liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mumus
    replied
    PS: limitarea nu trebuia sa fie la 6000????

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Pai esp se poate dezactiva, cel putin la mine..

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Ce de discuții.

    Loganul meu 16v euro 3 + GPL omologat RAR standard 0-160 parcă, de acum 5 ani. Am servo electric, nu pe curea, dacă influențează cu ceva. Am bătut la Loganuri 16v remapate sau remapate plus evacuări de mă plictisisem.

    Încă am maşina, sub prelată la bloc mişcată odată pe săptămână.

    Aici clipul, trageți concluzii: https://youtu.be/oZTGW82RwsQ


    De asemenea, am şi o Skoda Rapid facelift "sedan" 1.0 TSI 110 cp. 6 trepte şi a 2-a ține până la 110 limitare 6500 iar a 3-a 160 limitare 6500 (cutie lungă cât viața). Se mişcă bine dar nu pot pleca de pe loc precum Loganul nicicum fmm' controlul tracțiunii .

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Daca te uiti @mumus la clipul pe care l am pus eu cu skoda, pe bord iese suta in 8.06 daca rin bine minte. Masina stock

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    ps: am un filmulet cu 0-400 de pe vremea cand era stock, dar cand il pun pe you tube il pune cu susu in jos, si nu stiu cum sa il intorc, am doar functia de trim... nimic altceva, desi pe vremuri puteam sa il si sucesc, acum nu stiu cum, si asa, cu susul in jos il pun degeaba...

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Nu am, nu sunt pui de zmeu ca tine... Eu am 2 scaune de copii in spate, si cam atat... Deja parca nici nu mai vreau sa ma dau cu tine, ca sunt batran, si parca nici nu mai vad bine... Nici reflexe nu prea mai am, nici masina nu o cunosc. Recunosc, esti prea bun ptr mine, cred ca o las asa... Nu de alta, dar la cata experienta ai, mie sa nu ma palesti din lateral din greseala... Si presimt ca, ca sa te fac am nevoie de minim vreo 180 de cai, si nu ai am... Deci esti rege! Cel mai mare liniutar din logan club!
    Last edited by mumus; 12 November 2018, 23:45.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    Originally posted by mumus View Post
    Cat de greu e sa pleci decent si sa schimbi fix inainte de limitare...
    tocmai aici gresiti majoritatea
    nu tre sa pleci decent , trebuie sa pleci cat mai bine ca sa nu zic perfect
    nu e chiar atat de usor pe cat se crede ...schimbi cat mai repede posibil si cat mai brutal , e adevarat ca trebuie sa schimbi fix inainte de limitare dar daca nu iti iese in toate vitezele si mie imi iese...ai pierdut , e simplu )
    plus ca trebuie sa iti cunosti masina foarte bine si sa ai o oarecare experienta in asa ceva , tine cont ca eu asa co duc zilnic in bucuresti si oriunde in romania deci am experienta zilnica in condus agresiv ceea ce matale sunt sigur ca nu ai pentru ca nu imi pari genul asta de sofer

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Si eu sunt tare curios de ce stii sa faci la covrig.

    Ptr hassero si nu numai, m-am uitat la specificatiile lui toledo 1.2 de 110 cai, si cica scoate suta in 9.9, deci e bine...

    Eu ar trebui sa fiu mai bine... la 90 cai zice parca 11.3 sec, la 110 9.9, deci la 130 un 9.5 ar fi decent. Sper si real.

    Am zis eu ca esti ditamai pilotul, ca 1.4 tsi la 125 cai deja merge bine... 9.8 secunde pana la 100. Deci puteai sa il faci, ca esti tot pe acolo...
    De ce nu te inscrii la curse undeva? Poate te mai si platesc ptr talentul tau...
    Last edited by mumus; 12 November 2018, 23:35.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    Originally posted by Seba View Post
    nu prea mai ai pe cine sa "faci" cu loganul, daca vb de masini mai noi
    +1 pentru seba ...are dreptate aici si asta am simtit de ceva timp prin trafic , cu masinile noi nu pot sa stau asa de vorba si pana la urma loganul meu e destul de vechi deci nu cred ca mai are toti caii acasa.

    si domnul mumus: cu cea mai mare placere as vrea sa fac toate filmuletele posibile dar nu am destul timp , iar in franta e soseaua uda de cateva zile pentru ca ploua mereu si ei au un asfalt foarte prost care seamana cu suprafata sticlei cand e ud dar sper sa am ocazia sa fac un filmulet pe uscat.

    am mai spus si o mai spun inca 1 data...masina nu are niciun fel de modificare la motor si nici motorul nu a fost schimbat , ce s-a schimbat la masina a fost toba intermediara care era sparta din cauza ruginei si am inlocuit-o cu una originala (ce-i drept sub 2500rpm nu mai trage cum tragea cu toba sparta , ori asa mi se pare) si arcurile sunt eibach cu amortizoare stock care sunt cam duse si tre sa le schimb...in rest cauciucurile sunt niste chinezarii pe 195 dar cam atat .

    mie pur si simplu imi face placere sa ma dau cu oricine oricand , m-am dat si cu masini mult mai puternice cu care stiam sigur ca o sa pierd dar nu de asta m-am dat...imi place pur si simplu , ne dam sa ne distram nu sa vedem cine e mai smecher ca nu despre asta e vorba aici . eu si la liniute cand ma duceam vinerea seara ma dadeam cu alti necunoscuti de distractie nu ca sa vad eu cat de smecher sunt , la fel si ceilalti participanti ...si inca ceva , m-am dat cu leon 1.4tsi 125cp si l-am facut deci nu stiu de ce ar trebui sa pierd cand ma dau cu tine ) si de bani nu se pune problema la mine in niciun fel , vin special chiar daca nu am drum doar ca sa ma dau cu tine si punct.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    O sa ne dam, stai calm, doar ca nu acum, nu azi, cand o fi sa fie...

    Nu sunt cretin sa merg ptr o liniuta la B, a zis ca ma anunta el cand vine la munte.

    Pana atunci, astept clipuri cu 1.6 16v, si astept sa treaca iarna, sa exersezi plecarile de pe loc... Ca gumele de iarna nu le tocesc la liniute...

    Eventual filmulete cu ce supermasini a mai dovedit Racerul nostru.

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Ce 2.0 sub capota sau interne modificate? Omul a pus clipuri vs alte masini. Nu are nimic modificat, deja suspiciunile astea par a fi pentru a face conversatie...
    Daca nu va intalniti sa va dati(ceea ce oricum ar fi o risipa de bani sa bati bv buc doar pentru asta, puneti fiecare cateva clipuri 0-160, 40-120,80-120, 60-160 desi astea vor releva in mare parte doar aptitudinile masinilor, lucru deja cunoscut, la liniuta live lucrurile se pot schimba putin.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Exact. Dupa care incepi sa te plangi ca consuma anvelope...ca sunt scumpe, ca nu ai aderenta...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    ...si mai putin de 1500kg

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Eu 0.9 nu l-as incadra printre masinile care trag... Cum de altfel nici Seatul meu... Sincer cred ca poti numi ca trage dupa 200 de cai ...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    nu prea mai ai ce verifica logan vs, pt ca majoritatea producatorilor au crescut puterile, scazand si greutatile masinilor, pe cand dacia a scazut doar puterea propulsoarelor. singurele loganuri care mai trag decent sunt 1.6_16v, 0.9tce si 1.5dci. poate cand or introduce 1.2tce sau 1.3tce, o sa se compare cu masini mai noi, pana atunci, raman fiat-uri, polo-uri, fieste, sau masini ceva mai tari dar si sensibil mai grele. nu prea mai ai pe cine sa "faci" cu loganul, daca vb de masini mai noi

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google