Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • madhorsefuzzy
    replied
    Originally posted by madhorsefuzzy View Post
    Diferenta de fisa tehnica intre Wolf si celelelate este ca Wolf are vascozitatea la 100 de grade C de 11,4 mm2/s pe cand celelalte au sub 9 mm2/s. Capul injectoarelor se incalzeste la mult peste 100 de grade C de unde cred ca vine si diferenta.

    Eu zic ca Wolf Synth 2T la 25RON/l merita incercat.
    Daca tot bagati 2T puneti ceva bun, adica mai vascos la 100 de grade C cum e Wolf-ul de mai sus.

    Nu se poate compensa prin cantitate vascozitatea. Ca se face "apa" o cantitate mai mare sau mai mica e tot aia. Eu am obtinut efect "UAU" cu doar 100ml la 60l de OMV Bixxol sintetic de 55RON/l.

    Vorba aia: decat mult si fara rost mai bine putin si prost.

    Leave a comment:


  • Saint666
    replied
    O sa mai cresc cantitatea de ulei la fiecare schimb. Merci

    Leave a comment:


  • antonica_78
    replied
    la un plin de motorina, 40-45litri ,se pot adauga fara probleme 250-300ml ulei 2T

    Leave a comment:


  • Saint666
    replied
    Am inceput si eu sa pun ulei 2T.
    Momentan am doar 2 plinuri cu el, unul cu 100ml iar urmatorul cu 130ml.
    Pana acum am observat ca pare mai silentios motorul.

    Leave a comment:


  • Burton
    replied
    Logan, 1.5dci, euro 3, 65CP
    Folosesc ulei 2T in cantitate de 250-300ml la fiecare plin de motorina. Masina are 10 ani, 142k km, fara nici un fel de probleme pe partea de injectie. Pun ulei 2T de aprox 5-6 ani, adica ... cam 80k km.

    Leave a comment:


  • ionita123
    replied
    Wolf Synth 2T cat are sulphated ash? Este FD totusi nu?

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Baga lumea prin Touareg uri prin afara, cu dpf si n au nimic

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Uleiul 2T ISO-LEG-D sau JASO FD (normele sunt identice) arde mai bine decat motorina.

    Cand mi se buleste DPF-ul de pe Leguma sunteti primii care aflati.

    Ce am vrut sa va spun e ca, daca tot folositi 2T, sa incercati si un Wolf Synth 2T d-asta la 25 ron/l ca sigur o sa va placa.

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Cu euro 3 a spus colegu ca are 570 000km, si doar la cel euro 3 baga ulei, asa a zis , adic eu asa inteleg din ce a scris mai sus. Si eu bag ulei de vreo 20 000 si merge foarte bine masina, acum simt imediat daca nu am bgat ulei, încep sa tzacane injectoarele, momentan are 120 000km. La cele euro 5 sigur nu le face bine uleiul, îns astea noi chiar nu au nevoie de ulei, se aude super încet motorul, zici ca e golf 7, cel putin la relantiu se aude superb dci.ul euro5.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    De cat timp pui in cel cu DPF? Ca nu te cred ca ai 570 000 cu E5; in 2010 nu era motor diesel pe Logan cu E5.
    Last edited by IancuMIC; 19 July 2016, 22:37.

    Leave a comment:


  • bobbyred
    replied
    Am si cu Dpf(euro 5) si fara (euro3) aici bag si am 570.000km !
    cu un singur set de injectoare schimbat in concediu(Steulea C. poate confirma acest lucru,el si restul colegilor de la Resita )
    Last edited by bobbyred; 19 July 2016, 22:21.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Ai motor echipat cu FAP?
    Ca eu despre genul asta de motoare eram reticent, in legatura cu folosirea uleiului 2T.

    Leave a comment:


  • bobbyred
    replied
    eu unul il folosesc cu drag si spor de prin 2010....si merge de duduie motorul.
    nu am spart pistoane,omorat turbina...

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Deci pentru a salva injectia, ucidem filtrul de particule, poate si turbo.
    Orice picatura de ulei ajunsa in camera de ardere, va depune rezidurile rezultate in urma arderii, in filtru.
    Ulei oricum ajunge in camera de ardere, dar efectul acestora trebuie diminuat prin utilizarea lubrifiantilor cu un continut redus de cenusi sulfatate si cat mai rezistenti la oxidare.
    Acestea fiind zise, e o arma cu doua taisuri, folosirea uleiului 2T, pe post de lubrifiant, la motoarele E5.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    sunteti curajosi. eu n-as pune ulei in motorina nici intr-un milion de ani.
    erau niste poze pe net cu capetele pistoanelor, dupa ce se folosise ulei 2T in motorina
    n-am pus niciodata si n-am probleme. normal ca iarna e putin mai galagios.
    dar atunci si uleiul e gros si se depune. in niciun caz nu cred ca arde 100%

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google