liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanez
    replied
    Originally posted by andreyi View Post
    ...
    Pe mine ma intereseaza strict problemele si reusitele loganului pe acest forum, ale altor marci nu, ...
    Tocmai. Este Logan VS.... (scrie in titlu). Sau te intereseaza doar reusitele Loganului in fata altui Logan? Vrem sa aflam reusitele Loganului comparativ cu alte marci. (logic)
    Originally posted by mumus View Post
    Titlul nu este liniute curse raliuri, intre loganuri... Dar poti sa propui...
    Buna sugestie.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Iulica, fa te rog si tu un 80-120, sa vedem ce si cum.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Seba, nu imi fac griji deloc, singura grija e ca loganu ala sa fie stock cum a spus, ca daca are internele modificate, sau vreun 2.0 sub capota, atunci nu mai am ce face, si se va zice ca am luat-o de la un 1.6 stock...

    Si acu am amic care a pus 2.0 in loc de 1.6...
    Last edited by mumus; 12 November 2018, 13:26.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    acu am vazut, mumus, staniolul tau cu tehnologie germana e mai usor decat staniolul romanesc cu tehnologie frantuzeasca octavia 1150kg, logan 1183kg adica ai 30 de kile mai putin, 25cp in plus, turbaciune vs aspirat si tu-ti faci griji?
    @NDL: 4000 in limitare la tractoras, da, mai mult n-are rost, la benzinar insa de-abia dupa 3500 incepe sa traga serios, pana pe la 5500-6000. iar 80-120 e al dracu de relevant, ca liniuta pe 402m se termina cu tr4 pt logan benzinar, adica undeva in jur de 130km/h, unde tr3 nu ajunge, iti mai trebuie 10km/h ca sa fi sigur. sau sa ai limitatorul mutat la 7000rpm, ceea ce inseamna ca motrul ala benzinar nu mai e stock.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Titlul nu este liniute curse raliuri, intre loganuri... Dar poti sa propui.
    Momentan sunt on topic, deoarece chiar asta vrem sa organizam, liniuta cu logan vs alta marca...
    Last edited by mumus; 12 November 2018, 09:31.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    In continuare sustin ca s-a balacarit forumul asta cu aparitia altor marci in peisajul forumului care e specific logan din ce stiu. Exista forumuri dedicate marcilor voastre unde va puteti lauda, sau vreti sa va simtiti superiori aici unde muritorii de rand cu Logan "n-au cu ce"?
    Pe mine ma intereseaza strict problemele si reusitele loganului pe acest forum, ale altor marci nu, pentru ca le pot gasi pe forumurile specifice lor daca vreau.
    Am senzatia ca ar cam trebui sa ia masuri moderatorii in privinta asta.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Tocmai din cauza varstei si mie mi-ar fi mai comod asa...

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    eu nu "ma dau" din mers. numai de pe loc, alea sunt liniute adevarate.
    din mers e irelevant. de pe loc trebuie sa-ti faci si tu partea, nu numai masina.
    Nici eu nu m-am dat. Doar am filmat reprizele.
    Nu-mi sta in fire sa ma dau cu atat mai mult la liniute, am trecut de varsta aia :-)

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Ndl, ia fa un 0-100 filmat, ca sunt curios.

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Liniutele se fac de pe loc, din mers conteaza mai mult masina. Corect.
    @mumus, cutie lunga avea si Skoda(60-1, 100-2, 150-3, 200-4, 5 si 6 de consum)

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by Silviu View Post
    Am sa mai fac si eu daca prind ocazia si mai postez pe aici.
    eu nu "ma dau" din mers. numai de pe loc, alea sunt liniute adevarate.
    din mers e irelevant. de pe loc trebuie sa-ti faci si tu partea, nu numai masina.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Si a mea tot 1150 are. Doar ca eu am cutie lunga...

    Oricum, eu sunt super sceptic la liniute, sunt atat de multe variabile...

    Sofer, anvelope, presiune anvelope, combustibil, greutate, esp on sau off, uzura motor, ulei motor, uzura ambreaj, tip cutie, si cine stie cate or mai fi...

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Tiruri a luat loganul.
    vs Octavia 2 dsg 140hp, au fost 2 masini de pe la 40 la 140 daca itn bine minte. Cauta aici in thread, postasem in vara lui 2015.
    Aceiasi trb vs a4 b7 2.0 140 manual, golf 5 1.9 105 stage 1 140hp.
    Toata lumea se gandeste doar la caii putere, nu si la plaja de turatie unde ai disponibila cat mai multa putere. Sa nu mai vorbim de greutate, Octavia in cauza avea 1155kg.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Asa o fi. Dar si asa, sa faci cu 118 cp 140, e ceva, si sa ii mai dai si tiruri... Eu ma multumeam si cu un bot de masina...

    Si 1.2 tsi in 2010 a fost motorul anului... Cred ca conteaza si asta. Intradevar, eu zic ca consuma decent extern, intern depinde de multe, la drumuri scurte iarna papa mult...

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Dupa cum ti-am zis, intre 1.2 tsi de 105 si 1.2 tsi de 110 este o diferenta mare. 1.2 de 110 este pe curea nu pe lant, din ce am vazut prin fise dyno stock cel de 110 face cam 118cp stock, dar diferenta este sesizabila, de asemenea consuma mai putin. 90 in 6 ~3l/100km, 160, ~6.5l/100km

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google