liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ManGreek
    replied
    Logic vorbind, dci-ul e cea mai inteleapta alegere. La drum lung schimb lejer pe la 2500-3000rpm si se misca (ma refer la reprize) la fel cum as alerga un 1.4mpi cu schimbari la 5000rpm. Iar consumul la acelasi stil de mers (viteza) e cu vreo 3 litrii mai mic. (4.x% vs 6/7.x%).
    Am condus si 1.6 16v si tot nu era cine stie ce, loganul pana la urma e o masina pentru oameni normali, oricat ai trage de un astfel de motor, sasiul isi arata limitele, iar confortul e scazut + ca nici motorizarile nu sunt cine stie ce. Acuma inteleg de ce nu o sa apara 1.2tce pe logan. Chiar e prea mult pentru o astfel de masina + nu ar avea cine stie ce cumparatori.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Oh, dCI, racheta rachetelor... Zici ca ai pus manaa pe un SLR, nu alta.

    Leave a comment:


  • ManGreek
    replied
    Ati imbatranit si v-a trecut cheful de alergare ? Inainte era activitate foarte mare pe acest topic.
    Conduc mai nou un dci si se misca destul de bine, depasesc cam tot ce imi sta in cale, problema e ca nu prea am gasit ceva masini puternice

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    O forja buna la vremea ei, e ca o cura la Amara!

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Originally posted by ManGreek View Post
    Macar aveti ceva armasari, da poneiul meu e cam slabut Mai si pute a oua clocite dupa masina daca se intampla sa ajung pe la 4000 sau mai mult.
    Daca o sa o alergi si o sa o tii constant in sarcina la turatii mari, gen 5000 rpm., o sa-i treaca mirosul de oua clocite. Mie-mi mirosea daca mergeam mult timp ca baba pana in 3000 rpm. iar apoi ii dadeam o forja. Se simtea si mirosul apoi.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    dizain macar are zapada unde s-o dea de-a latu'. la mine e asfaltul uscat...

    Leave a comment:


  • ManGreek
    replied
    Macar aveti ceva armasari, da poneiul meu e cam slabut Mai si pute a oua clocite dupa masina daca se intampla sa ajung pe la 4000 sau mai mult.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    1.6 MPI 2004 - sare de 7000 ture zilele astea, ca patineaza rau Bineinteles, face asta dupa ce se incalzeste

    1.6 16v RS - sare de 6500 ture zilele astea pt ca imi place cum se aude - zgomot specific de Renault Sport

    Duster 1.6 4x4 - ajunge in 5500 ture, imi place cum se da de-a latul

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    zilnic trece de 5000 si nu doar o data. nu pt crosetari, ci pur si simplu daca e liber pe vreun bulevard cu limita de 70, sa-i dai a 2-a capat sa se desfunde si sa simti ca te trage scaunul

    Leave a comment:


  • ManGreek
    replied
    Hai sa lasam gusterul

    Voi ati mai avut ocazia in trafic sa folositi mai mult de 4000rpm ? Ati mai depasit ceva ?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google