Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • madhorsefuzzy
    replied
    Originally posted by Octavian View Post
    Motoru e indubitabil mai silentios, sa nu spun mult mai silentios ca imi sare lumea-n cap, injectoarele clampanesc la volum redus.

    ...asa iti dai seama cat de buna e motorina E5 de la pompa pt motoarele de generatie mai veche...
    Motorina E5 merita ajutata cu 2T si pe motoare EURO 5.

    Eu la 2.0 dci folosesc ulei 2T sau aditiv Redline RL-2 de 45.000Km si se simte.

    Dupa ce am folosit Mol, Kaufland, Mobil, Motul 710 si RL-2 acum am incercat Wolf Synth 2T (25RON/l). Fata de toate celelalte cu ultimul nu imi mai tzacane injectoarele nici la rece nici la cald. Diferenta de fisa tehnica intre Wolf si celelelate este ca Wolf are vascozitatea la 100 de grade C de 11,4 mm2/s pe cand celelalte au sub 9 mm2/s. Capul injectoarelor se incalzeste la mult peste 100 de grade C de unde cred ca vine si diferenta.

    Mai bun ca Wolf e OMV Bixxol 2T-S cu vascozitatea la 100 de grade C de 12,3 mm2/s doar ca e cel putin dublu ca pret 55RON/l.

    Eu zic ca Wolf Synth 2T la 25RON/l merita incercat.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    In america se foloseste de multi ani, in motorina fara sulf, "upper cylinder lubricant" in motoarele diesel datorita aportului de lubrifiere al sistemului de injectie, in special pentru pompa si injectoare. Discutia ar trebui sa plece din perspectiva chimiei si nu cea a simturilor subiective.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Originally posted by Octavian View Post
    ...
    Motoru e indubitabil mai silentios, sa nu spun mult mai silentios ca imi sare lumea-n cap, injectoarele clampanesc la volum redus.

    ...asa iti dai seama cat de buna e motorina E5 de la pompa pt motoarele de generatie mai veche...
    Nu înțeleg ce vrei sa spui cu afirmația de mai sus! Eu am logan 2 dci și când bag motorina din Germania se aud injectoarele de zici ca s-a paradit motorul. Cu motorina din România e mult mai silențios (nu bag ulei în motorina). Am 150.000km fără nici o problema și nu am băgat gram de ulei în motorina.

    Leave a comment:


  • logan21cdc
    replied
    Am ajuns la aproape 209000 km, deci uitandu-ma in urma la ce km am inceput sa pun ulei in motorina, am adunat aproape 70000 km de cand merg cu amestecul asta. Masina merge foarte bine, nu am avut nici un fel de probleme legate de injectie, pompa, pornire. In 2014 am facut si ITP-ul fara probleme legate de gaze si fara "atentii".
    Concluzia este ca voi folosi in continuare amestecul fiindca nu cred ca strica ceva, ba dimpotriva.

    Leave a comment:


  • tavinush
    replied
    S-a gandit cineva sa bage ulei alimentar in loc de ulei 2t? Unii deja au inlocuit motorina cu ulei alimentar. Are aceleasi proprietati de ungere? Care ar fi raportul optim?

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    S-au incumetat multi (pe afara, la noi sunt mai speriosi) si rezultatele sunt bune, trebuie doar sa gugalesti.
    Ia in considerare ca uleiu 2T (norma Jaso FD) are ardere mai completa ca motorina, deci un punct chiar pozitiv pe langa ungerea propriu zisa.
    Multi spun ca s-a dublat intervalul intre regenerari dupa ce au folosit ulei 2T.

    Io la tractor bag cel mai ordinar/ieftin oloi 2T -13-14 lei litrul (ceva unguresc cu API TC, echivalent la Jaso FC din cate am inteles).

    Doar ca fara sa am simt de raspundere am pus mai bine de dublu decat baga altii, adica vreo 500 ml la aprx 45 litri.
    Motoru e indubitabil mai silentios, sa nu spun mult mai silentios ca imi sare lumea-n cap, injectoarele clampanesc la volum redus.

    ...asa iti dai seama cat de buna e motorina E5 de la pompa pt motoarele de generatie mai veche...

    Leave a comment:


  • guido
    replied
    Originally posted by ten View Post
    pai tu bagi ulei in masina ta cu DPF dar in schimb nu recomanzi, cum vine asta madhorsefuzzy?
    Pai ce ti se pare asa deosebit in ceea ce spune el ? Pana la urma procedeaza corect, nu ? A spus cinstit ca foloseste, dar nu recomanda si altora. Adica este in continuare intr-un experiment pe masina personala. In loc sa-l iei in raspar cu pareri despre colmatare ar trebui sa-i multumesti ca este dispus sa scrie aici despre faptul ca pune ulei 2T intr-un agregat cu DPF.

    Iar in legatura cu colmatarea asta, poate n-ar fi rau sa facem niste calcule aritmetice care sa arate ce impact ar avea resturile din arderea a 250ml de ulei 2T la 50 de litri de motorina asupra DPF-ului. Incepem prin conditiile cele mai dezavantajoase. Se incumeta careva ?

    Leave a comment:


  • bobbyred
    replied
    Ok, eu unul astept promisiunea ta .

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Originally posted by ten View Post
    pai tu bagi ulei in masina ta cu DPF dar in schimb nu recomanzi, cum vine asta madhorsefuzzy?
    Daca iti recomand sa bagi 2T si se strica ceva dai vina pe mine.
    Daca nu iti recomand si se strica ceva dai vina pe producatorul masinii.

    Nu poti sa ma injuri ca nu ti-am zis sa bagi ulei 2T si ti s-a stricat ceva. Banuiesc.

    Eu iti spun ce fac eu.

    Fiecare decide pentru el dupa ce citeste si judeca pentru el.

    Ce nu imi place mie e cand vine unul sau altul si spun o chestie care lasa impresia ca e litera de lege.

    Originally posted by bobbyred View Post
    Doar anunta-ne cand ai colmata DPF-ul bine de tot
    Promit.

    Leave a comment:


  • bobbyred
    replied
    Doar anunta-ne cand ai colmata DPF-ul bine de tot

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by madhorsefuzzy View Post
    Trebuie sa intelegeti ca ceea ce ne spune colegul IancuMIC trebuie sa fie litera de lege. Sau nu ...
    Literă de lege este ce apare scris în Constituţie..., dar cine stă să o citească şi mai ales, să o şi respecte?

    Lăsând legea la o parte, fiecare este liberul său arbitru, aşa că mult succes în continuare cu folosirea uleiului 2T în motorină (nici nu visam atunci când eram copil şi tata avea Trabant, că o să mai vorbesc şi astăzi despre ulei 2T)...

    Leave a comment:


  • ten
    replied
    pai tu bagi ulei in masina ta cu DPF dar in schimb nu recomanzi, cum vine asta madhorsefuzzy?

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Personala. De 20.000Km.

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by madhorsefuzzy View Post
    Personal folosesc ulei 2T in masina cu DPF si EURO 5 dar nu am observat cand isi face regenerarile.
    Este maşina ta personală sau este de firmă?

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Si motorina lasa reziduri in urma arderii, ca doar de asta a aparut DPF-ul pe masini.
    Si oricat de extra ar fi motorina lasa mai multe reziduri in urma arderii decat orice ulei 2T JASO FC/FD.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google