If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Diferenta de fisa tehnica intre Wolf si celelelate este ca Wolf are vascozitatea la 100 de grade C de 11,4 mm2/s pe cand celelalte au sub 9 mm2/s. Capul injectoarelor se incalzeste la mult peste 100 de grade C de unde cred ca vine si diferenta.
Eu zic ca Wolf Synth 2T la 25RON/l merita incercat.
Daca tot bagati 2T puneti ceva bun, adica mai vascos la 100 de grade C cum e Wolf-ul de mai sus.
Nu se poate compensa prin cantitate vascozitatea. Ca se face "apa" o cantitate mai mare sau mai mica e tot aia. Eu am obtinut efect "UAU" cu doar 100ml la 60l de OMV Bixxol sintetic de 55RON/l.
Vorba aia: decat mult si fara rost mai bine putin si prost.
Am inceput si eu sa pun ulei 2T.
Momentan am doar 2 plinuri cu el, unul cu 100ml iar urmatorul cu 130ml.
Pana acum am observat ca pare mai silentios motorul.
Logan, 1.5dci, euro 3, 65CP
Folosesc ulei 2T in cantitate de 250-300ml la fiecare plin de motorina. Masina are 10 ani, 142k km, fara nici un fel de probleme pe partea de injectie. Pun ulei 2T de aprox 5-6 ani, adica ... cam 80k km.
Cu euro 3 a spus colegu ca are 570 000km, si doar la cel euro 3 baga ulei, asa a zis , adic eu asa inteleg din ce a scris mai sus. Si eu bag ulei de vreo 20 000 si merge foarte bine masina, acum simt imediat daca nu am bgat ulei, încep sa tzacane injectoarele, momentan are 120 000km. La cele euro 5 sigur nu le face bine uleiul, îns astea noi chiar nu au nevoie de ulei, se aude super încet motorul, zici ca e golf 7, cel putin la relantiu se aude superb dci.ul euro5.
Am si cu Dpf(euro 5) si fara (euro3) aici bag si am 570.000km !
cu un singur set de injectoare schimbat in concediu(Steulea C. poate confirma acest lucru,el si restul colegilor de la Resita )
Deci pentru a salva injectia, ucidem filtrul de particule, poate si turbo.
Orice picatura de ulei ajunsa in camera de ardere, va depune rezidurile rezultate in urma arderii, in filtru.
Ulei oricum ajunge in camera de ardere, dar efectul acestora trebuie diminuat prin utilizarea lubrifiantilor cu un continut redus de cenusi sulfatate si cat mai rezistenti la oxidare.
Acestea fiind zise, e o arma cu doua taisuri, folosirea uleiului 2T, pe post de lubrifiant, la motoarele E5.
sunteti curajosi. eu n-as pune ulei in motorina nici intr-un milion de ani.
erau niste poze pe net cu capetele pistoanelor, dupa ce se folosise ulei 2T in motorina
n-am pus niciodata si n-am probleme. normal ca iarna e putin mai galagios.
dar atunci si uleiul e gros si se depune. in niciun caz nu cred ca arde 100%
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: