Un test facut asa, pe repezeala, o singura incercare, sigur pot mai bine daca plec din tr 2. Calculati voi cat scoate de la 80 la 120.
Ndl, tocmai am explicat mai sus de ce bateti voi masini mai puternice, fara sa mai pun soferul prost la socoteala.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Diferenta vorbind strict de ce poate fiecare masina, este f mare. Daca punem soferii la socoteala, iulica va trb sa fie foarte bun si mumus foarte slab ca sa intoarca rezultatul. Oricum eu sunt curios cum se vor intalni, unul fiind din bv altul din buc
Leave a comment:
-
Originally posted by mumus View PostPai faci masini de 140, de 150 cai, si awd parca, si nu faci un toledo de 1.2 fwd... Nu cred... Stiu ca poti!
Sa fii tu sanatos cate haudiuri diesel am facut eu la semafor. din aia care le tot ambalau si inaintau cate putin ca sa plece primii, si cand se punea verde treceam pe langa ei si ii mai vedeam in retrovizoare.
"m-am dat" inclusiv cu un prieten cu un pasat tdi din 2001 cu 130 cp, care si-o tot lauda ca tine, si i-am dat rusine de fata cu prietenii comuni.
Leave a comment:
-
Ieri am condus toata ziua un golf 4 1.9 tdi, de 99 cai parca, masina are 300000km la bord si ambreajul patina daca incercai o depasire mai in forta. Daca in asa stare erau masinile cu care te-ai dat, nici nu ma mir ca ai castigat detasat... PS: mie imi pare ca trage cam la fel ca un alt 1.9 tdi tot golf 4, de 101 cai parca exceptand cand patineaza ambreajul... ala are 600000km, si pe ala cred ca il faci...
Ps: ambele se aseaza pe drum mai bine ca Seatul meu, dar sunt infinit mai slabe ca putere si demaraj.Last edited by mumus; 8 November 2018, 22:39.
Leave a comment:
-
Ma, eu nu ma laud, dar zic ca stiu sa schimb destul de repede si fix inainte de limitare. Probleme am cu aderenta in tr 1 si la inceputul lui 2, dar cu cauciucul desumflat si plecat de pe loc cu ture usor mai putine cred ca rezolv problema, iar din mers nu cred ca are nici cea mai mica sansa.
Tiruri nu cred, dar posibil o juma de masina, o masina.
Leave a comment:
-
posibil sa nu te fac dar in cel mai rau caz ma tin destul de aproape de matale ..ramane de vazut
Leave a comment:
-
In general pustii exagereaza tare, asta nu inseamna ca este si cazul de fata, dar nu se stie.
Ps tuaran de 140 cai cu 4 persoane in masina.... Logic ca il faci:}
E ca si cum te-ai intrecw cu o balena cu pui...
Leave a comment:
-
Piesa dintre volan si scaun face diferenta.
Acum ceva ani intre Rasnov si Predeal, singur in masina, mi-am pus mintea cu un Touran. Avea omul 2.0 si 140 cai. Ce-i drept era cu familia in masina. A oprit in Predeal in spatele meu sa ma intrebe cat resoft i-am dat. Ii zic ca totul e stock, in timp ce familia lui dadea la peste.
Cam asa si aici. Conteaza foarte, foarte mult soferul, cand masinile au puteri apropiate +/-10/20 de cai, indeaproape venind din urma cat de usoara e masina, aerodinamica si restul.Last edited by Archangel80; 7 November 2018, 17:12.
Leave a comment:
-
Ce cuplu are 1.6 16v? Eu vad ca am aproape 240 nm.
O sa ne dam si de pe loc si din mers, si cum o vrea sufletelul lui, ca nu ma deranjeaza nici sa pierd, nici sa castig. Doar sunt curios cum naiba sa faca cu 105 cai 130, si cu nm mai putini, si cu cam aceeasi greutate.
Avantajul lui ar fi doar anvelopele mai late, dar voi desumfla si eu rotile fata
Leave a comment:
-
Si daca pleaca f prost mumus, nu are ce sa ii faca, e dif nu doar de putere, dar faptul ca este Tsi vs aspirat face diferenta si mai mare.
Trage asa octavia III, o caroserie ceva mai mare ca toledo, cu 20 de cai in plus gandeste-te ca diferenta este si mai mare.
Daca ar fi sa facem o mica analiza, din ce am vazut, Iulica a postat un clip loganul lui vs a4 de 131. Pai toledo ala cu soft bate rau a4 de 131cp, cu 1.6 16v nici nu discuta
Leave a comment:
Leave a comment: