Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • madhorsefuzzy
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Sunt curios daca la E5 cu FAP, foloseste cineva ulei 2T in motorina.
    Da, dar proportia e de maxim 1:300 (100ml la 30l) si neaparat jaso fc semisintetic. Se studiaza inca efectele jaso fd semisintetic care teoretic are mai multi detergenti.
    Last edited by IancuMIC; 26 October 2014, 21:44. Reason: ordine

    Leave a comment:


  • guido
    replied
    In mod normal, la proportia de 1:200, un ulei cu ash sub 0.05% (cum sunt cele mai iefine de pe la noi, pe la 20-30 de lei litrul) nu prea are cum sa afecteze DPF-ul, indiferent de cat de mult sulf ar avea. Iar motoarele cu DPF (mai exact pompele de inalta presiune) sunt cunoscute ca avand probleme tocmai din cauza aditivilor (mai precis din cauza lipsei lor) in motorina. Vezi specimenele VAG CBAB (2.0 TDI CR) carora le crapa invariabil, mai devreme sau mai tarziu pompele.

    Sper ca am fost on-topic, domnu' moderator.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Sunt curios daca la E5 cu FAP, foloseste cineva ulei 2T in motorina.

    Leave a comment:


  • logan21cdc
    replied
    Nu cred ca problema e de la cantitatea de ulei. Eu pun 250 ml la un plin de 50 l de la inceput, adica de aproximativ 30000 km. Pornirea poate fi influentata de starea bujiilor mai ales ca s-a cam racit afara.

    Leave a comment:


  • gigiman
    replied
    Pana acum vreo 3 saptamani puneam 100 ml ulei la 30 l motorina. Dupa ce am citit ca majoritatea pun mai mult ulei am inceput sa pun 150 ml ulei la 30 l motorina. Problema e ca masina invarte de vreo 2 ori in plus, dar numai la prima pornire, indiferent ca e frig sau cald afara.
    S-a mai confrutat cineva cu pb asta?
    Coincidenta sau nu, de cand am marit cantitatea de ulei, alimentez de la OMV. Inaintea puneam numai de Rompetrol.

    Leave a comment:


  • nec100
    replied
    Unul ce a mers cu 1quart de ulei la rezervor si semisinteticul cel mai bun momentan din piata..

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Da...la ce motoare "mici" au, nu e mirare asa mare cat a rulat, cred ca mergea bine mersi si fara ulei 2T in combustibil )

    Leave a comment:


  • nec100
    replied
    Din gama viata bate filmul.
    Unul care a mers cu 2t in combustibil si ulei 10w40 .

    Leave a comment:


  • f0rdiesel
    replied
    Doar cu ulei 2T de la Mol, 70.000km, si motor resoftat stage 2, fara absolut nici o problema (resoftarea a fost facuta la 70.000km la Doc, acum am 143.000km)
    Last edited by f0rdiesel; 15 September 2014, 20:34.

    Leave a comment:


  • gigiman
    replied
    am gasit undeva ca uleiul 2t stihl ar contine diluant, oare numai asta contine diluant, sau contin toate?

    "STIHL 2 timpi Lube este un lubrifiant special dezvoltat pentru motoare în doi timpi răcite cu aer. Acesta poate fi amestecat cu benzina cu plumb sau fără plumb. Formularea utilizează un sistem de aditivi mixt pentru a asigura o așezare minim depozit de cenușă. STIHL 2 timpi Lube oferă următoarele avantaje de performanță: Acesta conține diluant; se amesteca usor cu combustibil; controlează coroziune excelent; are o uzură inel minim și piston gripare; curăță de ardere, asistarea în menținerea curate de combustie, .."

    Leave a comment:


  • FLR
    replied
    Eu pun Mol dynamic.

    Leave a comment:


  • gigiman
    replied
    eu am euro 3 motorul, deci ...nu e cazul. ma gandesc ca uleiul mineral se combina cu motorina si arde mai bine decat cel sintetic

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    MOL pentru JASO FD. JASO FB arde cu cenusa care nu e buna pentru catalizator si/sau DPF.

    Leave a comment:


  • gigiman
    replied
    dintre uleiurile MOL-Sprint Dynamic 2T JASO FD si STIHL HP (rosu) JASO FB, care ar fi mai ok de pus in motorina? Multumesc

    Leave a comment:


  • daniel_mina83
    replied
    referitor la topic,,,, eu bag metabond megasel de la 20000km, fara probleme, acum am 77000km

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google