Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • UNUUNU
    replied
    Am citit si studiat problema cu ulei 2T in motorina, eram partial convins pana am incercat azi pe propria piele (masina) ... Rezultatul , tin sa spun ca este uimitor !!! DIN PRIMA !!! Adica : am pus ulei 2T pentru care am umblat destul, pe net si in magazine locale: 2T Valvoline Outboard TC-W3 ( norma marina USA ) cum spunea Cristi Streulea, pe care-l apreciez foarte mult si respect maxim pentru ceea ce face pentru noi, multi dintre noi nestiutori) (Premium pentru ambarcatiuni) in proportie de 200 gr ulei la 35 l motorina, am amestecat in prealabil intr-un bidon de 5 l, apoi pus in rezervor, apoi miscat/mutat masina in parcare pentru amestec cu restul combustibilului din rezervor circa 5 minute, miscari inainte/inapoi, iar concluzia preliminara este ca : NU-MI mai recunosc MOTORUL !!! Este mai silentios, cred eu ca si mai puternic, dar asta o s-o vad in urmatoarele zile la un drum lung planificat... Motorul merge mai rotund, ZGOMOT redus cam cu 30%, vorbesc de motor RECE... Oricum sunt multumit de test si ma mir ca nu am utilizat procedeul pana acum. Trebuie sa spun in incheiere ca am Logan 1,5 dci din mai 2006 , utilizator continuu cu Metabond si ulei si motorina, am avut probleme cu injectoarele la 1160000 km (supape de retur inlocuite) , acum am 118000 si cred ca de acum inainte voi utiliza permanent ulei 2T in motorina. Motorul este euro3 din 2006. Sute de mii de KM va doresc fara evenimente !!!

    Leave a comment:


  • ladislau
    replied
    Originally posted by FLR View Post
    Daca vrei sa incerci poti incerca ulei 2t.eu folosesc ulei 2T Mol dynamic pun 50ML la 20 L motorina(150 ML la un plin) sticla era 19 ron parca nu e o avere si macar te convingi eu il folosesc de vreo 45.000km.Bafta
    Intre timp s-a facut 36 de lei

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    nu doar pentru unii. pentru toti. daca tu mergi la 3500 in oras, iti mananca ca un 1,6 16 v. sa fim seriosi. si unde mergi tu in craiova cu turatia asta ? intre doua semafoare ?!

    Leave a comment:


  • Gan
    replied
    Ulei 2T in motorina.

    Originally posted by Gan View Post
    Am Logan Dci (fost 65Cp actual 88Cp) din 2006,si are 95.000km.Inca de la inceput am folosit ca si acum aditiv de motorina + 100ml ulei 2Timpi la 20 litri motorina normala petrom!Motorul este euro trei iar motorina este euro cinci!Uleiul trebuie sa fie mineral si deci ieftin deoarece cel scump este sintetic si arde mai greu!Regimul de turatii este cu schimbarea treptelor la 3500 si de cate ori ies din oras 2-3km la 4500 constant!Motorul merge normal,fara nicio problema la injectoare,turbina,EGR,pompa de inalta,etc.
    Toate acestea sant valabile pentru toate motoarele diesel euro trei sau patru care nu au fost proeictate sa functioneze cu motorina euro 5 si mai ales din Romania!
    Usor usor,am ajuns la 135.000km cu acelasi motor 1.5dci de la renault pe logan E3 care mananca in continuare motorina E5 normala(ieftina)+aditiv pus cu mana mea+ulei de amestec 2T din cel rosu de drujbe,ieftin si eficient.Inca nu da nici un semn,functionand normal si fara probleme si la turatii "ridicate" pentru unii.
    Numai bine!

    Leave a comment:


  • FLR
    replied
    Daca vrei sa incerci poti incerca ulei 2t.eu folosesc ulei 2T Mol dynamic pun 50ML la 20 L motorina(150 ML la un plin) sticla era 19 ron parca nu e o avere si macar te convingi eu il folosesc de vreo 45.000km.Bafta

    Leave a comment:


  • ladislau
    replied
    Puncteaza ce nu ai inteles si te lamuresc cu placere ; desi cred ca am fost destul de coerent...
    Am zis ca as incerca si eu un tratament cu 2T in motorina ptr sanatatea batranului meu Euro 3 ; colegii au zis ca nu e cazu ,ei cunosc motoare de tipul celui pe care il am eu si posesorii lor baga numa motorina de la galeata , merg subturat , le fierbe motoru
    Si eu am zis ca nu e cazul meu ; SDI-ul e un motor rezistent , dar nu imi bat joc de el.
    Alimentez doar de la pompa si il exploatez cat pot de corect.
    E destul de logic acum ?

    Leave a comment:


  • valentin2005
    replied
    @ladislau vorbeste pe limba muritorilor de rand, ca eu unu nu iti inteleg logica !
    Last edited by 77sky; 27 February 2014, 00:09.

    Leave a comment:


  • ladislau
    replied
    Stiu si eu ca SDI-ul e "nemuritor",dar numai daca este intretinut corespunzator
    Nici un motor nu rezista daca iti bati joc de el ; eu bag mereu de la pompa chiar daca merg pe motorina cea mai ieftina,si anume Petrom Standard...

    Leave a comment:


  • tavinush
    replied
    confirm.... papuc 1.9D cu pompa injectie de vw actualmente la 250 000km a primit tot felul de rele tratamente. forje, fiert, apa in motorina, filtrele cele mai ieftine, de motorina la canistra nu mai zic(lux).... nu pisca gram de ulei. l-am declarat nemuritor.
    nu cred ca exista echivalent actual al respectivelor pompe bosch.

    Leave a comment:


  • lord_wader
    replied
    Originally posted by ladislau View Post
    Salut !
    Eu am o Fabia diesel cu motor aspirat ( SDI ).Dupa ce am citit foarte multe posturi pe aceasta tema,as incerca si eu tratamentul,chiar daca masina mea nu are pompa de inalta presiune si e de tehnologie veche.
    Mentionez ca motorul este E3, are aprox. 123.000 de km si nu am nici un fel de probleme ( pornire greoaie,fum,etc ).
    Nu vad motiv sa pui ulei, am auzit de proprietari de sdi sau papuc 1.9D care alimenteaza numai de la "bidon" cu fel si fel de rebuturi, iar unul se lauda la un golf cu 500.000km

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Din 2012, mai bine spus începând cu loganul II, treaba s-a schimbat. Pompa electronica in rezervor, alta pompa de injectie, alte injectoare, ..., sta mult mai bine la capitolul asta.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Originally posted by slim_daddy40 View Post
    pacat ca la niste masini productie 2007 - 2013 FACETI AMESTEC PRECUM LA TRABANT...vina nu va apartine...dacia e de vina ca a pus injectoare de rahat!
    dacia e de vina ca a pastrat pompa aia

    Leave a comment:


  • ladislau
    replied
    Salut !
    Eu am o Fabia diesel cu motor aspirat ( SDI ).Dupa ce am citit foarte multe posturi pe aceasta tema,as incerca si eu tratamentul,chiar daca masina mea nu are pompa de inalta presiune si e de tehnologie veche.
    Mentionez ca motorul este E3, are aprox. 123.000 de km si nu am nici un fel de probleme ( pornire greoaie,fum,etc ).

    Leave a comment:


  • valentin2005
    replied
    50% vina producatorului (dacia,renault )
    50% motorina
    Last edited by 77sky; 24 February 2014, 09:06.

    Leave a comment:


  • slim_daddy40
    replied
    pacat ca la niste masini productie 2007 - 2013 FACETI AMESTEC PRECUM LA TRABANT...vina nu va apartine...dacia e de vina ca a pus injectoare de rahat!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google