liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mumus View Post
    Pe vremuri, si eu bateam tot cu breku' din 97, ...
    Depinde ce se înţelege prin "tot"!

    Comment


    • Tot... adica cu toti cu care m-am dat, in general alte dacii, dar nu numai. Doar ca eu stiam sa imi exploatez la maxim masina, si ei nu... ca idee o nova cu carburator dublucorp nu a reusit sa ma faca... dar mi-a sarit busonul de la ulei )) Si am observat doar acasa...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Originally posted by mumus View Post
        Tot... adica cu toti cu care m-am dat, in general alte dacii, ...
        Acum se înţelege mult mai bine...

        Comment


        • Poate cineva cand are timp sa faca 0-100 filmat cu un 1.5 dci de 75 de cai? Doar de curiozitate.

          Comment


          • Pai de ce nu faci tu daca ai utilaju in posesie? Desigur apoi sa-l pui pe iutub.

            Originally posted by mumus View Post
            Si astra de prin 2002 break de 1.6 trage frumos.
            Daca nu ma insel(??) aveau doua variante de 1.6 -~85 cp si ~100 cp.
            Primu destul de lesinat, undeva intre motoru de logan 1.4 si 1.6 mpi, doar ca fuge ceva mai tare.
            Al doilea la demaraj comparativ cu 1.6 mpi de la Logan...frumos tare.
            Last edited by Octavian; 13 April 2015, 09:13. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Eu am facut asta deja ~12 secunde. De aceea voiam sa vad alt dci de 75 daca scoate tot la fel.

              Acesta este clipul. Drumul este drept, nu e la vale, pe acelasi drum l-am cronometrat pe cel cu golful si a scos 12.0 pana la 100
              In orice caz, mai usor cu liniutele de acum incolo, eu am spus ce am avut de spus, n-am nimic de ascuns si nimic de castigat daca mint cu ceva, cine vrea sa creada bine, cine nu.. La fel.

              Dacia Logan II 1.5 dci 75 acceleration: http://youtu.be/sZCVFpLri3M
              Last edited by hasserro; 13 April 2015, 12:48. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Nu a precizat un lucru: când ii da talpă lasă avariile pornite. Mai castiga ceva cai de acolo. Ăsta era secretul.
                My Ride ! B - 29 - TmT

                Comment


                • 13 secunde, iar pe gps probabil 14
                  Iar opelul era varianta de 100cp si in tr4 accelera muult mai bine decat un logan 1.6
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Mumus a naibii racheta 1,6 ala de opel! Vine un 1,4 mpi.putin aranjat de nici nu mai apuca opelu sa plece.fi serios al naibii opel .....stima*

                    Comment


                    • Sorry, we couldn’t find that page

                      E adevarata treaba cu avariile



                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      sigpic

                      Comment


                      • Tico, mă uimeşti!

                        Comment


                        • Hahahaha....lol. Ce rapida e janghina asta mica.

                          Comment


                          • Da ce-i dai sa mănânce bre de îi așa nervoasa.??

                            Comment


                            • Acolo ceva pute rau de tot )))) 12 secunde la un tico care in mod normal prinde suta in vreo 18 cred...daca prinde ))
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Am condus si eu Tico ala si trage bine rau ))) . Eu dadeam a 3-a la 70.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google