liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mumus
    replied
    Mama cata caterinca ai in tine... Hai ca am inchis subiectul, si de liniuta cu mine poti uita... Esti mare boss, sa scoti 5 secunde la 80-120 cu logan stock, si frana de mana trasa si cu balast, esti un geniu, si masina ta o raritate, sigur pe linia de productie din greseala au pus un 1.8 16v sub capota, sau poate chiar un 2.0, iar eu fiind doar un muritor de rand, nu ma pot compara cu tine, fi fericit pinochio.

    Daca ptr tine banii nu-s o problema, cand ajungi la bv, faci un dyno scurt inainte de liniuta cu mine, (200 lei o masurare) asta este conditia mea ptr tine. Si ma voi da cu tine, indiferent de cati cai o sa zica aparatul ca ai... Dar macar vom stii adevarul despre aptitudinile tale reale de pilot desavarsit.
    Last edited by mumus; 18 November 2018, 00:48.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    si ca sa ma credeti maine o ridic pe cric cum am ridicat-o si astazi si am sa va filmez sa va arat ca rotile de pe spate merg infranate chiar daca frana de mana este lasata jos

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    habar nu am . eu doar am facut cum ati zis...am filmat si am postat , acum voi trageti concluziile si v-am dat toate detaliile despre masina , voi sunteti expertii nu eu

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Sa spui adevarul... Si nu mi-ai raspuns la intrebarea de mai sus, dar o repet...

    Daca cu un 1.6 16v oricine scoate la 80-120 6-7 secunde, cum scoti tu scu frana de mana trasa si balast 5 secunde??? Si ma repet din nou, aici soferul nu conteaza... ;)
    Last edited by mumus; 18 November 2018, 00:35.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    e treaba ta ce vrei sa crezi...oricum cand vin la brasov ma dau prima data cu matale ca sa nu mai fie nevoie sa ma dau cu altii ) si...16v remapat la 120cp niciodata in vecii vecilor hahaha , de multe ori remaparea la 16v il face sa traga mai prost dar daca cumva dupa remapare castigi ceva in niciun caz nu atat de mult sa ajungi la 120cp fara modificari
    daca si dupa ce va filmez si va arat nu ma credeti atunci nu stiu ce pot sa fac mai mult

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Pai un 16v remapat ( pe la 120 cp) scoate cam 6 secunde, cum iti explici ca tu scoti 5? Si cu frana de mana si cu balast???? :?))))))) Ca aici soferul este nul, ca doar apesi pe o pedala, nu schimbi, nu faci nimic.... Ceva pute tare... Si roata aia putin mai mica nu conteaza atat de mult... Eu cred ca ma retrag din discutia asta, ca prea minti frumos... Nu are rost sa ma consum cu asa pilot si asa logan stock... Vezi ca eu nu am 20 de ani ca tine, sa inghit gogosi pe tava...
    Last edited by mumus; 17 November 2018, 23:58.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    nu era la vale si ce crezi m-am dat si cu alt 16v si l-am facut...poate sa iti confirme Alexpeed ) care e un sofer foarte bun si el

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Sau ai mers la vale? Si te-a ajutat si balastul? ))

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Mie tare imi pare a mistocareala, si frana de mana si persoana in plus, si 5 secunde, hai, mai taie din ele... Toate filmele de pe net la 16v sunt intre 6 si 7 secunde, si tu scoti 5 cu frana de mana trasa Te numesti cumva Pinochio? Hai ca facem altfel, iti aduc eu cand vii in bv un 1.6 16v, stock, tu te vei da cu ala. ce zici? Ca daca esti asa mare sofer, nu conteaza masina, daca e la fel si e stock... Nu?


    Seba Ce zici? pare stock loganu asta infranat??? ))
    Last edited by mumus; 17 November 2018, 23:31.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    eu v-am zis ca e stock motorul , nu are niciun fel de modificare si nici nu am alt motor decat cel de fabrica ...am doar alte roti , asta e singurul lucru care conteaza la ce am filmat

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    :) Pai fa singur si fara frana de mana trasa, si eventual pe drum drept... Momentan dupa spusele lui Seba, nu prea esti tu stock... Ca esti sub 6 secunde... Cred ca daca eliberezi frana de mana, si nu mai mergi la deal, o sa scoti timp de Ferrari...
    Last edited by mumus; 17 November 2018, 23:01.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    Originally posted by mumus View Post
    Sa stii ca astept incontinuare filmulet de la tine cu 0-100, sau mai mult. Ideal 0-140.

    nu ma declar multimit de filmarea pe care v-am oferit-o pentru ca nu e 0-140...nici macar 0-100 pentru ca nu am avut unde aici . in masina eram eu si o persoana in dreapta care a filmat si trebuie sa specific ca mergeam cu rotile putin infranate pe spate din cauza franei de mana ...cu masina circul destul de rar si e parcata in panta cu frana de mana trasa

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    pai daca asta e motivul atunci inseamna ca o sa castigi putere doar pe primele 2 trepte

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Singurul avantaj pentru ridicarea de turatie este ca la schimbarea urmatoarei trepte pici in turatie, implicit putere mai mare, referindu ne la situatie de fata care se discuta, desigur.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    unii colegi au dat jos rezonatorul de pe admisie, au scurtat-o, sa intre aer calumea. surpriza, dupa modificari si resoftare, au pierdut in fata unui logan stock. umbla o vorba intre astia care tiganesc masini, daca nu pierzi mai mult de 15% din performante, ai un tuning reusit. un amic are o vorba aemanatoare, dupa ce bagi 1500 de euro in masina si pierzi 2 ani cu ea, cand in sfarsit o faci sa traga la fel cum o fatat-o fabrica, te declari multumit de modificari. poti sa faci si 7500, motorul va atinge acea turatie, dar pe langa faptul ca o sa zboare tot din el, puterea la 7500 va fi cam tot aia ca la 3500. candfierul nu e construit sa intre aer in el cu o anumita viteza, cand tot sistemul rezoneaza la 4000rpm, tu poti sa incerci sa obtii performante la 7000rpm. singurul lucru bun pe care il vad acum e ca la liniuta, pe capat de a 3-a, nu mai tre' sa dai 4 si salvezi o schimbare de treapta, dar acdeleratia poti s-o pupi de adio, il simti cum da in nas. te-as intreba de ce pt 7000rpm ai nevoie de axe de 270 de grade, nu de 238, cum ai tu stock, galerie mai larga, evacuare mai larga, alt soft si ajungi undeva la 125cp. dar cuplul maxim e dupa 4500rpm si pe cutia de strada nu te ajuta cuplul sus, ca e prea lunga cutia. twingo sport are 6 trepte, cu tr6 cat tr5 la noi. au fost boi aia de la renault sport si smecheri astia cu limitare la 7000 pe un motor care la 6500 pierde 15 cai din puterea maxima? crezi ce vrei, mai ales ca imi am impresia ca n-ai ascultat de silviu te-a indemnat sa te documentezi un pic despre graficul de cuplu/putere al 1.6_16v. uite aici cum arata graficul, vezi singur cum pierzi cuplu din cauza axelor cu came.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google