Cel mai ieftin, dublu fata de Logan.
Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
sa stii ca s-ar misca binisor. nu stiu daca e asemanator cu citronelul, dar c4-ul femeii se misca binisor cu 1,6 -115cp.
mie, asta mi-ar placea... cu o remapare stage 2 (+20% cp si cuplu) altfel ai vorbi.
"Versiunea de vârf, 1.6 dCi de 130 CP costă 18.900 euro."
Comment
-
Cel mai bun motor din segmentul sau. 130cp si 320 Nm; motor nu gluma.Originally posted by B997NDL View Post"Versiunea de vârf, 1.6 dCi de 130 CP costă 18.900 euro."
Last edited by IancuMIC; 6 October 2016, 22:02.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostDa mai nea Fane, da' aia e...masina.
Are fix ce vor loganistii; dotari si ...motoare. Bine...daca ti-e pofta.
Si loganul e masina. E ca si cum ai zice: dau niste bani pe o masina si mai dau inca o data pe atat pe motor.Originally posted by Fanez View PostCel mai ieftin, dublu fata de Logan.
... da' mie nu mi-e pofta.
Comment
-
K, iar vremi sa ne pisam in centru pe statuie, dar n-avem bani de amenda?Originally posted by mr.K View PostLasa, ca-i mai bun 1.0 saracie. Atat meritam. Nu suntem rusi, brazilieni.
parca discutasem de ce nu s-a vandut 1.6_16v in detrimental lui 1.4mp3, sau ai uitat deja? 
megane aproape "tanda pe manda" ca dotari cu loganul, in plus la megane 1.6 115cp, logan 0.9_90cp, airbag Cortina la megane, climatronic dual pe megane, simplu pe logan, jante 16 otel megane - 15 aliaj logan...megane 16000 coco, logan 11000 coco. gandeste-te si la diferentele la intretinere (consum, revizii, piese, in caz ca se buleste ceva dupa 3 ani, cand nu mai ai garantie). merita diferenta 5000 de euro? pt mine, nu, ca plasticele din megane sunt cam ca alea de pe penultimul focus, doar o idee peste logan si faptul ca are bordul moale nu ma coafeaza, atata timp cat fetele de usa de care ma frec zilnic, sunt ca o placa de pal melaminat. daca vreau airbaguri Cortina, am si alte variante decat sa dau 5000 de euro pe ele si sa pastrez acelasi plastic ieftin. in rest, diferentele sunt "mofturi".Originally posted by B997NDL View Postde la distanta, loganul poate parea masina.
dar e jumate si din "masina", cum zici tu, si din motor, fata de meganurile astea.
a nu se intelege ca nu mi-as lua un megane. dar nu pe asta...la 16000 de euro, prefer un grand espace din 2013-2014, cu dotari cat 3 megane-uri si 5 loganuri laolalta, cu motor 2.0 turbo benzina, 170cp, trapa panoramica, electrica, 7 locuri...sau un duster sau un Subaru outback, poate chiar Tribeca. cand masini low-cost, cu material indoielnice, costa mai mult de 10000 de euro, avem o problema ca specie, daca suntem dispusi sa dam o caruta de bani pe o gramada de table si plasticuri, cu o electronica tot mai putin testate inainte de a fi produsa, cu materiale chinezesti, asamblate in romania, turcia, spania... in 2008, cand s-a lansat penultimul megane, coupe-ul avea pret de pornire de 13800, cu dotari ceva peste un logan prestige de 10500. acolo se merita diferenta, azi, insa, pentru aceeasi diferenta, sa dai dublu la bani..pai sa stea renou flexat, ca n-o sa-mi iau masina de la ei.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
Pe principiul asta Renault sa scoata toate motorizarile de varf, ca oricum vanzarile mari nu vin din masinile alea.K, iar vremi sa ne pisam in centru pe statuie, dar n-avem bani de amenda? parca discutasem de ce nu s-a vandut 1.6_16v in detrimental lui 1.4mp3, sau ai uitat deja?
Voiam sa spun ca exista motor disponibil, daca se vrea.
Treaba fiecaruia unde isi poate permite sa urineze.
O gama larga de motoare daca o oferi arati ca esti producator de masa, nu de nisa. Dacia e o nisa, pe piata saracilor. Iar de saraci nu duce lipsa Europa. Problema e ca in USA de banii de pe Logan cumperi altceva. Dar nah, norocul de a te naste european e mai presus de a fi un american fara traditii.
Last edited by mr.K; 7 October 2016, 08:34.
Comment
-
Renault pune motoare sanatoase pe modelele lor, e normal ca Dacia fiind facuta din start pentru "piete emergente" sa nu aibe tehnologia de pe Renault-uri decat unde e absolut nevoie (esp, abs, airbaguri frontale si laterale, faruri de zi reglementate prin directive europene)Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment











Comment