Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pe spate ai facut ceva de nota 10.
    pana la urma nu conteaza decat sa fii tu multumit si atat. ca oricum majoritatea nu apreciaza nefiind interesati de asa ceva.
    eu am apreciat mereu modificarile tale, deci tine o tot asa sa am ce aprecia in continuare

    P.S. hai cu furtunele cu manta metalica sa fie 100 %

    P.S. cam multi de "apreciaza"

    Comment


    • Deci pana la urma ce merita mai mult la un upgrade de la discuri pline la ventilate. Etrieri TRW si discuri ventilate, sau etrieri VAN si discuri ventilate? Mai intreb si eu, ca vad ca majoritatea care si-au pus etrieri de VAN au fost multumiti, acum nici cei cu discuri ventilate si etrieri TRW nu sunt nemultumiti. Eu mai mult as merge daca e sa trec la ventilate pe etrieri TRW si discuri de 259x20,6 mm sunt si mai ieftine ca cele de 260x22 mm, si placutele sunt mai ieftine decat cele de VAN care sunt duble la pret. Si inca ceva, unii spun ca la Logan cu motor 1.4 cum am eu, o sa se simta pe transmisie modificarea franelor, ca discurile ventilate sunt mai grele cu 1,5 kg fata de cele pline deci 3 kg in total, chiar se simt sau afecteaza cu ceva?

      Comment


      • ce te face pe tine sa te simti mai bine, aceea este modificarea cea mai buna.

        ca mergi pe ATE ( VAN ) sau TRW, oricum este mai bine decat pe neventilate

        Comment


        • Si daca incerc combinatia, etrieri ATE si discuri 259x20,6 mm am inteles ca merge si asa, sau apar probleme la franare datorita faptului ca discul e mai subtirel fata de ala de VAN?
          Eu tot insist cu intrebarile, ca sa ma hotarasc ce sa pun prin vara, ca oricum trebuie sa-i fac franele inainte de ITP.

          Comment


          • eu am pus etrieri de VAN pe discuri de berlina si la 2 3 luni dupa am avut ocazia sa merg cu masina si tineau beton franele. singurul inconvenient este ca iese pistonasul putin mai mult sa impinga placutele. e ca si cum ai pleca cu placute uzate 0.5 mm din start. mare branza

            daca pui discuri de 259 nu vor face grad de uzura.

            Comment


            • Oare cat de mult se simte la un motor de 1.4 modificarea franelor pe fata, ma refer la greutatea adaugata pe transmisie datorita discurilor de VAN si etrierilor ? Si as mai vrea pareri de la cei cu motoare 1.4 care si-au pus etrieri de VAN, cat de multumiti sunt si ce probleme au aparut daca au aparut (am inteles la multi ca pedala de frana trebuie apasata mai mult ca inainte).

              Comment


              • Eu am mai spus despre aspectul asta: Inginereste vorbind, degeaba supradimensionezi sistemul de franare daca nu iei in calcul grip-ul anvelopelor (dimensiunea rotilor, latimea rotilor) si greutatea masinii + repartitia maselor pe punti, tipul de suspensie. Poti ajunge sa blochezi rotile foarte usor (sau sa intre ABS-ul, unde e disponibil) si nu te ajuta cu nimic.
                Last edited by darksid3; 29 June 2012, 12:44.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • La anvelope raman pe 185/65/15, sunt constient ca risc sa blochez mai usor rotile (n-am ABS), dar chiar si asa vreau niste frane mai bune ca m-am saturat de franele actuale. Clar vreau discuri ventilate dar nu stiu daca merita pe deplin cele de VAN pt ascutitoarea mea de masina.

                  Comment


                  • Mai intai pune-ti niste anvelope de mana intai si apoi imbunatatesti si franele, asta e ordinea fireasca. Daca ai facut-o deja, foarte bine.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • @ ham04 ce anvelope ai ? ce marca ?

                      Comment


                      • Anvelopele care le am acum Hankook K425 nu reusesc sub nici o forma sa le blochez pe ud si pe uscat nici atat. Au aderenta foarte buna la nivelul lui Bridgestone B250 care le am pe alta masina, poate chiar mai bune ca ele. Franele neaparat le vreau schimbate, de aia nici nu prea mai circul cu masina acum, din motive de siguranta.

                        Comment


                        • Deja ceea ce spui tu, inseamna ca ai probleme cu franele. Oricat de slab ar fi sistemul de la Logan, tot se opreste ok, daca si stilul tau de condus este unul matur.
                          Lichidul de frana l-ai schimbat ?
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Acum un an jumate, dar e mediocru, marca Delphi parca. Am verificat etrierii, pistonasele nu cred ca sunt gripate, dar parca culiseaza un pic greu cand ii imping inapoi, placutele nu-s uzate, dar au mult metal in ele (banuiesc ca ele contribuie cel mai mult la franarea de cacao care o am). Spatele tine cat de cat, dar nu asa cum as vrea.

                            Comment


                            • Schimba garniturile, curata tamburii pe spate, verifica repartitorul. Apoi folosesti placute+discuri bune, etc. Ideea e sa ai sistemul de franare 100% functional, dupa te gandesti daca ai nevoie de mai mult.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Pai oricum in actualul sistem nu mai investesc, il dau jos de pe masina si-l arunc la gunoi. O sa pun ori etrieri TRW si discuri Brembo/Ferodo + placute Ferodo/Brembo, ori etrieri ATE si aceeasi combinatie de placute + discuri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google