liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mumus
    replied
    Eu as zice 5.5 secunde, da na... 6 sa fie


    Am 130 cai, si eram singur in masina, si fara ac si in tr 3...

    Se pare ca dci al tau e super masina, si eu am o caruta...
    Last edited by mumus; 10 November 2018, 11:00.

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Originally posted by mumus View Post
    Un test facut asa, pe repezeala, o singura incercare, sigur pot mai bine daca plec din tr 2. Calculati voi cat scoate de la 80 la 120.


    Cati cai ai?

    Din ce vad in filmare cam 6s ti-au trebuit de la 80-120 in tr. 3.

    Vezi aici, la mine, dCi90, MCV (1300kg, cu 3 adulti, 33 grade afara deci A/C) acceleratie in tr. 4 Easy-R:



    sec. 3 - sec. 12 (80-120km/h).

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Oricum si la plecare esti in avantaj, din ce mi aduc aminte ar trebui sa ai protectie de turatie pe care poti sa o folosesti ca launch control.
    Nu strici tu ambreiajul din cateva plecari stai linistit. Eu am 55 de cai si 110nm peste cat declara ambreiajul stock si n are niciun fel de problema.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Pai bagati aici orice test din mers vreti, si il repet si eu, ne dam asa... Online...

    Nu vreau de pe loc ca nu vreau sa *** ambreajul aiurea, il pastrez ptr Rachetuta...

    Eu treptele le am etajate asa:
    Tr 1 50km\h 6000rpm
    Tr2 100km\h 6000rpm
    Tr 3 150km\h 6000rpm
    (Cutie de diesel)


    Puterea maxima o am la 5000 rpm si cuplul maxim la 3500
    Last edited by mumus; 9 November 2018, 17:18.

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Daca crezi ca il faci cu 1-a si a 2-a fie ca esti stock fie ca ai soft, cred ca nu mai are rost discutia ������

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by Seba View Post
    , vezi ca acel cuplu maxim e o capcana pentru multi, in special posesori de diesel, ei "uita" ca au acel cuplu pe o plaja de 500rpm si la cap de turometru, unde conteaza de fapt, mai au 60% din cuplul ala, pe cand
    dieselul are cuplu maxim la 1750 de ture, cand conteaza. cu a'ntaia si a doua il fac, recuperaza poate pe a treia, dar aici depinde cat de lunga e liniuta.
    si el stie, de aia o baga cu 80-120km/h. poate nici nu se ajunge acolo.
    si la care capat de turometru te referi ? ca e pana la 6000 dar e degeaba. cine naiba ii da atata. mai mult de 4000 nu are nevoie.
    de fapt, cred ca peste intra in limitare.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Dar un benzinar turbo este alta mancare de peste fata de un dci sau tdi...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    uiti de cutia de viteze. cuplul la roata conteaza, nu ala brut la volanta. ca sa obtii aceeasi viteza, dieselul are nevoie de reductor mai mic, deci amplificarea de cuplu e mai mica decat la benzinar. de exemplu, ambele de 110cp, sa zicem, merg blana 180km/h. la diesel asta se intampla la 3800rpm, cuplu de 150-155Nm, la benzinar, pe la 5800rpm, cuplu de 130Nm. reductie la diesel 3:1, reductie la benzinar, 4.5:1. acu zi tu ce e mai mare, 4.5x130 sau 3x155? vrei neaparat sa intri si tu in clubul alora care se uita pe niste cifre, fara sa le inteleaga? nu e totul asa simplu ca-n brosurile de prezentare...adevarul e ca anumite cutii/trepte de viteza avantajeaza unul sau altul dintre motoare, dar pt o masina gandita corect, puterera mai mare, pe aceleasi kile, bate puterea mai mica. iar daca vorbim de motoare cu cuplu cat mai liniar (vezi electricele) o sa prinzi usor ideea ca nu conteaza doar cifrele alea, ci intreg lantul cinematic, despre care multi nu zic nimic.
    Last edited by Seba; 9 November 2018, 16:39.

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Originally posted by Seba View Post
    bah, mie mi-ar fi rusine sa ma gandesc macar ca iau bataie de la un aspirat cu cai mai putini, cu aerodinamica de aragaz si care are aceeasi greutate
    fara prea multa legatura cu treaba asta, vezi ca acel cuplu maxim e o capcana pentru multi, in special posesori de diesel, ei "uita" ca au acel cuplu pe o plaja de 500rpm si la cap de turometru, unde conteaza de fapt, mai au 60% din cuplul ala, pe cand o trotineta de benzinar aspirat are cuplu mai putin, ce-i drept, dar are 85-90% pe aproape toata plaja de turatie. de aici si nedumerirea alora cu dci care "rupe" la depasiri cand le aata storpurile un benzinar. la benzina mereu exista o treapta inferioara, pentru a suplini cuplul tractorului
    Ce spui tu e valabil mai mult pentru motoarele diesel vechi, pe cele mai noi treaba asta nu se mai aplica. Luam doua exemple: UN 1.6 de pe golf, cam acelasi motor cu cel de la renault ca si putere/cuplu si un 1.5 dci 110cp.

    La graficul de la 1.5 dci ne intereseaza doar linile dinainte de resoftare, adica cele mai deschise la culoare.

    Are cuplu maxim pe aproximativ 600rpm dar daca te uiti, chiar si la capatul turelor are cuplu net superior cuplului maxim oferit de 1.6 aspirat.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Pana una alta, din mers ma dau oricand cu oricine, sa vedem ce si cum. Ca e dci, ca e mpi, asa de fun, mai ales cu ndl m-as da
    Ca prea sunteti entuziasmati.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Seba. Nu iau bataie de la nici un aspirat stock... Nu de la unul de 105 cai. Exclus.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Din ce am gasit pe you tube, 1.6 16v usor lansat scoate mai mult decat eu la 80-120.
    N-ai stiut unde sa cauti

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    bah, mie mi-ar fi rusine sa ma gandesc macar ca iau bataie de la un aspirat cu cai mai putini, cu aerodinamica de aragaz si care are aceeasi greutate
    fara prea multa legatura cu treaba asta, vezi ca acel cuplu maxim e o capcana pentru multi, in special posesori de diesel, ei "uita" ca au acel cuplu pe o plaja de 500rpm si la cap de turometru, unde conteaza de fapt, mai au 60% din cuplul ala, pe cand o trotineta de benzinar aspirat are cuplu mai putin, ce-i drept, dar are 85-90% pe aproape toata plaja de turatie. de aici si nedumerirea alora cu dci care "rupe" la depasiri cand le aata storpurile un benzinar. la benzina mereu exista o treapta inferioara, pentru a suplini cuplul tractorului

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Asta e masina... As vrea sa vad un test 80-120 si de la ndl, si de la colegu cu racheta, PS la mine stiu sigur ca terenul era drept. Nu panta nu rampa...

    Eu am si cutia foarte lunga. Dar in traficul de zi cu zi mie imi pare a fi avantaj. La liniuta, vom vedea. Din ce am gasit pe you tube, 1.6 16v usor lansat scoate mai mult decat eu la 80-120.
    Last edited by mumus; 9 November 2018, 10:33.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Un test facut asa, pe repezeala
    Esti lent. Te bat si NDL si celalalt Schumacher.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google