liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
uhm..aveam putin toba sparta..acum e si mai sparta am trecut de 2 ani de zile de la lukoil 95 la petrom 95 (de cand am luat sandero stepway) in rest nu prea ii fac nimic..consumabile de origine in principiu si parca masina are ulei aral. masina mergea sub 4500 de ture cand era la tata in majoritatea timpului, de cand o am eu..vede inclusiv 6k in oras. cipuri si minuni nu i-am facut inca ca n-am bani. dar ma tenteaza o remapare doar ca sa nu mai simt asa tare aeru conditionat cand merg la drum lung cu inca 2-3 persoane + bagaj. in rest e stock, jante aliaj originale, cauciucuri 185/65/15 si e goala cam tot timpul..roata de rezerva, trusa de prim ajutor si triunghiuri. daca te uiti la posturile de aici o sa vezi ca mai am victime de genul 1.9 tdi de 101 sau 1.7 cdti de 101 sau ceva de genul (de la opel cdti si de la ford) + tce mcv si probabil 1.5 dci e6 stepway pe care il am, doar ca pe ala n-am cum sa-l testez ca nu prea am ocazia sa am ambele masini si nu cred ca ar fi de acord tata sa fac "teste" de astea )
-
Zici ca e 16v in tr 2. A mea nu tragea asa parca...
MCV e posibil, nu e mare diferenta intre ele. Eu am facut de 3 ori liniuta cu ele si 0.9 e cu o idee mai in fata mereu. Per total, daca mergi cu masina in general singur....TCe e mai bun, daca iti cari neamul, 1.6Mpi e net superior. Cilindreea isi spune cuvantul.
Eu vs passta b6 1.9 110hp bluemotion, 2-0 cu plecare de pe loc.
Eu vs opel zafira c 1.4 140hp turbo, 0-2 cu plecare de la 40 km/h.
PS: Inca ma uit la video ) ai cip ceva?? bagi doar benzina 99 ? Eu in 130 k km de 1.6 n-am reusit asa ceva )
Multa sanatate!
Leave a comment:
-
0.9 mcv euro 5 eu am facut liniuta cu el, daca ma crezi bine daca nu nu. eu stiu ce am vazut in oglinda ) porneam la fel si cand treceam in a doua ma indepartam incet si constant de el. cel mai probabil am castigat la schimburile de trepte, din 1 in 2. eu schimb aproape ca la liniuta vitezele inclusiv in oras, uneori am noroc si nu se simt schimburile astea de viteza deci eu cred ca de asta l-am facut la liniuta, ca ma descurc mai binisor cu schimbatu ca el. nu mi-a dat mcvu sa incerc eu cu ala si el cu loganul meu.
https://www.youtube.com/watch?v=1DZGk2i-z6I deobicei nu pornesc chiar in limitare dar aveam cauciucuri noi si eram curios cum se simte pornirea de pe loc.Last edited by grigu32; 18 June 2018, 20:56.
Leave a comment:
-
Originally posted by grigu32 View Postideea era ca la pornire desi imi patinau mie rotile eram cam egali ca-mi sarea direct turometru de la 3000 la 4500+ si uneori ramanea spre 5000 sau urca pana la 5200-5300. adica ma rog, o data i-am dat pedala blana, a doua oara am dozat putin pedala sa nu mai patinez atata si eram tot timpul deodata la plecarile de pe loc. cand ii dadeam eu a doua incepeam sa iau avans.. eu n-am condus prea mult 0.9 decat..30-40 de kilometri maaxim si am ajuns la concluzia ca daca o accelerezi brusc chiar daca e la turatii destul de mari ii ia cam o secunda pana prinde "nerv" si eu ma gandesc ca din cauza asta pierdea el cand schimba vitezele..ca la mine aspiratul avea din prima tot cuplul si la el dura ceva mai mult pana ii invartea turbina motorasu ) asta e impresia pe care mi-a lasat-o 0.9-le..ca dureaza ceva pana are toti caii si tot NM. pe cand ii prindea masina "putere" deja eu eram trecut de 4500 de ture si incepea sa ma bage in scaun mai tare masina si luam avans )
Nu exista asa ceva. 0.9 TCe bate 1.6 MPI din orice pozitie vrei. De la 1800 rot/min are 90% din cuplu si intre 2250rot si 5500 (noul E6) da maxim din cuplu + 3 pistoane care urca foarte repede in ture fata de un MPI, plus timoneria dieferita.
1.6 16v il face ....trege considerabil mai bine la viteze mari.
Leave a comment:
-
eu vs audi a3 8P 2.0tdi 140cp stock cica ... nu stiu verdictul inca dar sa zicem ca m-a facut
mai avea pe cineva in dreapta care filma , am plecat amandoi la fel de bine , am luat avans pe a1a si a2a dar pe a3a il simteam cum venea din spate si m-a depasit foarte putin iar cand i-am dat a4a l-am luat eu...dar nu stiu daca m-a lasat sau nu
Leave a comment:
-
ulciorul nu merge de multe ori la apa
eu vs passat b6 2.0tdi 140cp cu evacuare 0-2 ...o infrangere umilitoare pentru mine fiindca toti puneu baza pe mine si se asteptau sa il ard ) dar nu a fost tocmai asa cum ar fi trebuit , am plecat si foarte prost de pe loc ...incep sa imi pierd indemanarea . ce-i drept nu a fost diferenta mare intre noi , mai putin de jumatate de masina la 120 la ora .
Leave a comment:
-
eu vs audi a4 2002 1.9 131cp 1-1 egalitate ...conteaza cat de bine plecam
Leave a comment:
-
eu vs astra h gtc 1.6 16v 1-0
si vs astra g 1.6 8v 84cp 2-0...sincer s-a tinut foarte foarte bine , soferul foarte bun . eu mai aveam o persoana in dreapta , avea cauciucuri de iarna iar el era singur in masina . pe a1a pleca putin mai bine , pe a2a il ajungeam si pe 3 il depaseam lejer...cand ii dadeam a4a era mult in urma.
Leave a comment:
-
eu vs golf 5 1.9 diesel 2-0 ..prima oara i-am dat-o grav , iar a2a oara i-am dat avans si tot l-am facut
Leave a comment:
-
eu 16v stock vs bmw e46 1.8 benzina 2-0...prima data am plecat binisor si pana in a2a eram egali dar dupa l-am umilit , iar a2a oara am patinat destul de multicel dar tot l-am ajuns si l-am depasit
tot eu 16v vs astra gtc 1.6 16v 1-0 ...umilinta totala
eu vs mercedes e-class 3.2 benzina 225cp cica an 2007 0-1 ...o infrangere onorabila pentru mine . am plecat bine cu putin avans (cam juma' de masina) , intr-a2a am luat o ditamai groapa si m-a depasit iar pana in capat de a3a era 1 masina distanta intre noi . sincer eu sunt foarte multumit de rezultat chiar daca era evident ca o sa poerd dar am impresia ca poate mai mult mertanu' doar ca ori am avut noroc ori nu i-a dat tot ce poate
Leave a comment:
-
eu (16v) vs 1.6mpi stock 1-0 ...eu mai aveam.pe cineva in dreapta + 2 cricuri , o cutie si niste arcuri in portbagaj ...a plecat inaintea mea ca l-am.lasat dar pe a2a am recuperat si l-am.depasit lejer
tot eu (16v) vs audi a4 b6 1.9tdi 101cp stock ... 2-2 dar nu inteleg de ce , ar fi trebuit sa il ard destul de bine . avea esp activat , eu plecam prost mereu dar il ajungeam si nu reuseam sa il depasesc pana in capat de a3a .
trebuie sa mentionez ca am 195/50/15
Leave a comment:
-
fara filtru ? ...niciodata . nu zic ca nu se face diferenta dar nu recomand nimanui sa scoata filtru
Leave a comment:
-
Pana si presurile cantaresc vreo 10kg.
Presuri, roata de rezerva, cric, rezervor gol (pui doar vreo 5 litri de a mai buna benzina) , fara filtru de aer, si se poate face diferenta de un bot de masina.
Leave a comment:
-
pai are 50kg fiind fata deci nu cred ca era diferenta foarte mare , bmw-ul era facelift si din ce am gasit eu pe internet face suta mai repejor decat 16v cam in 9.3...in fine , eu m-am declarat multumit de rezultat , ma asteptam sa nu ma tin asa de bine cu el
Leave a comment:
-
ba e diferenta, mai ales daca ala are 10% din greutatea masinii singur, pe 1-2 bateam 318, pe 3 venea tare si de-abia depasea un bot de masina, in functie de cat de bine plecam eu sau el, sau daca rata vreunul o treapta. din mers, repriza 80-130 plecam mai bine, dupa 120 (cand dadeam 4) recupera grav 318, la 140 avea deja avans. caii in plus, pana la urma, isi spun cuvantul. dupa carte, 318is face 0-100 in fix 10.2 sec, cat ligheanul si 1km cu start de pe loc, tot in 31 de secunde face. are cai multi, dar si kile multe.Last edited by Seba; 26 February 2018, 18:21.
Leave a comment:
Leave a comment: