Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in situatia in care se merge 5m,stop,iar 5 m iar stop si numai cu a I-a,eu zic ca la orice masina sare consumul cu 3-4% decat ce care il da din fabrica.
    @tezeu eu nu ma mai bazez pe CB am luat de vreo 2-3 ori tzeata.
    Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

    Comment


    • Treaba cu CB si resetat si alea alea nu prea merge... De ce? Pai sa ma explic.
      In primul rand, ptr. o oarecare relevanta a consumului MEDIU, trebuie sa treaca macar 150km in ACELEASI conditii, insa ideal e PESTE 300km. D-aia au si scos astia consumul instant, ptr. a se feri de comentariile posesorilor ca ce SF-uri au vazut pe bord la consum..

      Pe logan si pe megane am avut/am motorul de 1.6 16v... Pe logan, maximul istoric a fost de 13,4%, in mod curent consumand cam 12%, inclusiv cu A/C, sau rece..etc.
      Pe megane maximul istoric e de 13,7% in aceeasi perioada ca spike la postul 204, insa curent e cam de 12-12,5%... Deci consumuri cam la fel in aceleasi conditii de trafic...

      Ideea e ca pe megane am si consumul instant, si acum imi dau seama de ce si cum... Pai la vreo 50km parcursi am avut consum 18,6% mediu! Dar urmarind instantul, plus trafic un pic mai lejer, a scazut la 11,8 cand am facut vreo 300km.

      DECI....nu va mai luati dupa mediul calculat de CB pe 50-100km... nu nene...eventual 1000km sau un plin de benzina...chestii d-astea..

      Ca o comparatie, in Constanta de Craciun, vara sau d-astea (deci aglomerat) am un consum de 8,5-8,8 indiferent ca a fost loganul sau meganeul... Bucurestiul e anomalia...

      Comment


      • In bucuresti nu se poate calcula consumul deoarece traficul difera de la zona la zona. Ex in militari circuli bara la bara, prinzi liber in cotroceni, iar aglomeratie pe splai...CB nu are timp sa isi regleze consumul deoarece se schimba foarte des traficul si in acelasi timp si consumul.
        @dantes. nu poti compara traficul din Constanta cu traficul de la noi.
        Last edited by Sp!ke; 15 February 2008, 15:30.
        Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

        Comment


        • exista cumva o diagrama pentru turatii/treapta/consum pt motorul asta/ nu dati cu parul, intreb si eu :p

          Comment


          • mie in timisoara imi ia 10.3 -10.4 % , mers frumos
            Mereu superiori unui sat cu caini si oi

            Comment


            • Stuke si eu sunt din Bucuresti zona militari si am prins aceasi problema care o expui tu odata cind veneam pe bd.iuliu maniu din spre cotroceni spre lujerului mi-a consumat si mie acolo 3 lini din benzina de pe afisaj deci cam in jur de 15 litri aproape in 2 ore de stat bara la bara in oras..dar de obicei nu am un consum asa imens pentru ca incerc sa evit aglomeratia cit pot,consumul meu mediu in oras e in jur de 11 la suta cind e cald si urca la 13 litri cind e frig pe afara..in afara orasului am un consum super mic mai ales pe autostrada sau drumuri mai libere Bucuresti-Pitesti si retur cu 13 litri e o masina super buna dar nu e facuta pentru mersul de melc din Bucuresti asta e ideea..
              Suntem doar un moment pe sosea !

              Comment


              • @ lucianitos cam asa e si consumul meu mediu.poate am vreo problema.
                Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                Comment


                • stuke: eu am specificat , mers frumos , prin frumos eu inteleg economic , fara cox-uri si dealea ;)
                  Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                  Comment


                  • da fara cox fara demaraje puternice etc.o fi faptul ca are cuplul max undeva pe la 3000rpm si eu schimb la 2000 cand merg frumos,si sa straga mai greu motorul?
                    Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                    Comment


                    • Originally posted by Stuke View Post
                      Am facut un drumul Bucuresti-Roman(neamt) la mers linistit 100-110 consum 6.1,depasiri numai cu a 5 a,frana de motor in vale etc(nesatisfacator).Mers mai rapid 130-140 consum de 7,3(jignitor).Sunt total nemultunit de consum,dar.....sunt foarte multumit de felul cum alearga(la 140 daca bag piciorul in ea pana la fud se simte).Pana la urma e o masinuta buna.
                      ce vrei sa zici cu jignitor ? e prea mic ? cat ai vreo 130-140 sa consume ? 5.5L ?!

                      totusi e 130 ... e un consum f. bun la un benzinar...
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Originally posted by razvan_rm2003 View Post
                        exista cumva o diagrama pentru turatii/treapta/consum pt motorul asta/ nu dati cu parul, intreb si eu :p
                        exista. atasez diagramele cuplu/putere pt 1.6mpi si 1.6_16v
                        Attached Files
                        Last edited by Seba; 6 March 2008, 14:10.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • bune diagramele astea; iti dai seama mai bine despre relatiile dintr cele trei marimi in mod grafic
                          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                          Comment


                          • da, din pacate sunt numai 3 marimi pe diagrame, curba de consum specific lipseste...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • In primul rand salut la toata lumea. Dupa cum se poate observa cu ochiul liber eu sunt mai nou prin grupul posesorilor de logan ( mai exact de la sfarsitul lui ianuarie 2008 ).
                              Pana acum nu am avut ocazia sa imi scot puiutzul din oras (Timisoara). Drumurile pe care le-am facut au fost in egala masura in trafic la ore de varf cat si intr-un trafic mai relaxant (in special seara). De alimentat nu am facut-o decat o singura data (de fapt de doua ori, a doua oara dupa ce ajunsesem pe empty) dupa ce am ridicat masina cu benzina de 98 de la mol. Am pus 40l si am reusit contraperformanta de a acoperii doar 280 km de unde rezulta un consum de circa 14l/100km. Am fost un pic cam socat la inceput dar dupa ce am mai sunat la dealer si m-am mai consultat cu cativa prieteni posesori de Logan m-am mai linistit intr-o oarecare masura. Cu toate ca si ei avusesera consumul un pic mai ridicat "la inceput" niciunul nu a ajuns chiar la 14%.
                              Voi ce spuneti este adevarat ca dupa circa 5000 km consumul se va mai regla si va ajunge aproape de limitele normale sau ar trebui sa fac cat mai devreme o vizita dealer-ului... :Helpsmilie:

                              Comment


                              • 14% e cam mult, in ce stil conduci masina? Agresiv? La ce turatii schimbi treptele? Mergi numai in oras, la ore de varf?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google