Ce Anvelope Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta-i atac la persoana.

    Eu am exemplificat clar ce diferenta (in anumite ipostaze) sunt intre Michelin si Conti.

    Michelin nu e doar marketing, la km rulati tin aprox dublu fata de Conti.
    Iar ca aderenta as da un mic plus la Conti, dar departe de a fi diferenta majora.
    Per total Conti sunt sunt Michelin.

    ADAC-ul (cel putin pt mine) nu mai reprezinta o referinta dupa scenetele care le-a regizat in trecutul apropiat.

    Comment


    • E adevarat ca Michelin Energy au avut parte de un marketing bun dar sunt si niste anvelope decente, nu stiu daca fac exact banii care ii dai pe ele dar oricum sunt bunicele. Iar durabilitatea este un punct forte, am aproape 60 000 cu ele iar pe fata mai au undeva la 1 mm pana la semn, pe spate cam 2+.

      Urmatoarele anvelope o sa fie pe la 250-280 lei / bucata, ma gandeam la ceva BF Goodrich sau la Bridgestone-urile astea care le are dr_mke. Alta varianta ar fi sa cumpar un Michelin Energy iar impreuna cu cel de pe rezerva (0 metri rulati) sa fac un set dar se ridica urmatoarea intrebare.

      In 3 ani de zile de la data fabricatiei lui, tinut mereu in portbagaj (la rezerva) si-a pierdut mult din proprietati ? Merita sa fac manevra sau ?
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • @pch: de ce spui ca acele good year sunt mai proaste ca si Kormoranele? Eu le-am avut pe masina mai mult de 20 000 km si nici nu suporta termen de comparatie cu Kormoranele.

        Comment


        • Originally posted by Shakar View Post
          Alta varianta ar fi sa cumpar un Michelin Energy iar impreuna cu cel de pe rezerva (0 metri rulati) sa fac un set dar se ridica urmatoarea intrebare.

          In 3 ani de zile de la data fabricatiei lui, tinut mereu in portbagaj (la rezerva) si-a pierdut mult din proprietati ? Merita sa fac manevra sau ?
          Merge stai linistit, si este ce-a mai ieftina solutie, eu asa am facut.

          Comment


          • Cu conditia sa gasesti exact modelul respectiv, o data la 2-3 ani Energy isi cam schimba profilul si compozitia. Cineva de pe forum care vinde o rezerva tinuta la portbagaj, din aceaisi perioada ?

            Michelin Energy sunt cam scumpe pentru nivelul de performanta pe care il ofera, chiar daca durabilitatea lor este mai mare. Totusi pentru romanul obisnuit care are o medie de +/- 10.000 km pe an, nu vor ajunge sa fie uzate ci imbatranite.

            Octaviane, vaz ca persisti in a confunda autoBILD cu ADAC. Prima este un kurpapier al presei auto, cunoscuta revista de scandal in lumea celor 4 roti.
            Mai poti cauta testele de gume ale celor de la auto motor und sport.

            Vis a vis de ContiEcoContact 3, pe ploaie este punctul lor forte la capitolul franare si tractiune, lucru consemnat de altfel si la toate testele la care a fost evaluat. Dezamagitoare le este insa durata de viata, anvelopele pierzand 1 mm de profil / 10.000 km. La fiecare schimb de ulei fac si rocada intre punti, masurand cu sublerul adancimea profilului. In 30.000 km au pierdut uniform toate 4 cate 3 mm. Acum stau in beci, cu cca 4/3.5 mm profil ramas dupa aprox 40.000 km rulati, cel mai probabil le scot la vanzare, mai au cel putin 10.000 km de parcurs pana ajung la cca 2.5 mm profil. Singurele argumente in favoarea lor la achizitie a fost bugetul redus la momentul respectiv si clasarea buna la testele nemtilor.
            Dupa cum am constatat si in cazul altor gume Conti testate de nemti, uzura este capitolul la care stau mereu slab, chiar daca sunt de clasa premium.

            Treaba neplacuta este ca Dunlop-urile SP WinterSport 3D au pierdut 30.000 km doar 2.5 mm, si este un lucru stiut ca o anvelopa de iarna se uzeaza mai rapid decat una de vara.

            Obiectiv vorbind nu strica sa consultam site-urile revistelor auto consacrate in cautare de informatii cu privire la pneurile pe care le avem in vizor pentru o viitoare achizitie. In felul asta sansele s-o dam in bara sunt minime.
            Last edited by dr_mke; 13 August 2011, 00:48.
            sigpic

            Comment


            • Ramane sa caut o anvelopa fabricata in 2008, a mea e in in 03-2008 parca.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Originally posted by PCH View Post
                Spui tu ca dupa doar 20.000 de km se duc naibii?? mi-e greu sa cred! eu am fost dezamagit de niste good year..cele care vin pe van, o spun cu mana pe inima, kormoranul e super cauciuc pe langa alea)
                Daca nu ma insel, Goodyear'urile astea sunt identice sau cel putin asemanatoare cu cele cu care veneau unele Clio II/Symbol incaltate din fabrica. Comparatie intre ele si Kormoran, sincer nu'si are rostul.
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • Originally posted by dr_mke View Post
                  ...........................

                  Octaviane, vaz ca persisti in a confunda autoBILD cu ADAC. Prima este un kurpapier al presei auto, cunoscuta revista de scandal in lumea celor 4 roti.
                  Mai poti cauta testele de gume ale celor de la auto motor und sport.
                  ....................
                  Nu persist si nu fac nici o confuzie, vorbesc de ADAC, care a rasturnat Loganu si care a incercat apoi si cu Dusteru sa faca la fel, dar s-au facut de ras

                  Comment


                  • Originally posted by Shakar View Post
                    Ramane sa caut o anvelopa fabricata in 2008, a mea e in in 03-2008 parca.
                    Daca nu gasesti asa cumpara 2 anvelope. Eu am facut jmekeria asta cu diferenta de 2 ani intre anvelope si dupa putin timp masina a inceput sa traga stanga/dreapta. Anvelopa mai veche se uza mai repede.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Shakar View Post
                      Ramane sa caut o anvelopa fabricata in 2008, a mea e in in 03-2008 parca.
                      Nu are nici-o treaba, rezerva mea este din 2005 si am cumparat anvelopa din 2007 acelasi model numai DOT-ul difera si merge brici, nu trage, nu bate si un prieten de al meu are rezerva tot din 2005 si a gasit anvelopa din 2008 si merge fara probleme. Un vecin a facut si el treaba asta si a cumparat o anvelopa Michelin Energy din targul Vitan cu 280 lei bucata parca DOT 2011 si rezerva lui e DOT 2007, la fel merge fara probleme .

                      Comment


                      • autoBILD este autoarea Loganului intors cu rotile in sus, traiasca photoshopu'

                        Tare ma tem ca le confunzi rau de tot !
                        sigpic

                        Comment


                        • Mai documenteaza-te, pt ca esti dezinformat total.

                          Saptamana trecuta, Dacia Logan a fost supusa unui test de siguranta ( “testul elanului”) de catre ADAC (Clubul German Auto). Potrivit raportului dat publicitatii si citat de catre presa germana (Hamburger Abendblatt sau Spiegel OnLine), in urma testului Loganul s-ar fi rasturnat la viteza de 65 km./h.


                          Ein Dacia Logan hat sich während eines als "Elchtest" bekannt gewordenen Fahrdynamik-Tests des ADAC überschlagen. Die rumänische Billigmarke von Renault scheiterte beim Ausweichmanöver.


                          Dupa ce au rasturnat in iulie 2005 o Dacia Logan la o viteza de 65 de kilometri la ora, declarand ulterior ca de vina au fost anvelopele, reprezentantii ADAC (Automobil Clubul German) au reusit sa repete "recordul", de data aceasta cu cu Citroen Nemo.

                          Comment


                          • Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                            S-au mai rasturnat ele si altele. Loganul testat de ADAC chiar s-a rasturnat in realitate, insa dupa ce a survenit o problema la anvelope, care fusesera pe masina de la inceputul testarilor.

                            Asa ca, cioara tot vopsita a ramas. Mai dragut este ce a facut restul presei auto germane vis a vis de subiect, exceptie revistele serioase.
                            sigpic

                            Comment


                            • Pai chiar s-a rasturnat in realitate pentru ca a fost masluit testul.
                              Ideea e ca ADAC-ul a dat cu Loganu de pamant si nu o revista (autobild).

                              Testul refacut cu anvelopele la presiune buna n-au mai reusit sa-l rastoarne (test facut si in RO la 90 km/h).

                              Comment


                              • RENAULT a examinat anvelopele de pe Loganul respectiv. Concluzia a fost ca prezentau uzura extrema, structura de rezistenta din sarma de otel cedase, lucru care in circulatia normala nu are sanse sa se intample. Drept urmare orice masina ceva mai inalta s-ar fi pus cu rotile in sus.

                                Nu trebuie uitat faptul ca Loganul a fost o masina de care s-au temut multi
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google