presiune in pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Da, am verificat presiunea... 3,0 pe fata 3,1 pe spate...
    Vaaaai, si am intrebat-o de trei ori pe tipa (dealer) ce mi-a dat masina daca s-au verificat presiunile in roti. Acum e alta viata dpdv al confortului. Le-am rezolvat 2.0 fata, 2.2 spate (Prestige, Continental Ecocontact3 185).
    Numai bine...
    Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

    Comment


    • #92
      La aproape nici o masina nu se verifica presiunea la livrare.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #93
        Originally posted by beso View Post
        ...
        - inertia rotii mai mica (azotul este un gaz aproape inert #efect neglijabil);
        aici mai bine taceai, ca ti-ai dat cu firma in cap...Gaz inert e un gaz ce nu se combina cu alte alemente (asa am invatat noi la scoala, dar de fapt kryptonul si xenonul se combina. Oricum, azotul nu e gaz inert, nefiind in gr8 principala, ca de-ar fi, n-ar exista monoxidul si bioxidul de azot sau amoniacul), nu care n-are inertie oricum nu bagi doar cateva grame de gaz (aer sau azot sau ce vrei tu) in fiecare roata si nu simti diferenta de inertie
        Originally posted by beso View Post
        Concluzia mea este ca merita la 5 lei roata pentru stabilitatea termica....
        a mea e ca nu, e doar o chestie de comoditate. Stai linistit ca ai azot in gume, dar e riscant sa nu le verifici. Si apoi constati cu stupoare ca dintr-un defect de janta, de cauciuc sau de groapa, tot scapa presiune si iar o umfli...Si dai 5ron/roata in loc s-o umfli moca cu aer din benzinarie
        plus ca eu unul n-am avut probleme reale cu presiunea in roti. O data la 2 luni sau la 1000-2000km nu ma deranja sa verific rotile si sa ajustez un 0,1-0,2 bar.

        cu celelalte doua avantaje mentionate de tine sunt 100% de acord.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #94
          Hi hi, eu imi aduc de la lucru o butelie de N si am terminat problema

          PS: daca e 5 lei / roata, eu o sa le umflu la vecini cu 2,5 lei/roata....Uf cata bere o sa beau ))))

          Comment


          • #95
            Csebalyn, ai dreptate cu gazul inert, a trecut mult de la ultima ora de chimie, greseala mea.
            Dar tot consider ca 5 lei merita la roata, parerea mea. Nevasta-mea nu m-a lasat sa iau lichid de spalare ieftin, doar pentru ca-i ieftin, si asa am dat in loc de 1 leu/litru, 7 lei/litru. Macar o data sa-mi pun azot, si dupa ce-o iesit din roata sa bag aer pana iara am bani de ma enerveaza
            Numai bine...
            Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

            Comment


            • #96
              Pai drept pedeapsa n-o pui tu pe nevasta-ta sa umfle rotile ?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #97
                Eu sincer nu stiu.Sunt presiunile initiale n-am umblat deloc.Am doar 5 luni .Dar eu altceva trebuie sa aflu.Masina mi-a venit prin noiembrie.Acum eu ma gandesc presiunea au facut-o in functie de anotimp?Adica acum ca vine vara trebuie sa umblu si sa le umflu mai mult?Stiu ca vara trebuie mai umflate iar iarna mai desumflate.Sau gresesc?
                sigpic

                Comment


                • #98
                  Cred ca invers...Vara se dilata aerul si creste presiunea.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #99
                    Azot am si eu, si presiune egala pe toate 4 -2,1 bar
                    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                    Comment


                    • Da ai dreptate,dar are ceva daca le las asa?
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by csebalyn View Post
                        Cred ca invers...Vara se dilata aerul si creste presiunea.
                        Cred ca avrut sa zica (,) ca vara trebuiesc lasate normal si iarna dezumflate putin ca sa aiba aderenta mai buna, ceea ce e total gresit.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • Eu am 2 pe fata si 2,1 pe spate si merge stas

                          Comment


                          • Stati bine cu presiuni de 2-2.1.
                            La mine pe usa scrie 2,4 bari pe fata si 2,6 bari pe spate (MVC 1.6 16V).
                            Asa o fi la cauciucuri Debica !!!

                            Comment


                            • eu am2.9 bar si pe fata si pe spate .asa am cumparat-o si sta f bine pe sosea chiar si la 120-130km/ora

                              Comment


                              • treaba ta. mergi pe barba ta si a celor care se afla in masina. no offence!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google