Evacuarea este stock. Am scris doar remap cand am postat pentru ca este doar stage 1. Evacuarea este stock, ce nu am mentionat, dpf si egr off.
@andreyi, nu voi mai posta, aici tot ce se posteaza sunt "aberatii" sau basme.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Originally posted by hasserro View PostMi ati adus aminte de ce nu mai postez aici
https://youtu.be/muUoa0aLNak
Leave a comment:
-
N-am observat de pe telefon.
Bun, deci scrie si tu pe viitor 2.0 TDI 110CP remapat (stage XXXXX) + modificari (din sunet si evacuarea pare modificata) = 178CP
sau macar simplu 2.0 TDI 110CP remapat 178CP ca sa stim despre ce vorbim.
Un om normal cand vede remapat simplu se gandeste la un diesel turbo la un 20-25% in plus si cam atat.
Leave a comment:
-
Ce e asa spectaculos in filmul ala?
Cati CP are acum Golful remapat? 140CP? Are si alte modificari?
Leave a comment:
-
-
Golf VI 2.0 tdi 110cp remap vs Audi TT 1.8t 180cp 1-0
Nu prea e posibil ce spui tu acolo, ori era mamaie la volan, ori era masina stricata .
Leave a comment:
-
N am mai postat demult..
Golf VI 2.0 tdi 110cp remap vs Audi A4 B8 2.0 tdi 120 remap 220cp/470nm, 400m 0-1(o masina distanta)
Golf VI 2.0 tdi 110cp remap vs Passat 2.0 tdi 210cp, 400m 0-1 (farul la stopul lui)
Golf VI 2.0 tdi 110cp remap vs Bmw e60 525d remap 220cp 0-1(farul la stopul lui)
Golf VI 2.0 tdi 110cp remap vs Audi TT 1.8t 180cp 1-0
Leave a comment:
-
Originally posted by Silviu View Post@grigu32, MCVul ala de 0.9 are vreo 100-150kg in plus (daca nu mai bine, depinde de echipare); trebuie sa ai lucrul asta in vedere.
@Amiralul, 16v urca si mai frumos pe tr.2 daca o urci suficient in turatii pe tr.1.
eu stau si ma intreb oare daca i-as urca limitarea la 6300 si cand trec din 1 in 2 sa imi ajunga turatia putin peste 4400 de ture eu cred ca ar trage o idee mai bine..sau doar mi se pare mie?
de bujii nu stiu ce sa zic, nu stiu nici firma nici de cati ani/km le am..fisele de bujii sunt de origine cred ca tot alea din 2005 daca nu le-a schimbat candva dupa 2011-2012.
edit: https://www.youtube.com/watch?v=xVO8BVNDeBY mi-a aparut asta la recomandari. daca e stock cum zice in titlu atunci e posibil sa am dreptate la faza cu ridicatul limitarii..da in orice caz 7000 de ture mi se pare prea mult pentru 1.6 8v daca o folosesc in regim normal fara sa ma dau pe circuit..6300 mi se pare ideal mai ales ca se intampla uneori sa te fure turometru si sa crezi ca ai 5800-5900 de ture da de fapt tu ai dat in limitare si ramane pe loc masina )Last edited by grigu32; 21 June 2018, 13:58.
Leave a comment:
-
E tocmai cum nu te aștepți. Cilindreea mica isi spune cuvântul la Tce. Nu e suficient ca motorul sa fie supra-alimentat.
Vechiul 1.6 nu prea vedea 5000 rot, deci înseamnă ca e adevărată undeva treaba ca masina cum ti.o înveți asa o ai.
Incontestabil 16v face multe motorizari, chiar si de la mărci bune.
Mulți km buni.
Ps: ce tip de bujie ai?
Leave a comment:
-
Originally posted by Amiralul View PostZici ca e 16v in tr 2.
Leave a comment:
-
@grigu32, MCVul ala de 0.9 are vreo 100-150kg in plus (daca nu mai bine, depinde de echipare); trebuie sa ai lucrul asta in vedere.
@Amiralul, 16v urca si mai frumos pe tr.2 daca o urci suficient in turatii pe tr.1.
Leave a comment:
-
Originally posted by Amiralul View PostPer total, daca mergi cu masina in general singur....TCe e mai bun, daca iti cari neamul, 1.6Mpi e net superior. Cilindreea isi spune cuvantul.
Leave a comment:
Leave a comment: