Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by andrei View Post
    Sunt probleme in CV daca se aude zgomot la schimbarea vitezelor.
    ce fel de probleme ar putea fi? Daca se aud tot timpul, poate ar fi, daca din cand in cand se mai aude cum cupleaza, nu cred ca ar fi problema... Am mers acum ceva vreme cu un 206 cu vreo 3000 de km la bord si se auzea cum cupla, cu un megane la fel, a mea cateodata doar intr-a 4-a.... Ce probleme ar putea fi? Nu cred ca la toata lumea cutia merge ca unsa si nu mai scoate din cand in cand cate un zgomot, cat de mic ar fi el...
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • #77
      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      march-arriereul se baga cand masina este oprita de tot,poate de aia nu va intra sau caraie,si cu a1a la fel...Masina trebuie sa fie oprita de tot...Daca vrei sa bagi 1a din mers...Incearca un "spritz" pe acceleratie...Si apoi dai 1..
      a 1 a am bagat si in mers...Bine nu la viteza,dar ma refeream ca se invarteau rotzile ..Cu march-arrierul asa mai patzesc si eu cateodata...Dar si cateodata nu o simt ca intra in march-arrier dar totusi a intrat :P
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • #78
        Fratilor, eu cand intru in parcare si incep sa ma uit dupa locuri de parcat, copii care se joaca / alte obstacole ii dau mereu I-a chiar daca se invart rotile. Am citit aici pe forum ca e mai bine atunci cand deabia te misti sa mergi cu a I-a ca sa nu fie motorul subturat sa aiba cat de cat ungere. Nu am experienta in ale soferiei - instructorul imi spunea ca dau I-a doar cand plec, cand se invart rotile doar cu a II-a. Voi cum procedati ?

        Comment


        • #79
          E o prostie ce a spus instructorul . Pai cum sa margi in coloana la 5 km/h cu a -2-a , moare motorul. Apoi trebuie sa poti sa bagi in orice viteza in reducere , ca daia avem sincroane la pinioane. Bine, cat de cat la o viteza adaptata treptei de viteza pe care vrem sa o folosim.

          Comment


          • #80
            Originally posted by cristi3775 View Post
            La toata lumea va spun, nu va suparati pe mine dar voi poate nu ati condus dacia 1310,sa vedeti cum se intra in TOATE vitezele.Ma scuzati,ca unii din voi sunte-ti proaspeti in ale condusului, si prima masina e LOGAN, ma fratilor da voi nu stiti inca sa bagati masina in viteza,pe bune.Unu care a condus o astfel de masina,in momentul cand se urca pe o masina mai buna, nu neaparat Logan, observa diferenta intre daia veche si masina noua.
            sunt unii care au condus dacii cristi..Si sunt unii care au avut dacii ( si eu ) eu cel putzin stiu..Cand am condus dacia lu` unu` mai demult nu gaseam treapta a 5 a ..( cu restu` m-am obisnuit ) , si cand m-am urcat in loganu` meu eram rege )
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • #81
              Am uitat sa spun, doar in marsarier masina trebuie sa stea pe loc si asta din cauza ca se duce d...Cu totul daca marsarierul e cuplat si masina merge inainte ( motor - transmisie ). Asta daca reusiti sa bagati in marsarier.

              Comment


              • #82
                Deci sa folosesc cu incredere I-a acolo unde trebuie. Mersi.

                Comment


                • #83
                  La mine nu au fost probleme cu cutia, chiar mi se pare ca intra foarte bine in viteze (am avut 1310 in 4 trepte inainte).
                  Mai este ceva: aveti grija cat de inapoi aveti scaunul...Multi merg cu el foarte in spate si cursa la ambreiaj nu mai este pana la capat; ar mai putea fi si presul de cauciuc care poate sa ajunga sub pedale...
                  Sincer va spun ca pentru mine chiar a fost o surpriza foarte placuta cutia la logan

                  Comment


                  • #84
                    Offtopic - scaunul il am chiar in fata, cateodata cand ma urc ma chinui sa imi bag picioarele la locul lor eu fiind un pic mai inalt. Tot offtopic, covorasul ala e nazdravan, mai demult imi intra sub pedala de acceleratie, acum il gasesc PE pedala de ambreiaj. Cum ajunge acolo nu stiu.
                    Scuze moderatorilor de offtopic.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by zenit View Post
                      Am un Laureate Plus,am facut 5500 km cu el...Dar de la inceput am ceva probleme cu schimbatul vitezelor. I-a intra un pic mai greu decat celelalte iar marcharriere-ul de multe ori nu imi intra din prima desi lampa alba din spate se aprinde. Cam in 60% din situatii, marcharriere-ul nu cupleaza decat din a 2-a, a 3-a incercare. Ati mai intalnit situatia asta? Sa ma duc la service sau nu are rost, ca "asa face toate"? Multumesc!
                      Asha face toate!...Mai ales in marcharriere...Carrr,carrr!

                      Comment


                      • #86
                        ..... Carrr caarrr face daca masina este in miscare (oricat de usoara). Sau daca nu decupleaza de tot ambreiajul (reglaj defectuos). In rest nu ar avea de ce sa caraie.
                        De intrat intra greu de multe ori, dar dupa ceva timp te obisnuiesti.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #87
                          Nu mi-a facut niciodata "carrr caarrr" deci ambreiajul deculpeaza bine si nici nu se misca masina cand bagam in marcharriere. Intra un pic mai greu dar deja o cunosc si nu imi mai fac probleme.

                          Comment


                          • #88
                            Salut. Am un 1.6 kiss si de cand am luat-o cutia mea are un fix si anume: Daca stau pe loc si nu e bagat in nici o viteza si vreau sa bag direct in R se "zguduie"masina dar de intrat intra,in schimb daca bag mai intai 1 fara sa plec de pe loc dupa care bag R intra foarte finut fara nici un zgomot.Aveti idee ce ar putea fi?

                            Comment


                            • #89
                              Faptul ca nu are sincron pe march-arriere cutia.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #90
                                N-are nimic defect...Simptomatologia e normala
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google