eu 16v stock vs e46 318i 2.0 143cp 0-2 cam o masina mi-a dat de fiecare data ...pana ii dadeam a3a eram egali dar dupa ia usor usor avans
am uitat sa mentionez ca la mine mai era cineva in dreapta...dar nu cred ca ar fi diferenta foarte mare
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
ideea era ca la pornire desi imi patinau mie rotile eram cam egali ca-mi sarea direct turometru de la 3000 la 4500+ si uneori ramanea spre 5000 sau urca pana la 5200-5300. adica ma rog, o data i-am dat pedala blana, a doua oara am dozat putin pedala sa nu mai patinez atata si eram tot timpul deodata la plecarile de pe loc. cand ii dadeam eu a doua incepeam sa iau avans.. eu n-am condus prea mult 0.9 decat..30-40 de kilometri maaxim si am ajuns la concluzia ca daca o accelerezi brusc chiar daca e la turatii destul de mari ii ia cam o secunda pana prinde "nerv" si eu ma gandesc ca din cauza asta pierdea el cand schimba vitezele..ca la mine aspiratul avea din prima tot cuplul si la el dura ceva mai mult pana ii invartea turbina motorasu
) asta e impresia pe care mi-a lasat-o 0.9-le..ca dureaza ceva pana are toti caii si tot NM. pe cand ii prindea masina "putere" deja eu eram trecut de 4500 de ture si incepea sa ma bage in scaun mai tare masina si luam avans
)
scuze de off, inca n-am mai repetat testul, o sa-i propun sa ma lase pe mine cu 0.9 si il las pe tipu respectiv cu masina mea.
legat de greutate, pe talon imi amintesc ca scria la greutate 1050 de kg. la mcv-u ala nu stiu cate kg are dar ma gandesc ca undeva la 1150-1200, cine are mcv laureate stie mai bine, eu nu l-am intrebat pe tip. cu tot cu soferi ar fi o diferenta de vreo 40-50 de kg intre masini mai ales ca eu eram si cu becul aprins de benzina
) si sincer eu simt cand mai am un pasager in dreapta, acuma nu stiu la 0.9 daca se simt alea 50 de kg in plus
urmatorul test pe care sper sa-l fac este cu un ford focus 1 diesel 1.8 cred de 101. sa vad daca nu i se face frica la prietenul asta al meu care zice la toata lumea ca masina lui bate loganu la liniuta (motivele lui fiind ca in depasiri cu a patra/cincea imi ia 10 ani sa ajung de la 90-100 pana la 130 ca doar la el la diesel una doua e la 130). tare cred eu ca-l bat rau de tot chiar si cu stepwayul.Last edited by grigu32; 15 December 2017, 15:28.
Leave a comment:
-
nu neaparat face caii mai devreme, ci pana la turatia la care are 90cp, are cativa cai in plus pe toata plaja de turatii datorita cuplului mai mare la turatii mici/medii. oricum diferenta nu e mare intre masini si intr-adevar soferul a facut diferenta.
Leave a comment:
-
Probabil esti tu sofer la liniuta mai bun ca el. Cu sofer bun in 0.9, nu ai nicio sansa, 90 de cai ambele intradevar, dar fiind turbo el ii face mai devreme ca tine. Ca si greutate banuiesc ca sunteti foarte apropiati
Leave a comment:
-
pai conform fisei tehnice 1.6 parca are un timp de 11.5 sec 0-100 iar un 0.9 tce 11 sec. eu nu ma asteptam sa-l depasesc..singurele mele neajunsuri au fost ca: 1 am cauciucuri viking citytech de vara (afara era destul de frig) care au cam 40 de mii de km parcursi..deci nu sunt chiar cele mai grozave..plecam de la 3000-3500 de ture, aproape ca imi dadea in limitare,se oprea acu la 5500 in timp ce imi derapau rotile.. 2 am uitat sa il intreb pe prietenul respectiv cam cu cate masini l-am lasat mai in fata..posibil sa ma fi furat oglinda si in realitate sa ii fi dat mai mult de 2 masini distanta..acuma orice ar fi, 1.6 berlina bate 0.9 tce mcv. l.as pune pe tata cu 1.5 stepway sa vedem cam cat e diferenta intre astea doua dar el nu prea conduce asa de agresiv incat sa fie relevant testul. mai cautam victime si cu proxima ocazie fac un update
Leave a comment:
-
Eu sincer m-as fi asteptat sa il bati mai rau.
Deci sa inteleg ca daca avea berlina era fix cat tine, poate chiar putin peste
Leave a comment:
-
logan ambition 1.6 vs logan mcv laureate 0.9 tce de pe loc, 2-1. cand a castigat el aveam putin frana de mana trasa (nu am lasat-o jos de tot cand am iesit din parcare) si m-a lasat cam cu o masina si ceva lungime in urma. cand am castigat cu 1.6 ii vedeam toata masina in oglinda..deci cred ca aveam un avans de o masina doua fata de el.
nu stiu cat de relevant e dar daca mai am ocazia mai incerc cu un 0.9 ca pe hartie trebuia sa fim cam egali..daca nu sa aiba el un avantaj mic acolo
Leave a comment:
-
Distrigaz ("revergorat") vs. BMW 320i e46 2.2 Coupe facelift 170 cp. 0 - 2 (două mașini distanță la 140 km/h dacă plecăm amândoi bine).
Cel cu BMW-ul că ce bine se ține Loganul
))) .
Ne-am dat de 3 ori. Prima oara am fost egali.
Iulică, te aștept pentru revanșă să vedem dacă e placebo sau nu
)) .
Leave a comment:
-
bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu postez
eu vs Distrigaz egalitate ...pleaca cu cativa cm mai repede a lui dar ii recuperez pe a2a si a3a si il iau cu cativa cm .
...si din mers e cam acelasi lucru...el are talpa mai grea dar a mea trage mai bine la viteza mare .
Leave a comment:
-
1.6 87 vs astra 2005 1.7 cdti 101 2 de pe loc 1 din mers cu a doua, logan winner
Leave a comment:
-
Pai si a mea are A/C, servo electrohidraulic... fara geamuri electrice spate si ABS
.
Cu Clio va fi umilinta pentru mine. Stiu cum e de la Twingo 1 1.6 16v.
Leave a comment:
-
Trebuie sa pun la punct softul. Dupa aia o incercam, sa vad ce mare branza am facut.
Oricum, la mine e masina completa, de strada. Are AC, are servo electrohidraulic, etc.
Apoi vom trece la nivelul urmator, Distrigaz vs Clio 1.6 16v
Leave a comment:
-
Distrigaz 16v vs. 1.5 dci resoftat la 105 cp. 2-0, distanta mare de pe loc + una amicala din mers de la 40 km/h cu a 2-a pana la 140, de asemenea, distanta mare.
Distrigaz 16v vs. Ford Focus hatchback 1.6 16v cu GPL model 2011 resoftat la aproape 130 cp. 2-0 . Prima oara a fost distanta de o masina iar a 2-a oara de o masina si jumatate. In Ford erau doua persoane.
Amuzament intre masini acceptabile.
Urmeaza un vs. cu Logan 1.6 16v RS 133 putin umblat dar Dsign stie când. Suntem curiosi haha...
Leave a comment:

Leave a comment: