Eu as zice 5.5 secunde, da na... 6 sa fie
Am 130 cai, si eram singur in masina, si fara ac si in tr 3...
Se pare ca dci al tau e super masina, si eu am o caruta...
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Originally posted by mumus View PostUn test facut asa, pe repezeala, o singura incercare, sigur pot mai bine daca plec din tr 2. Calculati voi cat scoate de la 80 la 120.
Din ce vad in filmare cam 6s ti-au trebuit de la 80-120 in tr. 3.
Vezi aici, la mine, dCi90, MCV (1300kg, cu 3 adulti, 33 grade afara deci A/C) acceleratie in tr. 4 Easy-R:
sec. 3 - sec. 12 (80-120km/h).
Leave a comment:
-
Oricum si la plecare esti in avantaj, din ce mi aduc aminte ar trebui sa ai protectie de turatie pe care poti sa o folosesti ca launch control.
Nu strici tu ambreiajul din cateva plecari stai linistit. Eu am 55 de cai si 110nm peste cat declara ambreiajul stock si n are niciun fel de problema.
Leave a comment:
-
Pai bagati aici orice test din mers vreti, si il repet si eu, ne dam asa... Online...
Nu vreau de pe loc ca nu vreau sa *** ambreajul aiurea, il pastrez ptr Rachetuta...
Eu treptele le am etajate asa:
Tr 1 50km\h 6000rpm
Tr2 100km\h 6000rpm
Tr 3 150km\h 6000rpm
(Cutie de diesel)
Puterea maxima o am la 5000 rpm si cuplul maxim la 3500Last edited by mumus; 9 November 2018, 17:18.
Leave a comment:
-
Daca crezi ca il faci cu 1-a si a 2-a fie ca esti stock fie ca ai soft, cred ca nu mai are rost discutia
Leave a comment:
-
Originally posted by Seba View Post, vezi ca acel cuplu maxim e o capcana pentru multi, in special posesori de diesel, ei "uita" ca au acel cuplu pe o plaja de 500rpm si la cap de turometru, unde conteaza de fapt, mai au 60% din cuplul ala, pe cand
si el stie, de aia o baga cu 80-120km/h. poate nici nu se ajunge acolo.
si la care capat de turometru te referi ? ca e pana la 6000 dar e degeaba. cine naiba ii da atata. mai mult de 4000 nu are nevoie.
de fapt, cred ca peste intra in limitare.
Leave a comment:
-
Dar un benzinar turbo este alta mancare de peste fata de un dci sau tdi...
Leave a comment:
-
uiti de cutia de viteze. cuplul la roata conteaza, nu ala brut la volanta. ca sa obtii aceeasi viteza, dieselul are nevoie de reductor mai mic, deci amplificarea de cuplu e mai mica decat la benzinar. de exemplu, ambele de 110cp, sa zicem, merg blana 180km/h. la diesel asta se intampla la 3800rpm, cuplu de 150-155Nm, la benzinar, pe la 5800rpm, cuplu de 130Nm. reductie la diesel 3:1, reductie la benzinar, 4.5:1. acu zi tu ce e mai mare, 4.5x130 sau 3x155? vrei neaparat sa intri si tu in clubul alora care se uita pe niste cifre, fara sa le inteleaga? nu e totul asa simplu ca-n brosurile de prezentare...adevarul e ca anumite cutii/trepte de viteza avantajeaza unul sau altul dintre motoare, dar pt o masina gandita corect, puterera mai mare, pe aceleasi kile, bate puterea mai mica. iar daca vorbim de motoare cu cuplu cat mai liniar (vezi electricele) o sa prinzi usor ideea ca nu conteaza doar cifrele alea, ci intreg lantul cinematic, despre care multi nu zic nimic.Last edited by Seba; 9 November 2018, 16:39.
Leave a comment:
-
Originally posted by Seba View Postbah, mie mi-ar fi rusine sa ma gandesc macar ca iau bataie de la un aspirat cu cai mai putini, cu aerodinamica de aragaz si care are aceeasi greutate
fara prea multa legatura cu treaba asta, vezi ca acel cuplu maxim e o capcana pentru multi, in special posesori de diesel, ei "uita" ca au acel cuplu pe o plaja de 500rpm si la cap de turometru, unde conteaza de fapt, mai au 60% din cuplul ala, pe cand o trotineta de benzinar aspirat are cuplu mai putin, ce-i drept, dar are 85-90% pe aproape toata plaja de turatie. de aici si nedumerirea alora cu dci care "rupe" la depasiri cand le aata storpurile un benzinar. la benzina mereu exista o treapta inferioara, pentru a suplini cuplul tractorului
La graficul de la 1.5 dci ne intereseaza doar linile dinainte de resoftare, adica cele mai deschise la culoare.
Are cuplu maxim pe aproximativ 600rpm dar daca te uiti, chiar si la capatul turelor are cuplu net superior cuplului maxim oferit de 1.6 aspirat.
Leave a comment:
-
Pana una alta, din mers ma dau oricand cu oricine, sa vedem ce si cum. Ca e dci, ca e mpi, asa de fun, mai ales cu ndl m-as da
Ca prea sunteti entuziasmati.
Leave a comment:
-
Seba. Nu iau bataie de la nici un aspirat stock... Nu de la unul de 105 cai. Exclus.
Leave a comment:
-
Din ce am gasit pe you tube, 1.6 16v usor lansat scoate mai mult decat eu la 80-120.
Leave a comment:
-
bah, mie mi-ar fi rusine sa ma gandesc macar ca iau bataie de la un aspirat cu cai mai putini, cu aerodinamica de aragaz si care are aceeasi greutate
fara prea multa legatura cu treaba asta, vezi ca acel cuplu maxim e o capcana pentru multi, in special posesori de diesel, ei "uita" ca au acel cuplu pe o plaja de 500rpm si la cap de turometru, unde conteaza de fapt, mai au 60% din cuplul ala, pe cand o trotineta de benzinar aspirat are cuplu mai putin, ce-i drept, dar are 85-90% pe aproape toata plaja de turatie. de aici si nedumerirea alora cu dci care "rupe" la depasiri cand le aata storpurile un benzinar. la benzina mereu exista o treapta inferioara, pentru a suplini cuplul tractorului
Leave a comment:
-
Asta e masina... As vrea sa vad un test 80-120 si de la ndl, si de la colegu cu racheta, PS la mine stiu sigur ca terenul era drept. Nu panta nu rampa...
Eu am si cutia foarte lunga. Dar in traficul de zi cu zi mie imi pare a fi avantaj. La liniuta, vom vedea. Din ce am gasit pe you tube, 1.6 16v usor lansat scoate mai mult decat eu la 80-120.Last edited by mumus; 9 November 2018, 10:33.
Leave a comment:
-
Un test facut asa, pe repezeala
Leave a comment:
Leave a comment: