Ce Anvelope Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • acum,sincer,cred ca orice ar fi mai bun decat cela care au fost (kormoran) cu toate ca nu am avut nici o problema cu ele dar...chiar sa mearga sanie vara la o frana mai brusca...
    de aceea am spus ca este cel mai bine sa intreb pe cineva care stie mai bine decat mine.
    Nobody is perfect. I am nobody.

    Comment


    • Eu as lua de la continental, premium contact sau sport contact.
      La banii de eco contact, se gasesc alte anvelope mai bunicele.

      Comment


      • eo am michellin energy mi-am facut treaba 90000 cu ele si mai duc...desi nu au o aderenta f.b mi se par ok , recomand cu incredere !
        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

        Comment


        • Si eu tot Michelin Energy am(avut)asa cum am mai postat odata pe aici pe topic si care intamplator le-am scos la vanzare aici pentru ca mi-am luat jante pe 16 pentru sezonul cald.
          Vroiam doar sa spun ca eu unul in km parcursi cu ele, adica aproximativ 35-40.000km am fost FOARTE multumit de aceste anvelope, atat pe uscat cat si pe carosabil ud si chiar si pe zapada s-au descurcat mai mult decat decent pentru niste cauciucuri de vara(m-a prins de cateva ori zapada serioasa pe la munte fara sa fiu inarmat cu cele de iarna).
          Pe ploaie pot sa spun ca sunt impresionat de modul in care s-au comportat: am fost nevoit sa fac drumuri destul de dese Bucuresti-Brasov si vice versa anul trecut prin toamna si de cateva ori am prins ploaie torentiala tot drumul (nu faceau fata stergatoarele nici pe viteza a 3-a, aia cand zici ca mai au putin si de desprind din locurile lor). S-au comportat impecabil si la viteza, in curbe, la franare.
          Last edited by god; 30 December 2009, 09:10.
          ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
          Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

          Comment


          • Pentru perioada asta mai friguroasa am luat anvelope de iarna Goodyear Ultra grip 7+. Pana acuma este foarte super. Imi pare rau ca anul trecut am chinuit cu anvelope de vara, daca asi fi stiut ca e diferenta atat de mare intre cele doua....

            Comment


            • Eu mi-am luat anvelope de iarna Dayton dw 510 sau ceva de genul acesta din Carefour cu montaj gratuit.

              Sunt foarte multumit de tractiune si franare(mai ales ca iarna trecuta m-am chinuit cu kormoranele de vara ).

              Din motive de buget am pus numai pe rotile din fata.

              In legatura cu derapajul necontrolat al spatelui daca nu ai cauciucuri de iarna si pe rotile din spate, pot spune ca am facut cateva teste si nu e nici pe departe atat de evident.
              Cred ca acest fenomen apare mai mult la masinile cu ampatament scurt sau daca anvelopele spate sunt chiar 'opinci'.

              Oricum cand va permite bugetul pun anvelope de iarna si pe spate.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • parerea mea...mai bine sa ai 2 schimburi de cauciuce.de vara si de iarna.cele universale par rentabile,dar nu e chiar asa.cel mai bine,cum a dat zapada bagi cauciuce de iarna preferabil cu jantele originale,iar cum da coltul ierbii...bagi estivale cu jantele de rigoare.pe termen lung,cel mai rentabil si estetic.parerea mea.la multi ani tuturor loganistilor!!!!

                Comment


                • Originally posted by stolniceanulucian View Post
                  In legatura cu derapajul necontrolat al spatelui daca nu ai cauciucuri de iarna si pe rotile din spate, pot spune ca am facut cateva teste si nu e nici pe departe atat de evident.
                  Cred ca acest fenomen apare mai mult la masinile cu ampatament scurt sau daca anvelopele spate sunt chiar 'opinci'.
                  Fenomenul apare pe curbe luate cu o viteza ce depaseste aderenta cauciucurilor spate dar in parametrii celor de pe fata. Astfel fuge (doar) spatele. Cu ampatamentul e invers, cu cat e mai mare cu atat e mai rau ca face balans pe curbe. La un Smart de ex. ce sa-i fuga?

                  Comment


                  • Ampatamentul este distanta dintre axele puntilor fata si spate, nu este lungimea consolei spate care intr-adevar are inertie mai mare in curbe cu cat este mai lunga.
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • Folosesc Michelin Energy Saver [Vara] si Kelly [Iarna] sunt foarte multumit de ele nu am ce zice se merita sa ai vara si iarna in nici un caz all season
                      Uitati-va la clipurile de pe youtube unde explica si arata diferentele dintre cauciucurile de iarna si cele all season si diferentele dintre 2 cauciucuri pe fata sau 2 pe spate




                      sigpic

                      Comment


                      • Lucian, inchipuieti 2 masini foarte asemanatoare, principala diferenta intre ele fiind ampatamentul. Amandoua sunt puse sa se invarta in jurul unui sens giratoriu cu aceeasi viteza. Cea cu ampatamentul mai mare va descrie cu rotile din spate cercuri mai largi decat cealalta. Asta inseamna distanta si viteza mai mare pe rotile din spate ale auto cu ampatament mai mare fata de auto cu ampatament mai mic. Pe curbe, care sunt niste arcuri de cerc, iti fuge pardon cu*ul!
                        On topic, lasand amapatamentul la o parte, daca ai gume de iarna doar pe fata trebuie sa ai grija la 2 chestii : viteza pe curbe si distanta de franare putin mai mare. In rest, pleci la fel de repede de la semafor si o scoti la fel de greu/usor din parcare.
                        Ba e chiar mai fun sa o intorci cu frana de mana

                        Comment


                        • Semperit Sport Grip.Oricum peste Michelin de vara.

                          Comment


                          • Originally posted by er69re View Post
                            Lucian, inchipuieti 2 masini foarte asemanatoare, principala diferenta intre ele fiind ampatamentul. Amandoua sunt puse sa se invarta in jurul unui sens giratoriu cu aceeasi viteza. Cea cu ampatamentul mai mare va descrie cu rotile din spate cercuri mai largi decat cealalta. Asta inseamna distanta si viteza mai mare pe rotile din spate ale auto cu ampatament mai mare fata de auto cu ampatament mai mic. Pe curbe, care sunt niste arcuri de cerc, iti fuge pardon cu*ul!
                            Esti bine intentionat dar ceea ce ai afirmat nu este corect.

                            La orice masina rotile din spate nu merg exact pe urmele celor din fata. Intotdeauna rotile din spate vor 'taia' curba.

                            Cu cat masina are ampatamentul mai mare cu atat rotile din spate 'taie' curba mai tare(de aceea autobuzele trebuie sa ia virajele foarte larg pentru ca rotile din spate sa nu calce bordura din interiorul virajului).

                            Daca punem doua masini sa se invarta in jurul aceluiasi sens giratoriu, rotile lor din fata vor parcurge o traiectorie curbilinie cu aceeasi raza, in timp ce puntile spate vor 'taia' curba mai mult sau mai putin in functie de ampatamentul fiecarei masini.

                            La masina cu ampatament mai mare, puntea spate va 'taia' mai mult curba decat puntea spate a masinii cu ampatament scurt de unde rezulta ca puntea spate a masinii cu ampatament lung descrie un cerc cu raza mai mica decat puntea spate a masinii cu ampatament scurt.

                            Oricum am deviat de la subiectul topic ului , dar vreau ca informatiile de pe forum sa fie corecte.

                            Dupa cum am spus si mai sus imediat ce imi va permite bugetul voi monta cauciucuri de iarna si pe spate.

                            As mai dori sa stiu daca cineva a avut de-a lungul timpului mai multe tipuri de anvelope de iarna si care sunt impresiile lui comparative.
                            Logan GPL 1.4

                            Comment


                            • Debica Navigator All Seasons.
                              http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                              Comment


                              • Eu cred ca am depasit toate recordurile. Am 60.000 cu Montana de vara ;))
                                E drept, nu mai am nevoie nici de sanie iarna asta...ma dau cu Loganul
                                Stiu o sa ma certati...dar intentionez sa le schimb luna asta...macar pe fata;))
                                Last edited by sensioro; 10 January 2010, 23:59. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google