liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
A trecut ceva vreme si totusi observ acelasi comportament, cum ca nu se poate, ca producatorul zice altceva. A zis baiatul cumva ca loganul este mai bun cu masinile cu care s-a dat? Astea sunt concluziile pe care le trageti voi, omul a venit cu filmulete. Ce importanta are daca cei cu care s-a dat aveau probleme la masini sau pur si simplu nu stiau sa se dea? La drag cand te duci, si iei bataie, conteaza ca te duci la oragnizator si ii spui, masina nu mergea cum trebuie?
Nu, infrangerea e infrangere indiferent de imprejurari, iar el si-a sustinut punctul e vedere cu dovezi video, peste care niciunul dintre voi nu le puteti nega. A, ca facea schimb de masini el cu unul dintre ei si castiga masina cealalta, asta este altceva.
Imi aduc aminte ca si eu cand va spuneam acum 3 ani, cu Octavia III, 1.2 TSI 110cp, ca bateam 1.9 tdi cu soft si 2.0 tdi stock, la fel spuneati, acelasi comportament de oameni incuiati, pentru ca nu gasesc un cuvant mai potrivit decat acesta.
@mumus, cam pe acolo ar trebui sa se situeze puterea la masina ta, ar fi putut mai mult dar din pacate nu are intercooler.
Leave a comment:
-
Cei drept are piese cu patru cerculete prin ea si cu v si w uri, dar tot nu e audi... Dar sa ramanem la liniute ...
Miercuri ma duc sa fac o masuratoare dyno, ca vreau sa stiu exact cata putere are masina.
Leave a comment:
-
o fi facuta acolo, dar e germana cu spoiala spaniola. nu prea e ceheasca deloc.
bmw-ul se face si in ungaria si nu e unguresc.
Leave a comment:
-
Esti comic
Nu mai sunt la varsta la care sa visez, si sa cred in minuni, sau sa aberez. Si repet, mai am logan... Si repet, imi place... Dar conducand si alte masini am reusit sa trec peste logoul loganistului, si anume: logan iz za best... Logan iz za best ptr ala ce nu isi permite altceva nou... Ca de sh nu vorbim.
Loganul este, sau mai bine zis a fost, o masina simpla si buna, dar fara confort, fara valente sportive si facuta asa, mai in graba, fara atentie la detalii, loganul nou are deja probleme mari de ex cu easy-r.
Ps: Ndl... Cand aveam 85 cai sigur ma facea, acum teoretic am minim 120... Am spus ca masina aia era veche, ca soferul era fara experienta. Si testul pornise exact pe ideea sa vad cu cat ma bate, si in cel mai bun caz a luat aproape o masina avans.
Dar am luat bataie!
Si ca sa vezi ca sunt realist, stiu ca am o masina mediocra, fara cine stie ce dotari... Fara valente sportive, dar, sunt constient ca este o masina de familie! Ptr asta am luat-o! Cand va aparea vreun logan sau dacie sport, cu minim 180 cai, ca clio sa zicem, arunci nu comentez, atunci logan va fi o masina sport, pana atunci e tot o conserva, ca si a mea, care te duce din a in b...
Daca imi permiteam so o intretin as fi luat pasat nou. Aia e masina...
Acu daca voi vreti sa ridicati in slavi loganul, nu aveti decat...
Hai sa presupunem ca e mai rapid ca toledo, atunci va propun altceva, sa iesim pe autostrada, si sa mergem doar cu limita legala, 130, sa nu zic 180, si sa vedem care e mai stabila, care e mai silentioasa, care franeaza mai bine, etc... Sunt tare curios unde ar castiga loganul... si cati ar mai alege sa ridice in slavi loganul... Si voi tineti mortis sa invinga loganul un seat la o liniuta... O sa facem si acest test, dar de unde voi sti ca loganu ala e stock? Dar ma risc oricum, ca nu e pe bani
Si tot ptr NDL masina mea este ceheasca din cate stiu, este facuta in acelas loc cu skoda rapid
Leave a comment:
-
tu de ce te bucuri ? ca ai zis ca ai 85 de cai, iar 1,6 16v are 105, si sunt sigur ca te face.
dar te racaie ca ai "ein deutsche wagen" si nu te poate face un amarat de "lighean", nu ?!
si e si mai usoara cu vreo 20 de kg, 1135 fata de 1115... fa si tu un raport cai/kg si vezi...Last edited by B997NDL; 2 November 2018, 19:53.
Leave a comment:
-
eu am o fisa de gtech de-acu vreo 10 ani, logan 1.6_16v stock, 0-100km/h 10.3 sec, fabrica da 10.2. daca tu reusesti sa bati timpii din carte, ai un motor "special". personal, ca unul care m-am cam "dat" cu masina, poti bate la liniuta masini de 150cp, cu conditia ca alea sa fie balene de 2 tone sau cu soferi incompetenti. de curiozitate, ce timp ai pe 80-120? daca esti sub 6 secunde, nu prea ai 105cp. iar basmele cu remapul la 1.6_16v pe emgane de 120cp, n-ai nici un motiv intemeiar sa le digeri, ma poti crede pe cuvant ca tipul vorbeste degeab. eu inclin sa cred ca aia cu care te-ai dat ori au probleme la masini, ori nu stiu sa se dea. cum ziceam, poti face masini mai tari, dar nu la diferente de 2 secunde intre timpii dati de producator. am batut si eu mondeo de 140cp, "pisicute" 318is, de 140cp, dar masinile ale daca le biciuiesti calumea, si au toti caii la apel, cam bat loganul 16v. sa fim seriois, de la 100km/h in sus, aerodinamica de soba de teracota a loganului nu te avantajeaza deloc.
Leave a comment:
-
Eu momentan am zis ce am avut de zis, nu are rost sa ne certam pe aici aiurea, nu asta este scopul acestui thread. Eu nu am filmat intreceri, in schimb m-am dat cu un amic, pe cand masina mea era stock (seatul), avea si cred ca il mai are, megane coupe, sau cum ii zice, 1.6 16 v, zicea ca e cipuit la vreo 120 cai, ne-am dat si din mers si de pe loc si cum vreti voi, deabea ma facea, la final era usor confuz... Cred ca este forumist de aici, sau a fost...
Nu ii venea sa creada ca a mea are doar 85 cai.. Eu am dat vina pe varsta masinii si ca era incepator in liniute, nu ca eu as fi profesionist...
El se jura ca masina are 120 cai, eu am zis ca si daca dupa remap a ramas cu 105 cai sanatosi, ptr mine rezultatul a fost mai mult decat favorabil...Last edited by mumus; 1 November 2018, 19:22.
Leave a comment:
-
numai sa fie ambele benzinare, ca dieselul ar fi avantajat la altitudinea aia.
Leave a comment:
-
cu cea mai mare placere . in august vin acasa si direct la munte ma duc deci fi sigur ca vin si la brasov...adu-mi aminte
Leave a comment:
Leave a comment: