Atentie----> Protectii Aripi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trecusera 6 ani deja.
    Masina n-a fost lovita niciodata.
    Ultima poza e cu ce am gasit sub protectie, aripa spate dreapta.
    Attached Files
    Last edited by mr.K; 22 October 2014, 08:44.

    Comment


    • Daca a aparut rugina dupa 6 ani, sigur nu era de la ceva ramas din fabrica sub vospea ca se manifesta mult mai repede. Ai avut o ciobitura de piatra si s-a umflat pornind de sub ea.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Pai unde vezi tu ciobitura? Vopseaua s-a umflat din INTERIOR, era ca un cos cu puroi. Punctul ala de rugina e "eruptia" la suprafata. Initial nici nu se vedea rugina, doar o umflatura pe vopsea.
        Si tu ii dai cu ciobitura, ce sa mai zici si tu...

        Comment


        • Fix in mijlocul umflaturii.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Daca ai fi vazut evolutia, lasai teoria ta si mergeai pe practica mea.

            Deci aripile fata tratate-> un mit.

            Cand ii mai aperi pe astia de la Dacia cu tabla lor de rahat, acum cica made in Germany, Spain, Uganda, Papua Noua Guinee, vezi ce Logan 2 sunt ruginite la cateva luni. Tu cu Logan 1 ai putea spune ca ai fost un norocos pe langa ei.
            Last edited by 77sky; 22 October 2014, 17:26.

            Comment


            • +1
              Logan I clar are tabla mai buna chiar si decat Logan I PH2 ... M-am convins pe pielea mea ...
              Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

              Comment


              • Fratello nu sunt de acord cu tine, am vazut multe ph1 luate de rugina, in special 2005-2006, iar ph2 din 2008 decand s-au facut ele pana a aparut loganul 2 stii care am vazut luate de rugina? Ghici?
                Niciunul.....

                Comment


                • Nu ai vazut tu, eu am vazut o gramada de loganuri ph2 cu rugina.

                  Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                  Comment


                  • Logan 2005, 45k km.Am observat vopseaua umflata deasupra protectiei aripii dreapta spate si m-a mancat in fund sa o scobesc.Am dat protectia jos si uitati ce a iesit la suprafata.Scuzati calitatea pozelor, au fost facute acu jumate de ora cu telefonul si lanterna.
                    Pe partea stanga inca nu am umblat.Din cate am vazut rugina vine din interior, fiind terminata toata zona unde se suprapun tabla aripii cu cea a pasajului rotii.Si cica a avut tratament anticoroziune cu ceara!!
                    Attached Files

                    Comment


                    • Acolo rugineste doarece pe interiorul pasajului rotii, cu timpul masticul care este aplicat din fabrica, crapa, si intra apa si sare iarna si tot ce vrei. Multi nici nu spala pasajele rotilor, au 3 degete de pamant acolo. Eu am pasajele spate ca noi. N-au fost lovite, si am refacut cu mastic de etansare pe interiorul pasajelor. In schimb mi-a aparut din senin rugina pe plafon, si la usa dreapta fata, la gaura de scurgere
                      My turbo lag, give your MPI, a chance

                      Comment


                      • Cum naiba alte masini straine la 9 ani arata ca noi iar ale noastre arata ca niste cotete... Cumparati dacia...

                        Comment


                        • Eu la fostul logan din 2007 exista si azi aceste protectii si nu are gram de rugina pe nicaieri si nu a fost tinuta in garaj,am prieteni cu 2009,2010 nelovite fara aceste protectii si au rugina acolo pe spate.Dupa mai multe discutii am observat ca aceste probleme apar la cei care spala foarte des masina iar in perioada rece locuiesc intr-o zona cu multa umezeala unde condensul se instaleaza din noiembrie si o tine pana-n aprilie si practic acea zona unde retine apa este baltita mai tot timpul.Eu in perioada calda o data la doi ani mai bag cate un spray cu ceara in acele zone si vad ca nu am probleme.

                          Comment


                          • Pai toata clima Romaniei, inseamna perioada rece cu multa umiditate, din noiembrie pana in aprilie
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Intradevar in perioada rece avem multa umiditate dar nu la toti se instaleaza atat de devreme condensul de iti gasesti mai tot timpul portbagajul transpirat,eu de exemplu am masina parcata intre blocuri unde rar gasesc masina uda,ai mei prieteni sus mentionati locuiesc langa lac unde mai toata perioada rece au masina uda iar condensul se instaleaza destul de devreme unde toata perioada rece au portbagajul si acele zone unde se retine apa transpirate,este una din cauze la cei ce se instaleaza atat de devreme rugina.

                              Comment


                              • Originally posted by portocala611 View Post
                                ..., este una din cauze la cei ce se instaleaza atat de devreme rugina.
                                Pănă la urmă principala cauză provine tot din tratamentul precar acordat pregătirii tablei înainte şi în timpul vopsirii, toate aceste operaţiuni fiind realizate aplicând celebra sintagmă "Low-Cost".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google