Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine e la fel...In miscare intra greu tr 1...Iar marsarier nu intra mereu din prima dar se aprinde becul si se aude un carait ...Un prieten cu masini pe taximetrie mi-a spus ca "asa face toate". El mi-a sugerat sa bag in tr1 apoi sa incerc din nou marsarier..Pare sa functioneze.

    Comment


    • In miscare, peste 10-15 km/h e normal sa nu intre treapta 1, care e motivul sa nu schimbi in treapta 2?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Un lucru ciudat ce mi sa intamplat de doua ori. La plecare de la semafor cu greu am reusit sa o scot din a treapta I-a si sa schimb a II-a parca ''agata ceva" (ambreiaj apasat la max.), la fel cand sa o scot din treapta a II-a si sa-i dau a treia. La marsarier i-am gasit "leacul". Dau repede cu podul palmei in dreapta apoi fac o mica "virgula" cu cele patru degete spre inapoi. Intra de fiecare data !
        Pentru problema enuntata mai sus mentionez ca am Prestige 1,5 dci iar timoneria de la cutia de viteze e prin cabluri. O fi de acolo ?
        Sarbatori Fericite ! Si toate cele bune! Multi km. Fara reparatii !!!!

        Comment


        • la ce am vazut acum si la altii am sa incerc si eu sa ai bag 1a la viteza mica dar eu am probleme ca nu-mi intra cateodata deloc trebuie sa plec de pe loc sau din miscare max 2- 5 km/h si nu intra cateodata deloc in 1a apas ambreiaju la fund si neam greu de tot intra din a 3a - 5a incercare si impins cu putere si mai si croncane de zici ca se sparge ceva ... deci cred k am sigur o problema ! (masina nu are decat 1400km) azi am pus un taximetrist sa se joace cu schimbatoru meu la inceput a zis k e ok lam pus sa o bage de mai multe ori (masina pornita dar pe loc) si mia zis ca parca agata cumva la 1a ! nu sa intamplat sa i se blocheze si sa nu intre asa cum imi face mie zilnic de macar 1 sau 3x si asta la un drum in bucuresti pe aglomeratie si drum de max 8km ! sa nu mai zic de consum care e destul de mare la 1,5dci/85cp (care e de 8,5% si fara caldura pornita) ce ziceti voi ? cred k am sigur probleme la cutie !!!
          logan 1,5'DCI /85cp.

          Comment


          • acceasi problema o am si eu la treapta 1 nu prea intrea greu foarte greu trebuie sa ma opresc definitiv sau sa scad viteza ca sa intre de marsalier am scapat probleme de fabrica :P

            Comment


            • Cutia de viteze nu este proiectata sa cupleze 1-a din mers...spuneti voi la ce masina cu cutia in toate mintile ati vazut asa ceva???
              problema cu marsarierul e recunoscuta la nivel mondial...de toti utilizatorii de JH / JR.
              dupa ce ai oprit la punct fix, asteapta o secunda inainte sa incerci sa cuplezi R, eu fac dublu ambreiaj inainte sa incerc sa bag in R.
              toti se plang de logan...ati uitat din ce 1310 ati coborat? unde vitezele erau pe unde aveau ele chef? unde uleiul la cutie se schimba in functie de magazinul de unde il luai si era mai apt/inapt ?

              Comment


              • la mine are toane si toane, e cu personalitate masina cand intra intr-a I-a cand nu intra din mers, cand intra foarte usor, ca in celelalte viteze, cand intra foarte greu, spre deloc
                sigpic

                Comment


                • Sincer va spun ca marsarieru nu mi-a mai carait de vreun an de zile )))
                  Atata timp cat ii gasesti smecheria, e ok. Nu trebuie bruscat si inainte de ''bagare'' simulati ca o bagati in tr III - sau chiar bagati-o (pt ca e cea mai la indemana) , garantat nu caraie.
                  Cu tr I...doar la rece nu intra, in rest la 10-15 km/h intra cand e incalzit oloiu din cutie, dar nu prea isi are rostu ca e scurta grozav ) , merge lejer cu tr II chiar daca e si un pic de panta.

                  Comment


                  • Chestiile astea ar trebui sa fie puse cu stea sa le citeasca toata lumea Octavian.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • @benoclu: Asta e si logic, ca nu intra in treapta 1 cand masina se afla in miscare, este sincronizata cutia de viteze in asa fel. Oricum, in miscare, nu are ce cauta treapta 1, se introduce direct in treapta a 2-a.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian___30 View Post
                        Sincer va spun ca marsarieru nu mi-a mai carait de vreun an de zile )))
                        Atata timp cat ii gasesti smecheria, e ok. Nu trebuie bruscat si inainte de ''bagare'' simulati ca o bagati in tr III - sau chiar bagati-o (pt ca e cea mai la indemana) , garantat nu caraie.
                        Cu tr I...doar la rece nu intra, in rest la 10-15 km/h intra cand e incalzit oloiu din cutie, dar nu prea isi are rostu ca e scurta grozav ) , merge lejer cu tr II chiar daca e si un pic de panta.
                        Eu vin cu o completare, Octaviane: inainte de a se cupla "racheta" (R)... masina sa nu se mai miste si, eventual sa se astepte 2-3 sec; sunt multi care cupleaza R in timp ce masina inca mai are rotile in miscare
                        De cand am masina, doar de doua ori mi-a schimbat "cioara vitezele", pardon...mi-a carrrrait si asta pentru ca am fost tooo fast
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • Asa fac toate.

                          Comment


                          • Nu este logic sa nu intre in viteza I cad esti in reducere , vorbesc de viteze de pana la 10-15 chiar si 20 km/h. Atunci de ce mai are sicron ? Ca sa bagi in viteza stand pe loc ? Ce e marsarier fara sincron? Cutia de viteze sau timoneria are probleme . Si eu am probleme de genul acesta,plus ca atunci cand calc ambreiajul fiind in tr I
                            , se aude zgomot ca de pinioane nerodate ( ca atunci cand mergi in marsarier) numai la tr I .

                            @skd ozenel Cutia de viteze nu este proiectata sa cupleze 1-a din mers...spuneti voi la ce masina cu cutia in toate mintile ati vazut asa ceva???

                            Pot sa spun eu la ce masina - Dacia 1300 :masina cu care ne-am facut veacul

                            Comment


                            • stiti ce e culmea... am pe masina cutia ce se pune la 16veuri...adica tot JH3 ,dar 060 ...nu 052 ca la 1.6 ... si culmea ...nu caraie si nici problema sa bag 1a in mers nu are...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Si la mine intra mai greu putin in tr.I si in marcharier.
                                Cineva mi-a zis ca poate fi si din partea uleiului din cutia de viteze.
                                As incerca si eu un ulei mai bun.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google