crezi? ramane de vazut...kompresorul este liniar.turbina coboara spre final.oricum sunt foarte curios ce poate cu o gestionare buna
							
						
					Clio Turbo-k4m
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 salutt ! iin mod sigur urmeaza megasquirt . masina trage altfel decat inainte. e pacat sa ramana asa . totusi trebuie sa mai verfic mpp si senzorii , am impresia ca pierd presiune pe la ei . pana una alta astept banda sa invelesc galeria . furtunele de racire la turbo sunt noi si cand se incalzesc miros ingrozitor .
 
 LE : razvane daca ma supar pe senzorii astia si nu reusesc sa etansez clapeta cum trebuie scot tot si imi fac alta galerie de admisie .
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Acum cu injectoarele si pompa de 2000 pana la ce turatie trage? (in forja ma refer). O poti alerga mereu asa cum este sau ii trebuie neaparat un soft?
 
 Foarte interesant.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Daca trece de 3500 de ture iti dai seama ca nu e ok ).....cu o pompa si niste injectoare nu se face vara ).....cu o pompa si niste injectoare nu se face vara ....electronica e totul
							
						sigpic ....electronica e totul
							
						sigpic
 Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
 http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pai injectoare mai mari si aceeasi timpi de deschidere ca la alea mici cam asta fac :PPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 cel mai bun soft ...benzina garla! ..pana iti iei standalone.sigpic
 Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
 http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gazele de carter ce fac? Ai pus supapa de sens pe furtunul ala? Ai masurat si cu manometru sau e doar valoare citita pe tester?Originally posted by silviu_cos View Postproblem... turbina nu trece de 0.3 bar . nu am pierderi , ralantiul il am pe clapeta nu pe mpp iar banutul e inchis complet . turbina a fost verificata la turbo center si era in stare buna , nu avea joc .... par par par poc par par par poc ... ce-o fi oare???Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 daca nu pune supapa de sens , tot cred ca o sa faca presiune , doar ca o sa traga si o gramada de ulei in admisie Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com. Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gazele.de carter sunt libere ,am anulat furtunul.am pus supapa unisens pe furtunul de la.servofrana . am anulat mpp ,.am ralantiul direct pe clapeta . am etansat clapeta pe admisie. tot sistemul nu are pierderi , am verificat cu presiune de la compresor . baietii.de la service mi au zis ca nu am destul volum de gaze invart turbo. ca e prea mare turbina....
 Comment

















Comment