Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Am citit si studiat problema cu ulei 2T in motorina, eram partial convins pana am incercat azi pe propria piele (masina) ... Rezultatul , tin sa spun ca este uimitor !!! DIN PRIMA !!! Adica : am pus ulei 2T pentru care am umblat destul, pe net si in magazine locale: 2T Valvoline Outboard TC-W3 ( norma marina USA ) cum spunea Cristi Streulea, pe care-l apreciez foarte mult si respect maxim pentru ceea ce face pentru noi, multi dintre noi nestiutori) (Premium pentru ambarcatiuni) in proportie de 200 gr ulei la 35 l motorina, am amestecat in prealabil intr-un bidon de 5 l, apoi pus in rezervor, apoi miscat/mutat masina in parcare pentru amestec cu restul combustibilului din rezervor circa 5 minute, miscari inainte/inapoi, iar concluzia preliminara este ca : NU-MI mai recunosc MOTORUL !!! Este mai silentios, cred eu ca si mai puternic, dar asta o s-o vad in urmatoarele zile la un drum lung planificat... Motorul merge mai rotund, ZGOMOT redus cam cu 30%, vorbesc de motor RECE... Oricum sunt multumit de test si ma mir ca nu am utilizat procedeul pana acum. Trebuie sa spun in incheiere ca am Logan 1,5 dci din mai 2006 , utilizator continuu cu Metabond si ulei si motorina, am avut probleme cu injectoarele la 1160000 km (supape de retur inlocuite) , acum am 118000 si cred ca de acum inainte voi utiliza permanent ulei 2T in motorina. Motorul este euro3 din 2006. Sute de mii de KM va doresc fara evenimente !!!
-
Originally posted by FLR View PostDaca vrei sa incerci poti incerca ulei 2t.eu folosesc ulei 2T Mol dynamic pun 50ML la 20 L motorina(150 ML la un plin) sticla era 19 ron parca nu e o avere si macar te convingi eu il folosesc de vreo 45.000km.Bafta
Leave a comment:
-
nu doar pentru unii. pentru toti. daca tu mergi la 3500 in oras, iti mananca ca un 1,6 16 v. sa fim seriosi. si unde mergi tu in craiova cu turatia asta ? intre doua semafoare ?!
Leave a comment:
-
Ulei 2T in motorina.
Originally posted by Gan View PostAm Logan Dci (fost 65Cp actual 88Cp) din 2006,si are 95.000km.Inca de la inceput am folosit ca si acum aditiv de motorina + 100ml ulei 2Timpi la 20 litri motorina normala petrom!Motorul este euro trei iar motorina este euro cinci!Uleiul trebuie sa fie mineral si deci ieftin deoarece cel scump este sintetic si arde mai greu!Regimul de turatii este cu schimbarea treptelor la 3500 si de cate ori ies din oras 2-3km la 4500 constant!Motorul merge normal,fara nicio problema la injectoare,turbina,EGR,pompa de inalta,etc.
Toate acestea sant valabile pentru toate motoarele diesel euro trei sau patru care nu au fost proeictate sa functioneze cu motorina euro 5 si mai ales din Romania!
Numai bine!
Leave a comment:
-
Daca vrei sa incerci poti incerca ulei 2t.eu folosesc ulei 2T Mol dynamic pun 50ML la 20 L motorina(150 ML la un plin) sticla era 19 ron parca nu e o avere si macar te convingi eu il folosesc de vreo 45.000km.Bafta
Leave a comment:
-
Puncteaza ce nu ai inteles si te lamuresc cu placere ; desi cred ca am fost destul de coerent...
Am zis ca as incerca si eu un tratament cu 2T in motorina ptr sanatatea batranului meu Euro 3 ; colegii au zis ca nu e cazu ,ei cunosc motoare de tipul celui pe care il am eu si posesorii lor baga numa motorina de la galeata , merg subturat , le fierbe motoru
Si eu am zis ca nu e cazul meu ; SDI-ul e un motor rezistent , dar nu imi bat joc de el.
Alimentez doar de la pompa si il exploatez cat pot de corect.
E destul de logic acum ?
Leave a comment:
-
@ladislau vorbeste pe limba muritorilor de rand, ca eu unu nu iti inteleg logica !Last edited by 77sky; 27 February 2014, 00:09.
Leave a comment:
-
Stiu si eu ca SDI-ul e "nemuritor",dar numai daca este intretinut corespunzator
Nici un motor nu rezista daca iti bati joc de el ; eu bag mereu de la pompa chiar daca merg pe motorina cea mai ieftina,si anume Petrom Standard...
Leave a comment:
-
confirm.... papuc 1.9D cu pompa injectie de vw actualmente la 250 000km a primit tot felul de rele tratamente. forje, fiert, apa in motorina, filtrele cele mai ieftine, de motorina la canistra nu mai zic(lux).... nu pisca gram de ulei. l-am declarat nemuritor.
nu cred ca exista echivalent actual al respectivelor pompe bosch.
Leave a comment:
-
Originally posted by ladislau View PostSalut !
Eu am o Fabia diesel cu motor aspirat ( SDI ).Dupa ce am citit foarte multe posturi pe aceasta tema,as incerca si eu tratamentul,chiar daca masina mea nu are pompa de inalta presiune si e de tehnologie veche.
Mentionez ca motorul este E3, are aprox. 123.000 de km si nu am nici un fel de probleme ( pornire greoaie,fum,etc ).
Leave a comment:
-
Din 2012, mai bine spus începând cu loganul II, treaba s-a schimbat. Pompa electronica in rezervor, alta pompa de injectie, alte injectoare, ..., sta mult mai bine la capitolul asta.
Leave a comment:
-
Salut !
Eu am o Fabia diesel cu motor aspirat ( SDI ).Dupa ce am citit foarte multe posturi pe aceasta tema,as incerca si eu tratamentul,chiar daca masina mea nu are pompa de inalta presiune si e de tehnologie veche.
Mentionez ca motorul este E3, are aprox. 123.000 de km si nu am nici un fel de probleme ( pornire greoaie,fum,etc ).
Leave a comment:
-
50% vina producatorului (dacia,renault )
50% motorinaLast edited by 77sky; 24 February 2014, 09:06.
Leave a comment:
-
pacat ca la niste masini productie 2007 - 2013 FACETI AMESTEC PRECUM LA TRABANT...vina nu va apartine...dacia e de vina ca a pus injectoare de rahat!
Leave a comment:
Leave a comment: