liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mumus
    replied
    Da, am vazut, dar ideea era ca 105 cai sunt tot 105... chiar daca unu are 175 nm si celalalt 250...

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Nu e relevant. 1.2 tsi de 105, nu are nicio legatura cu 1.2 tsi de 110. Sunt diferite ca si performanta. Am condus 1.2 de 105 pe doua golfuri 7 diferite, tsi-ul de 110 trage mult mult mai bine. Plus de asta 1.6 tdi din clipul pus de tine era dsg.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


    Un clip interesant.


    Putere egala, performante egale, de asta tot vorbesc eu...
    Last edited by mumus; 11 November 2018, 21:59.

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    o singura data m am dat cu unul, el a insistat, ei erau 3, noi 4 in masina. De la 20 cu a-1a, la 170 abia il mai vedeam in oglinda, era tiruri in spate.
    Singurul clip cu masina pe care l-am facut. Masina stock, noua, sub 1000 km la momentul filmarii.
    videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă
    Last edited by hasserro; 11 November 2018, 21:28.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    si bateai si un 1.6 16 v?

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Sa intri in polemica cu userii de pe forumul asta(marea majoritate, sa nu generalizam totusi) este un drum fara iesire. Eu am experimentat treaba asta acum 3 ani cu acea skoda octavia 3 1.2 tsi 110cp, nimeni nu credea ca bateam din orice pozite orice 2.0tdi 140cp, de aceea ii sugerez lui iulica sa nu se ambaleze prea tare pentru ca nu merita.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Asta daca masinile erau ok si nu niste cazaturi...

    Eu in continuare refuz sa cred ca si un sofer destul de slab poate sa piarda cu un awd de 150 cai la o liniuta cu o masina fwd de 105 cai...

    O fi el pui de Schumacher, dar nici chiar asa...

    Cat de greu e sa pleci decent si sa schimbi fix inainte de limitare...

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Originally posted by mumus View Post


    Daca pe tine te incalzeste atat de mult incat chiar te lauzi cu asa victorii, asta e, eu dau vina pe varsta ta.
    Tocmai asta e ideea, daca se lauda are cu ce, pentru ca a stiut sa se dea la liniuta mai bine ca altii cu masina mai slaba. Nu masina trebuie laudata ci aptitudinea lui de a fi mai bun ca ceilalti care aveau un avantaj in ceea ce priveste masina.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Din ce am gasit pe net, logan dci de 90 cai resoftat a ajuns la 124 cai.

    Eu momentan in bv am dat peste un singur dci pe care deabea l-am facut,
    Si ala chiar parea sa aibe ceva caluti. Undeva pe la 120 am reusit sa trec de el.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Dar ndl ce utilaj are? Ce soft?


    Iulica, cand te fac o sa zic doar ca 130 cai sunt mai multi decat 105...

    Ca tu asta tot o tii, si cu asta nu sunt de acord, ca 105 sunt mai multi ca 140-150 cai ... Dar de fapt conteaza starea masinii si soferul...

    Daca pe tine te incalzeste atat de mult incat chiar te lauzi cu asa victorii, asta e, eu dau vina pe varsta ta. Nu vreau sa te denigrez, pur si simplu doar sa iti demonstrez ca masina ta cu 105 cai e mai slaba ca alta cu 130...

    Ndl, faci ceva tema ptr acasa ptr mine?
    Last edited by mumus; 11 November 2018, 09:50.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    haha nu pot decat sa ma amuz la ce scrie pe aici...si sa spunem ca ma faci domnul mumus dar iti garantez ca diferenta mare nu e intre noi daca ma faci ...si apoi ce-o sa zici ? ca ai facut un copil cu un logan haha

    din mers 1.5-ul de 90 de cai ar trebui sa fie mai bun decat 1.6 16v asa ca daca vrei sa te dai din mers ma dau si din mers dar ar fi mai palpitant sa te dai cu NDL-ul . am sa fac un filmulet daca am timp sa poti sa compari

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Originally posted by mumus View Post
    Ar fi fain o sa puna si ndl unul, fie cu 30 120, sau 50 120, sau 70 120 sau 80 120, ceva, sa pot compara si eu.
    Am sa mai fac si eu daca prind ocazia si mai postez pe aici.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Gata, nu mai am caruta. E sareta hahaha
    A liniute sareta bate caruta. Fuge mai tare. (sareta e maxim cat o jumatate de caruta).

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Pai am tras eu concluzia, ca nu am alta explicatie.

    Am la mine la seat fisa. Intra si vezi.


    Hahahaha acuma vad ca ai scos 9 secunde hahahaha eu vazusem 6 hahahaha

    Gata, nu mai am caruta. E sareta hahaha
    Mersi ptr film

    Ar fi fain o sa puna si ndl unul, fie cu 30 120, sau 50 120, sau 70 120 sau 80 120, ceva, sa pot compara si eu.
    Last edited by mumus; 10 November 2018, 12:42.

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    @mumus, doar ti-am dat un filmulet ca ai cerut. Ti-am spus si conditiile, sunt trecute si la descrierea filmului (e facut de ceva vreme). Am tot acolo pe canal si un film cu repriza in tr.5, aceleasi conditii.

    Am tras eu ceva concluzii? Totusi sunt 3s diferenta si dupa 150km/h dci-ul nu mai urca asa sustinut.

    Parca mai sus ai zis ca ai facut dyno, ai un grafic? Sunt curios cum arata curba de cuplu/putere dupa modificari.
    Last edited by Silviu; 10 November 2018, 12:10.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google