Originally posted by IancuMIC
View Post
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
-
Originally posted by ten View Posttrebuie sa bagam ulei in astea cu DPF ca la rabe?Originally posted by Ampt View PostDoar ce-a postat colegul @IancuMIC despre folosirea uleiului 2T la DPF...
Pentru altii, mai deschisi la nou, care au folosit ulei 2T in masini cu DPF s-au observat 2 categorii:
- unii care nu au observat nimic diferit la intervalul intre 2 regenerari ale filtrului in aceleasi conditii de folosire a masinii
- altii care au observat o ameliorare cu pana la 50% in plus a Km efectuati intre 2 regenerari de la valori de 800Km la valori de 1200Km.
O a treia categorie a celor carora intervalul dintre regenerari s-a micsorat nu a aparut. Sau n-am vazut eu.
Personal folosesc ulei 2T in masina cu DPF si EURO 5 dar nu am observat cand isi face regenerarile. Deci nu pot sa zic daca s-a marit intervalul sau a ramas la fel. Eu folosesc ulei 2T pentru zgomot. Nu in masina din semnatura.
In consecinta: nu recomand folosirea uleiului 2T in motoare EURO 5 dotate cu DPF.
Leave a comment:
-
la al tatalui... baga motul 510 parca... nu mai retin exact... oricum pune asa cand isi aduce aminte si in cantitate mica fata de mine, care pun vreo suta de ml la 20 litrii de motorina
Leave a comment:
-
Originally posted by popavlm View PostDoar motorina standard de la Petrom +ulei 2T
La DPF trebe sa ai grija ce ulei 2T bagi in motorina, trebe sa alegi unul cu ardere completa (ex Ravenol sintetic 2T sitetic, Mobil 2T sintetic).
...
Scuze de OFF; sa revenim.
Leave a comment:
-
La DPF trebe sa ai grija ce ulei 2T bagi in motorina, trebe sa alegi unul cu ardere completa (ex Ravenol sintetic 2T sitetic, Mobil 2T sintetic).
La dizalurile fara DPF po' sa-i bagi cel mai ordinar 2T din benzinarii, dar la DPF mare grija.
Leave a comment:
-
Nu am masurat si nici nu ma intereseaza, cata vreme nu conteaza la ITP. Iar masina este Euro 3, deci sunt alte valori. Daca nu gresesc maxim admis este 1,9, deci 1,65 cred ca este prea bine la km masinii.
Leave a comment:
-
De unde stii ca nu a murit catalizatorul? Ai masurat cumva si emisiile de NOx? Bine, alea nu conteaza la ITP dar sunt naspa de resiprat.
Opacitate 1.65 era cam mult , la euro 4 limita era 1.5!!!!!!!!!!Last edited by einstein1984; 5 November 2014, 14:43.
Leave a comment:
-
Am scris si la my ride scriu si aici fiindca e legat de subiectul threadului. Am facut ITP-ul. Fara probleme, fara "atentii" sau alte chestii. Masina se prezinta ok d.p.d.v . tehnic, fara probleme la noxe (media determinarilor 1,65).
Deci sa recapitulam pentru cei care nu cred...
Noxe fara probleme. De aproximativ 30000 km merg cu ulei 2T Mol Dynamic. Pun 250 ml la un plin de 50 l. Nu a murit nici catalizatorul, nici pompa si injectoarele.
Voi pune in continuare ulei 2T in proportia mentionata.
Leave a comment:
-
Am schimbat astazi filtrul de motorina, la 1.5 dci, euro4.
L-am desfacut si am gasit zero pilitura, dar cam un deget (pe orizontala) de apa. Da, imi fac mea culpa, trebuia sa-l mai purjez din cand in cand, dat fiind faptul ca l-am folosit cam vreo 17-18k km.
Nu vreau nimic, doar ma laud. Si ma gandeam ca experienta mea este folositoare.
Si, da, cu uleiul 2T, am folosit ulei 2T de diferse culori, si rosu si albastru, de-a lungul acestor 17 k km, hartia filtranta este galbena ca cea noua, cu usoare tente de gri catre baza. Deci, nici vorba de infundarea filtrului din cauza uleiului 2T samd, asa cum am mai auzi.
Leave a comment:
-
Niciun producator de pompe nu a reusit sa rezolve problema ungerii de la euro4 incoace. Dar absolut niciunul. Si toti pun niste conditii, unele mai stricte, altele mai relaxate, in ceea ce priveste lubricitatea motorinei. Dar toti admit la unison, ca motorina fara sulf este o provocare pentru ei. Sunt o gramada de studii comparative postate pe net cu gradele de uzura.
Leave a comment:
-
Dap. Dormi linistit. Nu se va intampla nimic rau.
De curiozitate: ai incercat cu zeama 2T in motorina?
O alta curiozitate, nu de alta dar esti secretos cu ce ai aflat: ce avantaje are 2T-ul la E3 si E4 dar nu are aceleasi avantaje si la E5?
Leave a comment:
-
In urma documentarilor, am ajuns la concluzia ca odata cu trecerea la E5, cei de la Renault si-au rezolvat problemele legate de sistemul de injectie, atat cele care existau cat si cele ce urmau sa apara datorita motorinei euro5. De ex. pe dCi-ul de 90cp, injectia este siemens-continental, iar pe cel de 110cp este Bosch.
Prin urmare folosirea uleiului 2T in motorina, are oarecare avantaje doar la motorizarile E3 si E4 cu injectie Delphi si bineinteles fara DPF.
Leave a comment:
Leave a comment: