multumesc pentru sfaturi, ma pregatesc si eu pt revizia de la anu....ma bucur ca merge cheia folosita de tine, o am si eu, aveam indoieli.....o parte din sfaturi le stiam, nu stiam montarea saibei de Cu (canel spre surub)
ps
oare se gaseste un tutorial sch filtre pt mot 1.2 aici? inca nu am cautat.....
trimis de pe tableta cu WI-FI
					
					
					
	
	
	
	
	
	Revizie 1.2 16v
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Cheia pe care o folosesc pentru filtru de ulei este asta:
 
 
 Ce sfaturi as putea sa-ti dau in legatura cu filtru de ulei :
 
 - foloseste filtru original
 - cand il inlocuiesti strangel DOAR cu mana pana simti ca nu mai poti , nu este nevoie de cheie pentru strangerea lui , eu asa fac de vreo 3-4 dati incoace si nu mi-a curs ulei pe la filtru.Daca-l strangi cu cheia sunt sanse destul de mari ca data viitoare cand vrei sa-l scoti sa nu mai fie atat de usor de dat jos.
 - capacitatea de umplere cu ulei pana la fix nivelul maxim de pe joja este de 3.7 litri asta fara umplere in prealabil a filtrului cu ulei.
 
 Alt sfat in legatura cu saiba de cupru , schimb-o obligatoriu de fiecare data cand faci un schimb de ulei , saiba se monteaza cu canelura spre surubul de golire si nu invers.Last edited by prometheus; 18 June 2015, 12:36.
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Poti sa faci o poza la cheia filtrului de ulei pe care o folosesti?
 Multumesc.
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Cum mi-a iesit masina din garantie recent i-am facut si eu o revizie uzuala/anuala(schimb de filtre si ulei)realizata bineinteles de mine personal.
 
 Costuri:
 
 ulei mobil 1 NL 0w-40 155 lei
 filtru ulei original - 25 lei
 filtru aer original - 40 lei
 filtru habitaclu original Valeo - 35 lei
 saiba de cupru - 3 lei
 TOTAL - 258 lei
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Depinde de varianta echiparii. Pana la 550 ron la varianta laureate.
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Pentru ca e vorba de reprezentanta sa te astepti la un minim 350-400 lei.
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Maine merg si eu la revizia de un an, mi-am facut programare la Meridian Sud Bucuresti. Operatoarea dela srvice nu stia cam cat costa aceasta revizie ( am doar 2850 km). Cam la ce suma ar trebui sa ma astept?
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Revizia de 3 ani la AutoMoldova:
 - ulei Dacia Oil 5w30;
 - filtre ulei, aer, habitaclu;
 - testare pe calculator.
 505,09 lei.
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Sa nu ma inteleaga lumea gresitOriginally posted by Ampt View PostDacă aţi ştii cât sunt marjele prin reprezentanţe, nu v-aţi mai mira atâta...
 Se vand multe piese de origine contrafacute
 O placuta de frana de calitate costa cel putin 100 ron
 4 L ulei cel putin 80 ron
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Cu placere!
 Ca idee, cand am schimbat distributia toamna trecuta, preturile au fost:
 - kit distributie - 282 Ron
 - kit accesorii (transmisie) - 230 Ron
 - curea alternator - 40 Ron
 - bujii - 64 Ron (4 buc.)
 Daca va arat devizul primit in reprezentanta, cu preturi pentru aceleasi repere, va cruciti...
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Încă o dovadă în plus pentru cât de "lacome" sunt reprezentanţele.
 @MacAndrew: Mulţumim frumos pentru precizări!
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Daca le luam de la reprezentanta ar fi fost prea scumpe, nu-i asa?Originally posted by stoicanu View PostDeja sunt prea ieftine piese alea
 Cum spunea cineva mai sus, marja de adaos pentru piese in reprezentantele Dacia este substantiala.
 
 Preturile sunt astea:
 - Ulei Elf 5W30 - 81 Ron (3 litri, 1 litru am avut deja luat)
 - Filtru ulei - 25 Ron
 - Filtru aer - 35 Ron
 - Filtru pole - 35 Ron
 - Placute frana - 80 Ron
 - Bucse bara - 24 Ron
 - Bielete antiruliu - 50 Ron
 Preturile sunt la un magazin din Pitesti de unde iau de vreo 2 ani.
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 La bujii pentru motoare pe benzina nu sunt trecuti anii de functionare.Attached FilesLast edited by prometheus; 15 April 2015, 14:45.
 Leave a comment:

 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
					
Leave a comment: