Revizie 1.2 16v
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Îmi puteți spune unde este filtrul de benzina la Logan 1.2 16v? Am 90000 km și nu l-am schimbat pana acum!
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 On line da , bineînțeles ca sunt mai scumpe. Am un prieten care are un magazin de piese , si mi a ales el cele mai bune piese si asta a fost pretul, nu m am interesat in alte parti pt ca stiam ca imi face un pret bun. Probabil mi le a dat fara adaosul care il are la magazin
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Foarte bun pret la componente... Ce inseamna "direct din depozit" ? Cel mai mic pret gasit de mine pentru piese OEM a fost 648 lei (on-line).
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Revizie 60.000
 
 Dupa cum spune si titlul am facut revizia de 60.000 de km. Pretul a fost urmatorul
 
 Kit accesorii+kit distributie+pompa apa=580 lei ,piese originale direct din depozit.
 Ulei Total Qwartz + filtru Mann= 160 lei
 + Manopera care depinde la fiecare in functie de service
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 A 4-a revizie, 1 An sau 20.000km: 28.05.2016 (km bord 46.200)
 
 Aproape m-a ajuns anul si oricum mi-am propus sa schimb uleiul intre 10.000-13.000km.
 Distanta parcursa intre revizii: 10.700 km. Totodata am decis sa trec de la Elf 5W40, la Ravenol (macar 2-3 schimburi), pare sa aiba un “pedigree” mai bun.... si poate il tin pana pe la 15.000km.
 
 Consumabile cumparate de mine, din timp:
 
 -ulei RAVENOL VST SAE 5W-40, 4l (1lx4) =124 lei, oferta;
 (ACEA A3/B4, API SN/CF; +Renault RN0700/RN0710);
 -filtru ulei Renault (Mann) = 25 lei;
 -saiba din cupru cu snur de azbest pt buson baie de ulei = 3 lei;
 -filtru aer Renault = 42 lei;
 -filtru polen Klaxcar = 20 lei –inlocuit de mine;
 -spary curatare/igienizare AC = 16 lei, oferta – operatie facuta de mine pt prima data;
 -lichid frana DOT4, TRW, 0.5 l = 15 lei –inlocuit de mine (cel vechi avea ~4 ani si 49.700km).
 
 
 Cost revizie:
 -consumabile = 245 lei;
 -manopera Sicaro-Servis Bv. = 101 lei (schimb ulei + filtru ulei si de aer + celelalte verificari);
 -desprafuire tamburi frana spate= 60 lei (la 49.200km servis multimarca);
 
 Total revizie 4 = 406 lei.
 
 La toamna sau in primavarea schimb si eu distributia, dar fara pompa de apa daca nu prezinta scurgeri/jocuri.
 
 P.S. Dupa drumul in Grecia si altul spre Moldova, insumand cca 3200km imi place cum se aude motorul cu acest ulei Ravenol.
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Revizia de 5 ani. Schimbat ulei, filtre, bujii, lichid de frana, lichid de racire, un bec din bord care s-a ars (a costat 1 mil. cu manopera). Total 896,47 ron. Pe langa pretul exagerat de mare, nu mi-au facut control nici macar la placutele de frana care, in urma unui control pe care l-am facut dupa 3 sapt. de la revizie, am descoperit ca sunt foarte uzate. Si discurile erau foarte uzate.
 Deci atentie mare daca alegeti sa va faceti revizia la reprezentanta Dacia (Timisoara). Scump si prost!
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 La prima revizie, in primul 1 an, aceasta trebuie facuta intr-o reprezentanta Logan sau service agreat de ei? sau se poate face in orice service autorizat RAR? pentru a nu se pierde garantia.
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Este foarte recomandat sa se schimbe si pompa
 Daca ai probleme numai cu pompa de apa vei fi nevoit sa platesti aceeai manopera ca si pentru schimbarea Distribuiei
 
 
 Sent from my iPhone using Tapatalk
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 De obicei schimb distributia la implinirea termenului, avand un rulaj care nu necesita schimbarea mai des ... asa ca ma gandesc ca nu are rost sa "trag" de pompa de apa 8 ani (!), pana la urmatoarea revizie. O schimb ; prefer sa fiu linistit.
 Multumesc tuturor pentru opiniile exprimate !
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Subscriu. La 1.4 am patit-o cand nu ma asteptam cu pompa de apa neschimbata conform recomandarii. Costurile au fost aproape de 10 ori mai mari (fara exagerare). La 1.2 am de gand sa nu mai fac reviziile si in special distributia, la modul "economic".
 
 via Tapatalk
 Leave a comment:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Cred totusi, parere personala evident, ca economia trebuie facuta in alte parti, nu la distributie. Nu cred ca este un cost atat de mare, tinand cont ca nu-l faci in fiecare zi, si pana la urma asa este si recomandat de producator.Originally posted by MihaiiahiM View PostPompa de apa se schimba doar dacă face zgomot, dacă are joc sau dacă mustește antigel pe la presetupa.
 
 Din punctul meu de vedere, lucrurile astea (schimb doar cateva componente ca altele mai merg) sunt improvizatii, iar la fel ca-n viata reala unde chemi o persoana specializata sa-ti umble la gaze, curent...etc...si aici cred ca pentru viata masinii, linistea personala...dar nu in ultimul rand, efectele negative care pot urma cred ca pot fi mult mai costisitoare decat valoarea unei pompe de apa.
 
 Pe mine m-a usturat revizia de 4 ani, dar n-am regretat deloc, n-am avut nici o problema cu masina pana acuma si o folosesc cum vreau, fara sa ma gandesc ca poate se intampla ceva cu pompa...sau nu stiu ce curea poate o sa cedeze...sau X sau Y.
 
 PS: e doar parere personala, daca avem masina trebuie sa ne asumam lucrurile astea.
 Alex
 - Likes 1
 Leave a comment:

 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	
Leave a comment: