Loganul 1.6 16v standard are limitarea la 6500 rpm. după cum se poate vedea şi în filmarea mea de mai sus. De obicei, dacă sunt resoftate, li se mută limitarea la 7000 rpm. .
Legat de 1.0 tsi-ul meu, da, are limitarea la 6500 rpm. iar de dezactivat se poate dezactiva doar start-stop-ul. Am încercat să țin prelung apăsat butonul de start-stop în speranța că aş dezactiva controlul tracțiunii la plecarea de pe loc, însă degeaba. Se pare că e ca la Logan 0.9 tce. Aici ai la secunda 25 cum pleacă maşina de pe loc (nu poți patina roțile): https://youtu.be/bG-rUrIHVns .
Iar aici poți vedea până la ce turație lasă a 2-a, 6500 rpm. : https://youtu.be/26bjWM2P0Pw .
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Initial credeam ca la 130 aveam 4000, dar cred ca e imposibil, ptr ca la 190 eram pe la 5000 rpm, si stiu ca ziceam ca sigur urca pana la 200-205 pana sa ajunga la limitare.
Leave a comment:
-
1.6 16v am condus de 3 ori, deci ai dreptate, poate ma insel, dar cat am avut renou, nu ma depasit nici o dacie, cand ne mai intreceam pe ici pe colo, nu liniute, ci din mers.
Acum daca dacia trage mai bine ca fostul meu renou, jos palaria.
Cutia la reno era scurta, tin minte ca in tr finala 5, la 150 aveam 4000 rpm.
Si stiu asta, ca chiar daca era bine insonorizata, pe autostrada ma enerva la culme, ca la 130 te durea capul dupa 2-3 ore de mers...Last edited by mumus; 14 November 2018, 18:15.
Leave a comment:
-
corect, stii cum tragea masina aia. dar stii cum trage un logan 16v? adica ai mers destul d emult cu ambele, cat sa-ti faci o parere? bazata si pe niste masuratori, nu de-alea cu mi se pare, cred eu, ca simturile de multe ori ne inseala.
ce drac de soft sa aibe sa dea jos 1.5 secunde din timpul producatorului? vorbim totusi de soft la un motor aspirat, daca e bine facut, castigi 5%. adica 6 cai frumosi la ala de 113cp. mai ales ca megane break are vreo 80 de kile in plus fata de logan, ala fara sofer e ca un logan cu doi oameni in el. la viteze de peste 120-130, il ajuta erodinamica, e adevarat, poate tragea mai bine de la 140 la 180, dar aia nu conteaza la liniute, care se termina undeva la 130-135km/h, adica inainte de a ajunge sa vezi diferenta de putere dintre masini.
Leave a comment:
-
Eu stiu cum tragea masina aia, ps, era sh, poate avea alt aoft, habar nu am
Leave a comment:
-
nu are cum sa traga un break mai bine decat o berlina , uita-te pe internet la datele tehnice a le fiecarei masini in parte si ai sa vezi ca megane 2 are 0-100 declarat in 11.1 sec pe cand loganul are in 10.2
Leave a comment:
-
Eu am avut megane 2 sportway, break, si avea 113 cp, si tragea mai bine ca loganul, cu tot cu greutatea mai mare... Mi-a confirmat si un mecanic care avea logan 1.6 16v, ca al tau ...
Eu presimt ca ceilalti cu care te-ai dat, nu sau folosit la maxim de masina... Cu aia 500 rpm in plus, nu cred ca faci minuni.
Sa stii ca astept incontinuare filmulet de la tine cu 0-100, sau mai mult. Ideal 0-140.
Leave a comment:
-
stock da...pai tocmai deaia ti-am zis ca nu ma face nici macar un renault cu acelasi motor , m-am dat si cu megane 2 1.6 16v si l-am facut fara probleme...si cu opel astra 1.6 16v , si cu golf 4 1.6 16v si mai multe . 1 singura masina m-a facut cu 1.6 16v si era un ford puma cu sofer bun . la plecare eram egali dar isi lua usor usor avans pe a2a si a3a
Leave a comment:
-
probabil e acelasi lucru ca 1.2 16v de pe logan cu 1.4 tot de pe logan . 1.2 are la 6500 , iar 1.4 la 6000 asta fiindca 1.2 are cuplu mai mic si au mutat cuplul mai sus pe plaja de turatii ca sa scoata aceiasi cai putere care ii are 1.4 ...corect ?
Leave a comment:
-
probabil ca la 1.0 au ridicat-o mai sus. la 1.2 intradevar, e la 6000
Leave a comment:
Leave a comment: