liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B997NDL
    replied
    pe ce principiu ? ca e mai usoara ?! poate sa te ajute doar la plecare, doar pe a'ntaia, dar pe 400 de metri pierzi daca masinile au aceeasi putere.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Mie mi se pare logic ca, cu o roata mica pleci mai bine, si pe distanta scurta esti mai iute, Si Seba a confirmat. ( cezi mai sus) Acum nu stiu daca eu am exagerat cu dimensiunea 13, probabil ca da, nu am facut calcule. Dar daca ai 2 masini identice, cea cu roti putin mai mici va accelera mai rapid.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by mumus View Post
    Pai rotile mici ajuta enorm la prins viteza repede, (liniute) dar pierzi la topspeed.

    Cat de mici sunt? 13?
    cum sa te ajute ?! urmaresti emisiunea de pe discovery de miercuri si duminica, street outlaws ? de aia au doua clase, big wheels si small wheels,
    si de obicei nu concureaza unii cu altii, fiindca cei cu big wheels le "distrug" pe cele cu roti mici. deci nu prea e asa cum zici.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    ma iertati...am citit in graba domnul seba . apai bun , teoretic totul e roz dar in practica nu o sa fie niciodata la fel pentru ca sunt sigur ca nu mai am curba de cuplu si de putere ca cea declarata adica cel mai probabil s-au mai pierdut din cai fiindca masina are 100.000km plus ca toba nu mai e sparta si trage mai prost pe turatii mici si mari ori cel putin asa mi se pare mie . rotile mele sunt 195/50/15 si tin sa te contrazic ca pierd putere daca ma duc pana la 6500-7000 , niciodata nu o sa accelerezi mai bine cu o treapta superioara decat ca una inferioara , in cazul nostru , pentru ca diferenta de 500rpm e destul de mica si e irelevant ...sunt de acord cu spusele dumitale cand vorbim de diferenta mai mare de turatie unde acolo chiar incepe sa se piarda foarte multa putere .
    mi-ati dat o buna idee cu ridicarea limitarii la 7000...ar trebui sa se faca diferenta cu un soft custom care muta curba de cuplu si de putere pe ture mai mari

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Eu ma gandeam la dimensiuni mult mai mici, pai si eu stock am 185 60 15, si le prefer din cauza pretului si al confortului, ca mai am 2 variante, 215 45 16 si 215 40 17

    Desi un 195 macar nu strica sa aibe... Cred ca daca pun de 16 cu balon de 45, deja o sa ma rupa la gropi, si la consum (215)

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    cel mai probabil tot 15, dar 195/50, nu 185/65. diferenta e de 7%. adica accelereaza cu 3-5% mai bine, daca tinem cont si de pierderea de viteza. teoretic ar putea scoate acel 10.2s 0-100 fara sa aibe prea mari emotii. iar daca ii trage bine motorul, in limita superioara a tolerantelor, adica are 105cp, nu 102-103, atunci deja sta aproape de aia cu 9.8-9.9 din fabrica, care daca sunt mai lenti la schimbat vitezele sau nu exploateaza corect motorul, pierd liniuta

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Pai rotile mici ajuta enorm la prins viteza repede, (liniute) dar pierzi la topspeed.

    Cat de mici sunt? 13?

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    pai si eu ce-am zis? ca ne indica mai mult sau mai putin adica noi vedem ce indica bordul, nu turatia "live" a motorului, variatiile de turatie fiind "netezite" in soft, in mecanica ceasurilor, etc.
    daca nu folosesti roti mai mici, nu are sens sa te duci pana la 6500-7000(aia cu "cip-cirip"), ca timpul pierdut de la 6000 la 6500 mai bine il folosesti de la 4800 la 5000 in treapta urmatoare, unde ai mai multa putere decat la 6500, pt ca tot ce e dupa 6000-6200 deja e pierdere de vreme, pierzi cam 5cp/100-200rpm. poti sa iei graficul de cuplu, rapoartele cutiei, diametrul rotilor si iti faci un excel, vezi unde ai maximele si cauti turatiile corespunzatoare, daca vrei sa schimbi "by the book", in fucntie de rotile folosite.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    sau chiar iti indica mai putin domnul seba .
    ce mi s-a intamplat mie mai ciudat cred ca de 2 ori a fost tot asa cu a4a blana trecuse pe bord de 6500rpm
    Last edited by iulica097; 15 November 2018, 15:08.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    taie cum depasesti 6500. ca tu pe turometru vezi ceva mai mult sau mai putin, e altceva. la treptele mici, unde se intampla mai repede, jocul acului te poate induce in eroare ca ai chiar 6700, din cauza inertiei motorasului. ecu taie la orice depaseste 6500, dar noi vedem un pic mai mult sau mai putin, sau ni se pare ca e instabila taierea injectiei.

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    La modelul din dotare la 4000 rpm am putin peste 140km/h. La 6500 rpm, tinuta mai mult de 10-20 sec, iti taie alimentarea. Testat de multe ori. Pe la inceputuri eram cu a4a si deodata impingeam in gol pedala de acceleratie. Aveam vreo 160-170 km/h pe bord.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    adica rotile sunt mai mici in diametru si teoretic am demaraj mai bun dar nu sunt sigur daca masina e mai rapida sau nu decat cu rotile stock

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Cum adica mai scurta din cauza rotilor?

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    cutia la logan e si mai scurta...la 4000rpm in a5a ai 145 pe bord adica undeva la 135 real , la mine e mai scurta din cauza rotilor

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Interesant! Se vede cum intra esp-ul !

    Si e naspa, ca, cand intra pierzi putere, la mine cel putin asa e.

    Iarna cand e gheata la mine spre casa, in rampa opresc esp, sa pot urca linistit. De asemieni cand testam 0-400. La fel, a trebuit sa opresc esp.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google