Revizie 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ZFMFLORIN
    replied
    A 3-a revizie

    Km in bord 35.500
    Aproape m-a ajuns anul si oricum mi-am propus sa schimb uleiul intre 10.000-13.000km.
    Km intre revizii: 12.360.

    Consumabile cumparate de mine, din timp:

    -ulei ELF EVOLUTION 900SXR 5W40, 4l =99 lei oferta;
    (ACEEA:A3/B4; API:SN/CF; Renault RN0700/RN0710);
    -filtru ulei Renault (Mann) =25 lei;
    -filtru aer Renault =40 lei;
    -filtru polen Falke =20 lei –inlocuit de mine;
    -saiba din cupru cu snur de azbest pt buson baie de ulei = 2 lei.

    Cost revizie:
    -consumabile = 186 lei;
    -manopera Sicaro-Servis Bv. = 82 lei (schimb ulei + filtru ulei si de aer + celelalte verificari);

    Total revizie 3 = 268 lei.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Le poti gasi aici:

    Leave a comment:


  • nicu500
    replied
    Multumesc ptr. raspuns, dar care sunt filtrele de origine?

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Poti sa ne spui si ce ulei ai achizitionat ?

    Despre filtre poti merge linistit pe cele de origine(sunt foarte bune).
    Pentru lichid de racire foloseste Dacia Glaceol RX tip D -recomandat de constructor (nu folosi altceva daca vrei sa n-ai probleme pe viitor).
    Pentru frana si servodirectie mergi pe Elf.

    Exemplu lichid de frana :
    Last edited by prometheus; 24 June 2015, 15:05.

    Leave a comment:


  • nicu500
    replied
    A venit vremea sa schimb lichidele (Lucrarea nu se va face in reprezentanta)
    Uleiul este achizitionat
    Am nelamuriri la restul
    Filtru ulei - model, o marca mai buna?
    Filtru aer - model, o marca mai buna?
    Antigel am inteles ca trebuie glacerol tip d 3 l antigel + 3 l apa distilata. Conteaza culoarea? o marca?
    Lichid de frana dot 4 - marca?
    Ulei de servo - marca?
    Masina va face in curand 5 ani
    Multumesc

    Leave a comment:


  • puimik
    replied
    Am fost eu astazi cu o problema asemanatoare si la service mi-au spus ca la dci-u meu de 70 cai euro 4 cantitatea de freon din instalatie este de 470ml.

    Leave a comment:


  • Fratello
    replied
    Imi cer scuze pentru off-topic ; nu am reusit sa gasesc informatia care ma intereseaza, de aceea postez aici.
    Am verificat preventiv instalatia de AC a Loganului din semnatura, fiindca in curand implineste 3 ani. Cantitatea existenta in instalatie (agent racire) a fost de 375 ml ; baza de data a instalatiei SecuSMART indica necesara o cantitate de 750 ml de freon.
    Un prieten cu cunostinte tehnice in domeniu mi-a zis ca la varianta mea de motorizare este necesara doar o cantitate de 475 ml ; am convenit cu persoana din service sa umplem instalatia cu 500 ml (fata de cele 750 ml pe care le indica aparatul) si, daca este cazul, sa completam ulterior.
    Inttrebarea este : cat freon si cat ulei intra in instalatia de racire la un PH2, motorizare 1.2 ?
    M-am uitat in toate manualele masinii pe care le am, dar nu am gasit nicio informatie despre acest lucru ...
    In acest tabel am gasit ca doar pentru Sandero ar fi 475 ml (?!) pentru restul gamei Dacia fiind necesara o cantitate de 750 ml.
    Multumesc anticipat pentru orice informatie documentata.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Era bine sa fii schimbat si filtrul de aer, la cat praf e prin Bucuresti! Dupa un rulaj de 10 000 Km atunci cand multi schimba uleiul, filtrul de aer este foarte, foarte imbacsit. Arata groaznic! La fel si filtru de habitaclu (pentru cine are)! Iar aici vorbim de plamanii nostri nu de motorul masinii.

    Leave a comment:


  • paulus
    replied
    Asa cum scriam in postul #605, ieri am fost la prima revizie. M-a costat 285 lei in care au intrat 4 l ulei ELF 10w40, filtru ulei, saiba Cu buson si manopera aferenta. Nu am filtru polen, s-a considerat ca la 2850 km rulati nu se impune schimb filtru aer. S-a mai efectuat si testarea bateriei care era 90% OK si verificarea electronicii cu programul Renault dedicat.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Pe plan drept masina este inclinata catre spate putin dar nu influenteaza scurgerea uleiului pentru ca surubul de golire se afla undeva in zona de extremitate catre spatele baii de ulei , iar cu nivelul nu-i problema , stiu ca trebui sa-i torn aprox. 3.7 litri de ulei(aici stiu ca-i la nivel maxim) , nu conteaza inclinatia atunci cand stii cat ulei trebuie sa pui in motor.

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    cand pui caprele, masina este inclinata spre spate? (se ridica fata?), nu sunt probleme cu scurgerea uleiului, nu-i asa?, in rest , cu turnarea cant exacte de 3,7litri nu sunt probleme, nu depinde asa mult de orizontalitate. verif niv il fac pe plan oriz.

    trimis de pe tableta cu WI-FI

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Eu am 2 capre care le pun in zona cadrului motor si nu mai trebuie sa scot roata dreapta.

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Eu am observat, la mine, ca daca scot roata dreapta fata, am acces destul de usor la filtru, cand am timp am sa incerc o simulare.....sa vad daca am nevoie de rampa, canal. La tara, canalul este improvizat dintr-un sant.....pt interventii mai merge, pt sch ulei am nevoie de plan orizontal.

    trimis de pe tableta cu WI-FI

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Una este sa te uiti la mecanici cum iti schimba filtrele (ei dispun de elevator) si alta e sa te bagi tu sub ea , masina fiind pe cric/capre.
    O sa observi ca nu e chiar atat de usor , dar cu timpul te rutinezi.

    La D4F filtru de ulei este pozitionat destul de nasol , este foarte usor de scos daca ai elevator/rampa , altfel te cam chinuie putin.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Filtrele se inlocuiesc usor, atat cel de ulei cat si celelalte doua. Bineinteles ca i-am urmarit cu atentie pe mecanici cand mi-au facut revizia de 1 an de zile.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google