problema este ca injectoarele sunt de cacao
Longevitate Injectie
Collapse
X
-
Pt. vasile 78 da supapele din INJECTOR dar acum ne referim la problemele injector nu toti stiu ce sunt acele supape la service le spune exemplu : injectorul 3 da pe retur .nimeni nu sta sa explice la clientul final domne in injector sunt mai multe subansable adunate la unloc rezulta injectorul 1,5 dci in cazul nostru.se exprima injectorul nr.3 defect OMULE. doamne ajuta .Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment
-
Ciudat ca nu ati gasit, eu cel putin la taximetristi am gasit destule cu pilitura in ele. Era ca un praf foarte fin, initial am zis ca e din filtru dar cand am pus magnetul s'a strans imediat pilitura. Nu ai ce sa faci asta este calitatea pieselor fabricate de delphi. Sunt si piese bune dar foarte rar gasesti una care sa mearga la fel de bine ca cea originala.Originally posted by $$ilvviu View PostAdevarul e ca nu am gasit pana acum injectoare infundate de pilitura, dar supape de retur uzate da.
Comment
-
Nu cred ca se rezolva ceva, am inteles ca este bine sa pui sub rezervor un magnet mai puternic , nu am incercat asa ccare sa atraga toata pilitura.Nu am incercat asa ceva, dar cel mai bineOriginally posted by tvstar1 View Postmarx crezi ca magneti pe pompa rezolva ceva?
inainte sa te apuci sa iti faci injectoarele, iei frumos un magnet, nu prea mare ,
dar sa fie puternic si incerci sa il bagi in rezervor. Daca se strange pilitura , asta este.Last edited by ady24; 28 April 2010, 21:56.
Comment
-
Un prieten are un logan pe taxi 1.5dci 65cp an 2005, are cu masina 260.000km ++ la fiecare plin baga 50-100ml de ulei de motor in rezervor si inca nu o avut probleme cu injectoarele si nici cu turbo si alimenteaza numai din petrom si lukoil...2004 Dacia Logan 1.4MPi
2006 Dacia Logan 1.5dCi
2007 Opel Astra H 1.7CDTI
Comment
-
hai sa va spun eu una vorbesc foarte serios nu glumesc sau sa mint.
In urma cu cateva luni mai exact de prin febroarie am tot bagat la un plin 50 sau aproape 100 ml ulei T2 eu fac pe luna intre 700 si 1000km poate si mai mult dar la fiecare plin bagam ulei acum vreo luna nu a mai pornit masinuta si a trebui sa schimb supapele la injectoare sa vedem daca nu va trebui reparata si pompa de inalta ca nu mai produce presiunea necesara doar 80% asa ca stati cuminti cu ulei la 1,5 dci ca este problema .Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment






Comment