa asaltati de comenzi?Ieri am sunat si la aia si la aia...preturi pa masura nesimtirii intre 1000 si 1100lei ,asta ca este o promotie acum pana pe 1 Martie...duduia luase repede pixu in mana sa ma si programeze sa nu carecumva sa ratez minunata lor promotie.Nici macar nu au vrut sa-mi precizeze fabricantul pieselor...''de origine d-le,de origine''.Am 120 000km la bord iar primul schimb de distributie l-am facut pe la 62 000km.Ma gandesc sa nu schimb pompa de apa acum,voi ce parere aveti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google