liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B997NDL
    replied
    decat sa tot discutati, de ce nu faceti o liniuta, daca va tine si va bazati pe masini ? si asa, unul dintre voi va tace.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Esti za best, ma inclin, si loganul tau e racheta, ca orice masina a unui pusti de 20 de ani...
    Nu mai am nimic de zis in legatura cu acest subiect, sau pus dovezi clare mai sus.

    Ma bucur ca recunosti ca conteaza experienta adversarilor... Ca asta tot zic si eu... Dar tocmai din cauza asta ar fi normal sa nu te lauzi asa de tare... Ca devii penibil. Esti copil, iti place masina ta, e normal...
    Last edited by mumus; 1 November 2018, 10:02. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    @mumus Am inchis gura multor carcotasi ca tine de fiecare data cand am fost luat in ras si in bataie de joc pentru ca stiam ca am dreptate si am avut dovezi pe viu dar tie nu trebuie sa iti demonstrez nimic mai mult , fiecare e liber sa creada ce vrea ...sa stii ca filmuletele sunt facute de mine pe calculator ) sa nu crezi nimic din ele ca nu e real evident glumesc .
    Catre ceilalti colegi: Conteaza foarte mult soferul la o asemenea cursa , conteaza foarte mult sa iti cunosti masina si sa stii sa o folosesti , sa dai tot ce e mai bun din ea...acum nu spun ca sunt eu cel mai bun dar am primit laude destule cum ca as stii sa "ma dau" si alte chestii desi eu nu consider asta . Mai conteaza cauciucurile , norocul , timpul de reactie si alte chestii care nu le mai enumar pentru ca le stiti . Am avut si infrangeri la curse bineinteles...am postat acum cateva pagini . Si referitor la domnul "mumus" pe langa aia 105 cai care ii are masina mai are si o cutie scurta in primele trepte , motorul suporta turatii destul de ridicate , cauciucurile sunt putin mai late decat dimensiunea din talon , arcuri sport , avea toba intermediara sparta...si toate astea adunate ar trebui sa conteze intr-o oarecare masura + experienta adversarilor privind cursele si etc.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Timpii sunt de la 0 la 100, orice liniuta in general este macar pana la 100... Cu asta cred ca am zis tot...

    Si sustin in continuare ca si cu fiatul sotie pot bate masini mai bune, daca aia nu stiu sa se dea, sau nu au idee ca faci concurs cu ei...


    Iubesc loganul, nu am motive sa il defaimez, dar sunt realist... Si intaplator am detinut un 1.6 16v tot de reno, aproape identic cu cel de logan, de asta comentez, ca stiu ce poate acel motor, care trage bine doar dupa 4000rpm, insa un turbo trage bine deja de la 3000, sa nu zic mai de jos... si curbele de putere sunt diferite, mie mi-a placut mult cum fugea renoul. O singura data m-am dat cu un golf3 'tunat', nu stiu ce motor avea, dar stiu ca ma enervat, ca il depasisem pe el si pe inca unu, dupa ce am tot mers dupa ei... Si el imedeat a sarit in curu meu, si am zis: No bun, ia sa testam renoul, ca oricum nu il forjasem pana atunci, eram obisnuit doar cu motoare mai mici, lesinate, la care cand le dai tr5 parca sta pe loc...

    No, si cand am vazut ca era golfu in spatele meu, eram in tr3, am calcat-o la podea, ajung spre limitare(6000rpm) ma uit in oglinda, ala tot in spate, bag tr4, ajung aproape de limitare, ma uit in oglinda, ala tot in spate, fix in spate... Incep sa ma resemnez ca asta a fost, ma face un junghi, ca asa arata... Si dau tr5, moment in care in loc ca masina sa nu mai accelereze, masina tragea binisor, incep sa depasesc un tir, il depasesc fff repede, din fata vad un jeep, trecem ca fulgerele unu pe langa altu, mai mai sa ne atingem oglinzile, (Ogroapa pe sensul lui) ma uit in oglinda, golful a ramas in spate bine, voia, da nu mai putea... ma uit pe ceas vad 190, raman masca, iau piciorul de pe acceleratie, o las sa curga, ca gumele nu cred ca erau ok la viteze de genul... Sincer, cred ca mai urca undeva la 200, 200 si putin, dupa care se termina probabil turometru....

    In rest cand mai mergeam la mare cu un amic bun (logan mcv 1.5 dci 70 cp) il lasam mereu pe e in fata, cand vedeam ca depaseste cu fum, dadeam tr4 si o calcam, si instant il depaseam pe cel depasit de el, si din inertie si pe el, deci motoru era potent...

    Si chiar daca masina era grea, mi sa zis si de un mecanic de la dacia care avea 1.6 16 berlina (logan) ca masina mea trage mult mai bine decat a lui ( o testase la blana, ca il rugasem sa verifice ceva)... Si cum stiu ca seatul acum are undeva la ~120 cp si stiu cum mergea renou cu 113cp, indraznesc sa pun pariu ca un logan stock nu ma face, ptr ca nu are cu ce... daca eram cu cei 85 de cai de fabrica ma facea, ptr ca pana la 4000 nu puteam face diferenta intre putere la seat sau reno, dar peste 4000 reno fugea mult mai bine, deci banuiesc ca si un logan era tot pe acolo...
    Last edited by mumus; 31 October 2018, 23:38. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    Pai sa vedem niste specificatii ale constructorilor.

    Pe www.ultimatespecs.com zice asa:

    Volkswagen-Golf-4-TDI-150-4Motion prinde suta in 8.8 secunde
    Explore the Volkswagen Golf 4 TDI 150 4Motion detailed specs, including 0-60 mph times, horsepower, and handling data. Get all the Info.


    Seat-Leon-2-FR-14-TSI-125HP prinde suta in 9.8 secunde
    Explore the Seat Leon 2 FR 1.4 TSI 125HP detailed specs, including 0-60 mph times, horsepower, and handling data. Get all the Info.


    Dacia-Logan-16-16v prinde suta in 10.2 secunde
    Dacia Logan 1.6 16v 105HP Teknik özellikler 2006,2007,2008,2009 105 hp, Benzin, Yakıt tüketimi 7.1 l/100, Uzunluk 425.0cm, Genişlik 174.0cm, Yükseklik 153.0cm, Ağırlık 1115 kg


    O diferenta catastrofica intre timpii masinilor nu este.
    Nu stiu pana la ce viteza maxima sunt liniutele filmate.
    Asta poate influenta mult rezultatul. Masina usoara si cu motor de turatie castiga mult in intervalul 0-50 km/h

    Cele turbo si/sau diesel sunt avantajate la viteze mari.
    Daca faci o liniuta 0-80 km/h s-ar putea sa castige masina mai usoara si de turatie (nu are atatea schimbari de trepte)
    Daca faci o liniuta 80-160 km/h puterea mai mare va castiga.

    Cred ca vedem prea mult lucrurile strict alb sau negru.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Pai daca e stock cum faci tu masini 4x4 de 150 cai, altele de 140 samd...

    La 38 de ani nu pot crede orice gogoasa... Tu la 20 poti sa crezi ce vrei, dar macar nu incerca sa ne duci de nas...

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Off topic de moderare.
    @mumusel
    Poti sa mananci orice iti place, dar fa-o singur, te rog; e posibil ca nu toata lumea sa aiba preferintele tale.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    e treaba ta ce vrei tu sa crezi , eu doar ti-am zis ca masina mea e stock si ti-am zis ca e 1.6 16v dar tu nu imi spui mie ca mananc rahat ...nu stiu care e copilul aici , avand in vedere ca ai aproape 40 de ani nu ar trebui sa folosesti un asemenea limbaj cu mine ca nu sunt gunoiul tau asa ca vezi-ti de treaba ta si punct

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Hai sa mancam rahat... Compari 100 cai cu 150, cu 120 cu 140... Si esti mai bun... Ar trebui sa te inscrii la drag... Ca acolo probabil cu 500 cai o sa ii faci pe aia cu 750...

    Renou meu fugea mai bine ca loganu 1.6 16v stock, dar nu ma puteam compara cu masini de 150 cai, decat daca aia dormeau la volan....

    Hai sa lasam povestile de adormit copii...

    Asa si eu cu corsa de 1.2 16v de 75 cai am facut pisicute de 90 cai... Dar probabil alea erau praf, la fel ca si soferul... Asta nu inseamna ca corsa era rapida...

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    99% stock ...1.6 16v euro 4
    are niste arcuri sport si avea o toba sparta...cam atat
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Si loganu cati cai are... 105? Hahahahah
    Daca te dai cu masini de 120+ sau chiar 150 si 4x4... Ala numai stock nu e. Felicitari oricum. Ce motor e 2.0 ?

    Daca a ta e stock, atunci aia toti sunt fraieri, cel putin ala cu 1.9 de 105 cai zici ca era la plimbare.
    Last edited by mumus; 30 October 2018, 21:36. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    https://youtu.be/taXIKDFalJk logan vs golful renumit 1.9 4motion 150cp
    https://youtu.be/863O2Bbskks logan vs leon 1.4 122cp
    https://youtu.be/JmFfbH3YRrk logan vs 520d partea 1
    https://youtu.be/LocuJSsM05U logan vs 520d partea 2
    https://youtu.be/WLyFLmbmc88 logan vs pasat 2.0 140cp
    https://youtu.be/y_MCGhZ2r5k logan vs golf 5 1.9 105cp
    https://youtu.be/Ri2Wkk3kvI4 logan vs a4 1.9 131cp
    https://youtu.be/SlTEQNquORc un mic filmulet cu vmax

    pentru toti carcotasii de mai sus care au adus jigniri la adresa mea ...asta doar ca sa nu fiu calcat in picioare pentru ca nu sunt carpa nimanui sa fiu facut in toate felurile si nu am postat sa ma laud sau sa ma dau smecher . mai atasez si niste poze cu viteza maxima
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Pana nu se face liniuta, chiar ca aberam... Ps ala stoc de 105 are cutia scurta, ca la logan sunt rapoartele, ca e cu 6 trepte.

    Si la a mea stock zicea 12 parca, si eu scoteam in 11, da na, eu nu mai povestesc, astept sa vad o liniuta.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by mumus View Post
    Loganu nici teoretic nu are avantaj, practic nici atat.
    ce aberam noi aici ?! 10,2 sec la logan il fac mai rapid decat seatul la 10,3.
    daca seatu era mai rapid, fii sigur ca producatorul s-ar fi laudat cu un timp de 10,00 secunde, dar nu merge pe vorbe goale.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Seatu are parca 1150 kg

    Si trage mult mai bine ca un megane cu 1.6 16v de 113 cp, nu loganu de 105. Loganu nici teoretic nu are avantaj, practic nici atat.

    Greutatea e tot pe acolo, masina cu turbina intotdeauna dupa schimbat pleaca mai bine pe urmatoarea treapta, iar seatul are si cuplu mai mare, si putere mai mare ... Nu prea ai cum sa il faci, seatul poate are un dezavantaj ca are cutia lunga, dar eu si asta o pun la avantaje, ca eu pana la 150 schimb doar 3 trepte.

    Deci sa vina pariurile ...

    Am gasit un filmulet cu 0-400m cand inca era stoc, si scotea in 17.8 secunde. Iar startul a fost super prost, ca era asfalt fff rece, vara pot pleca mult mai bine. In clip se poate vedea si ca in mare atunci se putea scoate un 11-12 secunde pana la 100 cu un start mai bun, in film se vede ca pana la 100 ajun in cca 12 secunde, cu tot cu startul jalnic... eu zic ca si stoc ma puteam bate cu un 16 16v logan, si asta atunci, ca 100 scoteam cam in 11 secunde. acum sigur e 10, sau mai putin. Daca vreti pun pe you tube si pun link aici.

    Repet filmuletul era cu masina stock.

    Mai am ceva filmulet cu teste de la 50 la 90 de la 70 la 90, astea chiar dupa remap.

    Oricum eu raman deschis la un test drive in Bv cu toledoul meu ptr oricare forumist, dar conduc eu...

    Sa nu uit, am turbina cu geometrie variabila, si asta ajuta...
    Last edited by mumus; 28 October 2018, 15:25. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google