liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B997NDL
    replied
    Originally posted by ManGreek View Post
    El are seat toledo de 105cp, face 0-100 in 10.3s , nu vw golf.
    nu te face ca nu intelegi. discutia a plecat de la faptul ca n-ar putea face un rahat de vw4 diesel. pe ala il fac si eu oricand cu "tractorul".
    cu un logan 16v nu m-as baga daca cursa e mai lunga de 100 de metri. plec mai bine, dar pe a treia sigur ma ia.
    si totusi, 10,3 e mai mult decat 10,2. plus ca e mai greu seat-ul. fac pariu oricand ca ligheanul 1,6 16v il face pricand,
    mai ales daca cel de pe logan stie sa faca o liniuta.
    Last edited by B997NDL; 28 October 2018, 08:56.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Din pacate astia tineri fac belele mari, in special aia cu multi cai si fara experienta. Eu de bine de rau am fost racer cu 75 cai... Si nici acum nu am multi, dar in mare parte sunt suficienti mereu...

    Ps Seatul meu e de 85 cai, iar dupa remap am urcat pe la 125, spun pe la ca tunerul a spus ca mapa care a fost verificata si au dat 122 cai, a fost refacuta si scoate minim cu cativa cai mai bine.

    Cert e ca masina tragea bine si cu 85 cai, dar se simtea dupa 4000 rpm mai slaba ca renou de 113, dupa remap deja se simte peste reno.

    O singura data am facut din greseala o cintrecere' cu un logan 1.6 16v berlina, am intrat de pe un drum secundar pe unul principal cu 2 benzi pe sens, si cum am intrat pe banda unu am inceput sa ii dau talpa, ca venea loganu tare, dar era departe, bineinteles ca a inceput sa dea flashuri, desi banda 2 era libera, eu zic ca nu il incomodam deloc, dar el a accelerat si a trecut pe banda 2, sa imi arate ca ma depaseste... Si nu mi-a aratat... Ca nu a reusit sa ma devanseze, pe la 170 a ramas in urma...

    Posibil ca baiatu sa fie de aici de pe forum, banuiesc ca lucreaza la INA.

    A mea inca la 180 are vlaga in ea, dar nu am avut motive sa ai dau mai mult. La 180 pe autostrada inca este stabila. Adica nu simti ca mergi cu viteza asta.
    Last edited by mumus; 26 October 2018, 17:05.

    Leave a comment:


  • ManGreek
    replied
    El are seat toledo de 105cp, face 0-100 in 10.3s , nu vw golf.
    Oricum nu are relevanta acest lucru.
    Ci doar ca unii mint doar ca sa se laude, iar din cate am observat sunt racerii de pana in 20-22 ani. Daca cineva a plecat un pic mai tare de la semafor, astia cred ca s-au luat la intrecere si au ajuns primii la celalalt semafor si gata, au castigat.
    Tot el e ala care a deschis topic ca nu ii merge loganul cum trebuie, ca nu prinde 200-210km/h cu el
    Credeam ca odata cu trecerea timpului lumea a mai ajuns cu picioarele pe pamant si ii calmeaza pe aia care se cred zeii soselelor cu loganul...

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by mumus View Post
    Copilarii... Probabil oamenii nici nu stiau sa se face o trecere... 1.6 16v este foarte slab si comparat cu 1.2 ul meu...


    loganul 1,6 16v ajunge la 100 km/h in 10,2 sec, iar golful in 12,4, ca sa nu mai zic ca fiind antic, golful 4 sigur nu mai are toti caii acasa, deci sigur ca un 16v il face. restul e cancan

    Volkswagen Golf IV 1.9 TDI (101 Hp) 4motion Hatchback 2002 2003 | Technical Specs, Fuel consumption, Dimensions, 101 Hp, 185 km/h, 114.95 mph, 0-100 km/h: 12.4 sec, 0-60 mph: 11.8 sec, 6.2 l/100 km, 37.94 US mpg, 45.56 UK mpg, 16.13 km/l


    Dacia Logan I MCV 1.6 16V (105 CP) 7 Seats Combi 2006 2007 2008 | Specificatii tehnice, Consumul de combustibil, Dimensiuni, 105 CP, 174 km/h, 108.12 mph, 0-100 km/h: 12.1 sec, 0-60 mph: 11.5 sec, 7.5 l/100 km, 31.36 US mpg, 37.66 UK mpg, 13.33 km/l

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Copilarii... Probabil oamenii nici nu stiau sa se face o trecere... 1.6 16v este foarte slab si comparat cu 1.2 ul meu...
    Si cu fostul megane2 balena de 1.6 16v cand am fost in service si l-am rugat pe mecanic sa dea o tura blana, cand sa intors a zis ca fuge muuuult mai ok fata de 1.6 16v-ul lui (logan) si teoretic era diferenta de 8 cai.. Astea sunt copilarii...
    Iulica probabil are 20 de ani si cam atat...
    Last edited by mumus; 25 October 2018, 23:11.

    Leave a comment:


  • ManGreek
    replied
    Am intrat dupa cateva luni pe forum sa vad ce s-a mai postat si vad numai minuni.
    Cum sa faci un golf 4 1.9tdi 4motion de 150cp cu un 1.6 16v fie el si cu remaparea de la tatal remaparilor ? Sa nu imi zici ca ala pleaca cu 4 motion mai repede, iar apoi recuperezi tu, cand tdi-ul de 150cp ar trebui sa aibe cel putin 300nm, daca e alh modificat la 150cp inseamna ca a trecut de 300nm.
    Stiu ce poate dacia 1.2 , 1.4, 1.6 si chiar 1.5dci... si stiu ce poate si tdi-ul, ca am condus o gramada (de la 90cp pana la 170cp al meu 2.0tdi), mai mari nu are rost sa zic (2.5tdi, 3.0).

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    si ultimele pentru ca maine plec din tara si adio liniute si orice inseamna dacia logan din pacate...
    eu vs bmw 520d 136cp 2-0 cu plecare de pe loc (pleaca putin de tot mai bine dar dupa il fac lejer)
    eu vs seat leon 1p 1.4 tsi 125cp 1-1 cu plecare de pe loc depinde cum plecam amandoi)
    eu vs golf 4 1.9tdi alh 150cp 4motion 2-0 cu plecare de pe loc (la plecare ma face ca are 4x4)
    eu vs jetta 1.2 tsi 105cp 1-0 umilinta fiindca mai aveam pe cineva in masina
    eu vs skoda octavia tour 1.6mpi 1-0 de pe loc (umilinta) si 1-0 din mers de la viteza mare cam 120 la ora pana pe la 180-190 cam asa (tot umilinta)
    eu vs ford puma 1.6 16v 105cp 0-1 cu plecare de pe loc...pe a1a suntem egali dar dupa il vad cum se duce usor usor , pana la urma diferenta de kg isi spune cuvantul .
    Last edited by iulica097; 4 July 2018, 02:48.

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Te-a facut pentru ca are raport mult mai bun cai/kg fata de 0.9 tce(8,88kg/cal vs 11.1kg/cal). Ca si performante pentru motorizare turbo de puterea aia si la greutatea aia(1100kg), mie unul mi se pare destul de slab. Il da o fabia/octavia 1.2 tsi 110 sau 1.0 115 din orice pozitie.

    Leave a comment:


  • Amiralul
    replied
    Stiu ce zici Iulica Asta e, poate o sa apara pe viitor....

    M-am tiunt 1 la 1 cu el pana la 80km/h...eu am dat tr3 si el deja s-a dus. Faptul ca ia 100 si ceva cu tr 2 inseamna mult. Si cum zici si tu...mai m-am dat cu masini care iau suta un pic sub 10s, dar asta e ambitios rau. Da-l in spanac ) Bun ford...n-ai ce zice.
    Uite cum ia 165 cu tr 3 ) https://www.youtube.com/watch?v=OhyIEhYrx64

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    de ce ? hai sa iti spun eu de ce...pur si simplu o iei logic (asta ar fi parerea mea ca argument pentru ce ai intrebat tu) dacia face modele low-cost si bineinteles ca pentru un low-cost nu se doreste un motor ''puternic'' ca sa zic asa , deoarece automat avand putere mai mare ai nevoie de alt sistem de franare mai performant , alta suspensie , alte planetare si etc etc... ceea ce duce la costuri de productie mai mari si implicit si costuri de intretinere mai mari...si exact asta nu se vrea . corect ?

    ON: sa stii ca pe hartie face suta in 9.9 secunde forduletul de care spui dar in realitate nu se stie cum sta treaba...sincer daca as avea ocazia m-as da cu unul de curiozitate si cred ca daca nu il fac , cel putin egal sunt pe primele trepte cu el . spun asta pentru ca m-am dat cu masini mai puternice si marci mai bune decat ford care faceau suta cam tot asa in 9.8-9.9 secunde si am fost egal pana la 120 cel putin , bineinteles conteaza soferul foarte mult dar nici dupa ce plecasem de pe loc in treptele 2 si 3 nu se apropiau de mine dar nici nu se distantau .

    P.S. aaa si in legatura cu 1.0TCe...din ce am auzit si am vazut pe internet cica cei de la renault cauta sa faca din motorul 1.0SCe un TCe si zic asta pentru ca 1.0SCe are distributie variabila care dupa parerea mea nu isi avea rostul pe un aspirat cu o asa mica cilindree ...nici macar pentru consum redus
    Last edited by iulica097; 23 June 2018, 01:56.

    Leave a comment:


  • Amiralul
    replied
    M-a umilit un ford fiesta VIII 1l ecoboost 125hp. Cred ca face chiar si 16v, e altceva, alt "zvac" in 3 pistoane....nu se compara cu dacia. De ce ford poate scoate motoare in 3 pistoane care pot atinge 108km/h in tr 2 si dacia nu trece de 90cp ?
    Nu cred ca fura vreun client de la renault daca apare logan 1l TCe de 125cp.... :|
    Daca aveti posibilitatea sa-l conduceti, nu ezitati.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Originally posted by hasserro View Post
    @andreyi, nu voi mai posta, aici tot ce se posteaza sunt "aberatii" sau basme.
    Din partea mea a fost doar o ironie la adresa postarilor tale legate de liniutele care nu au legatura cu Loganul, nu e nimic personal, am facut probabil ce trebuia sa faca un administrator, si anume sa mai taie din liniutele care n-au treaba cu Loganul. In rest, numa' de bine.

    Leave a comment:


  • iulica097
    replied
    Originally posted by Amiralul View Post
    E tocmai cum nu te aștepți. Cilindreea mica isi spune cuvântul la Tce. Nu e suficient ca motorul sa fie supra-alimentat.
    Vechiul 1.6 nu prea vedea 5000 rot, deci înseamnă ca e adevărată undeva treaba ca masina cum ti.o înveți asa o ai.
    Incontestabil 16v face multe motorizari, chiar si de la mărci bune.
    Mulți km buni.
    Ps: ce tip de bujie ai?
    3 bujii sunt originale de fabrica . 1 e tot originala dar nu din fabrica , a fost schimbata acum 10.000km
    P.S. in cazul in care m-ai intrebat pe mine )
    Last edited by iulica097; 22 June 2018, 15:29.

    Leave a comment:


  • hasserro
    replied
    Cred ca fisa dyno abereaza. Inainte sa vorbesti, cum face marea majoritate de aici, toti expertii, documenteaza-te. 2.0 tdi 110 este dpdv hardware identic cu cel de 140, difera doar ambreiajul si cutia care este in 5 trepte.
    Evacuarea nu are niciun fel de modificare, s-a scos partea cu cenusa, s a golit, s a pus la loc.
    Chiar a fost o mare greseala sa postez aici, dupa 4 ani, exact acelasi comportament al expertilor in orice domeniu. O zi buna!

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    178CP de la 110CP doar cu soft stage 1 si anulare DPF off (~5%, teoretic, desi nu cred practic) si EGR off (~3%, teoretic ...).

    Nu stiu cine abereaza.

    Iar cu anularea DPF, evacuarea nu mai e stock ci modificata. Ca nu e sport e altceva dar numai stock nu mai e.

    ~~~

    Acum, stiind puterea acelui `Golf VI TDI 2.0 110CP remap`, rezulatele de mai sus sunt plauzibile ...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google